Gå til innhold

Jeg tror 99,9 % av menn ville vært utro om de fikk sjansen


uranus

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker derimot at 99,9 % menn har sjansen til å være utro, uten å ta den.

Og det er ikke pga. samvittighet og moral, men rett og slett at de ikke har interesse på den måten for andre en dama si.

Anonymkode: f5707...97d

Enig! Det er flere som har kommentert at menn ikke gjør det pga. respekt for partner, men jeg tror også det ligger i at de ikke har lyst. Ikke lyst til å ligge med en tilfeldig person som ikke kan måle seg med dama, ikke lyst til å være en idiot, heller ikke lyst til å såre, ikke lyst til å angre osv. Menn er generelt sett fantastiske vesener, og jeg er skråsikker på at ingen av mine 3 ekser ville vært utro hverken mot meg eller damene som kom før/etter meg. Menn er kjempelojale i forhold, størsteparten av dem ihvertfall, det er mitt inntrykk. 

Anonymkode: 98a66...907

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

Du ber om et kjipt liv med den evinnelige holdningen der.

:scorpis:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er flere som har kommentert at menn ikke gjør det pga. respekt for partner, men jeg tror også det ligger i at de ikke har lyst. Ikke lyst til å ligge med en tilfeldig person som ikke kan måle seg med dama, ikke lyst til å være en idiot, heller ikke lyst til å såre, ikke lyst til å angre osv. Menn er generelt sett fantastiske vesener, og jeg er skråsikker på at ingen av mine 3 ekser ville vært utro hverken mot meg eller damene som kom før/etter meg. Menn er kjempelojale i forhold, størsteparten av dem ihvertfall, det er mitt inntrykk. 

Anonymkode: 98a66...907

I hvilken verden kan ikke en 20 år gammel pur ung jente måle seg med den mye eldre dama di. som du har sett utallige ganger før? De fleste menn har lyst til å være bedre enn å være utro, men alle instinkter og lyster favoriserer det å prøve den unge jenta kontra dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også menn som brenner for sin karriere, som bryr seg om sin integritet og gode rykte. Det finnes menn som er vant til å ha sjans på vakre damer og ikke blir så fryktelig imponert om de får tilbud.

Anonymkode: 7867b...65f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mann her i sin beste alder.

Jeg jobber alene med puppedamer og lette-på-tråden om natta på øde steder stadig vekk.

Kunne aldri tenkt meg å bytte ut kona mi med noe slikt uansett.

Og ja, kunne kan velge.

Dere feminister kan drømme videre.

Anonymkode: 689e0...8a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes også menn som brenner for sin karriere, som bryr seg om sin integritet og gode rykte. Det finnes menn som er vant til å ha sjans på vakre damer og ikke blir så fryktelig imponert om de får tilbud.

Anonymkode: 7867b...65f

De trenger kanskje ikke være utro, men de kommer ikke bli lenge i de forholdene de er i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er flere som har kommentert at menn ikke gjør det pga. respekt for partner, men jeg tror også det ligger i at de ikke har lyst. Ikke lyst til å ligge med en tilfeldig person som ikke kan måle seg med dama, ikke lyst til å være en idiot, heller ikke lyst til å såre, ikke lyst til å angre osv. Menn er generelt sett fantastiske vesener, og jeg er skråsikker på at ingen av mine 3 ekser ville vært utro hverken mot meg eller damene som kom før/etter meg. Menn er kjempelojale i forhold, størsteparten av dem ihvertfall, det er mitt inntrykk. 

Anonymkode: 98a66...907

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

Har du opplevd utroskap siden du hakker så ned på ALLE menn? Kjære deg, du tar så grundig feil, mange manfolk er ikke slikt som du og andre tror, kanskje du skal se litt på hva slags gutter du går etter siden du er så himla bitter, om du tror det eller ikke så finst der faktisk menn som ikke oppfører seg som huleboere😘 synst du skal legge bitterheten din til side 😇

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katana skrev:

:roser:

100 poeng til deg! Dette var kjempe bra skrevet😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Så fint at jeg kommer inn under 0.1% av den mannlige populasjonen da. Har alltid visst at jeg er unik.

Takk TS <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke min mann hadde vært utro om han hadde fått sjansen..Han er ekstremt imot utroskap og ekstremt kåt på meg bestandig. 

Derimot hadde nok jeg vært utro om jeg hadde vært 100% sikker på at det aldri ble oppdaget. Tanken på sex med andre menn tenner meg voldsomt. Men siden jeg aldri vil komme i en situasjon der det er 100% trygt så kommer jeg nok heller aldri til å være utro. Jeg tar ikke sjansen på å miste mannen min.

Fornuft går over lyst.

Anonymkode: d24a1...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, jauda skrev:

Har du opplevd utroskap siden du hakker så ned på ALLE menn? Kjære deg, du tar så grundig feil, mange manfolk er ikke slikt som du og andre tror, kanskje du skal se litt på hva slags gutter du går etter siden du er så himla bitter, om du tror det eller ikke så finst der faktisk menn som ikke oppfører seg som huleboere😘 synst du skal legge bitterheten din til side 😇

Like bitter som ph-verdien i.... ja gjett hvor! Vet bare om utro menn. Menn som ikke er utro er som spøkelser. Tror det ikke før jeg ser det. Holder meg unna menn  siden jeg har hysterisk angst for aids. 

Anonymkode: b3566...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like bitter som ph-verdien i.... ja gjett hvor! Vet bare om utro menn. Menn som ikke er utro er som spøkelser. Tror det ikke før jeg ser det. Holder meg unna menn  siden jeg har hysterisk angst for aids. 

Anonymkode: b3566...62e

Nesten så jeg har lyst til å gi en blomst til deg, også. For hvis jeg skal ta deg seriøst, er det virkelig synd på deg som har fått et så bittert og uforsonlig syn på menn. Forklaring burde være unødvendig, men det er faktisk sånn at hvert individ er forskjellig, enten det er kvinne eller mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil alltid finnes folk som er vakrere og yngre enn den man velger å være sammen med.

Tenker man hadde gått lei om man skulle løpe fra den ene til den andre, ha sex i hytt og pine ustanselig.

Det høres kanskje ut som en drøm for en gammel gris, eller for en ung gutt. Men så forstår man at det er endel ting hos èn person etterhvert, som vil bety så mye mer å få seg noe av så mange som mulig.

For en oppegående mann vil det ikke være interessant å ha sex med en dame bare fordi hun byr seg frem, er pen og ung. Ikke engang når han er singel. Tror det er flere enn man aner som faktisk verdsetter forholdet til èn dame, og sexen med henne. Tilfeldig sex er uaktuelt.

Anonymkode: f5707...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Som single ja, som gift/samboer nei.

Kvinner er ikke det spor bedre når det kommer til utroskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at Ts her er ei bitter gammel dame som har mistet mannen sin til ei deilig 20 åring. 
Men det er overhode ikke et så høyt tall som du skal ha det til, det er mange menn der ute som aldri kunne vært utro. Men når du leser her inne på kvinneguiden så blir ikke de nevnt, det er de som er utro som blir nevnt her inne.. Og hadde det vært et forum som het manneguiden så ville det stått like mange poster der inne om at damene har vært utro mot mannen sin. 

Blir feil av deg ts og si a 99,9prosent av alle men ville vært utro om de fikk sjansen til det, tror det er like stor sjans for at en dame er utro som en mann :) 

Anonymkode: 3de21...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetterPanne
12 timer siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Oh please...Hadde den rette dama i den rette alderen lagt seg etter deg og du holdt fingra av fatet, hadde selv dama di sett på deg som en cuck og dumpet deg for tafathet

Eller så hadde hun dumpa meg fordi jeg var utro. Ser ut som en tap-tap situasjon

12 timer siden, uranus skrev:

Hvis en skikkelig vakker, ung kvinne tilbød deg sex uten forpliktelser hadde du bedratt den 40 år gamle kona hjemme uten å mukke

Joda, kanskje jeg hadde gjort det. Men å bære på dårlig samvittighet klarer jeg ikke. Da er det bedre å pule kjerringa hjemme med god samvittighet, mot at hun bare puler på meg. Greia er jo at jeg hadde møtt kona mi da hun var ung, og forsynt meg da også. Begge forfaller også over tid. Ser virkelig ikke vitsen med å ødelegge et forhold eller samliv, bare for et enkelt ligg med ei dame som ikke betyr noe.

Mye mulig jeg er rar, men det er ihvertfall slik jeg ser på det. Å pule rundt kan jeg gjøre før jeg møter dama mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like bitter som ph-verdien i.... ja gjett hvor! Vet bare om utro menn. Menn som ikke er utro er som spøkelser. Tror det ikke før jeg ser det. Holder meg unna menn  siden jeg har hysterisk angst for aids. 

Anonymkode: b3566...62e

Da børr du heller holde deg unna tailand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen er tro, så er det stort sett fordi de bestemmer seg for ikke å være utro. Ikke så mye fordi de ikke har sjansen.

Tror jeg.

Men som de sa i gamle dager: "tjyv trur kver mann stjel."

Det er klart at hvis du som kvinne innerst inne vet at gitt sjansen, med sexy nok mann og med tilstrekkelig liten sjans for å bli oppdaget så slår du til og er utro, så skal det vel gjerne litt til for å tro at mannen kan motstå en sjanse til utroskap. Så da får man passe på at han ikke får sjansen.

Så er spørsmålet: stoler du da på mannen din? Har du et bra forhold hvis du ikke kan stole på mannen din? (Er det nødvendigvis han som er problemet?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg 1 mann som aldri har vært utro. Det skal bli vanskelig,skal jeg si deg! Fordi menn tømmer seg i alt. 

Anonymkode: b3566...62e

Her er jeg! 12 år i forhold, hvorav 9+ i ekteskap og jeg var aldri i nærheten av å være utro. Ser bra ut gjør jeg også!

Selv ikke de siste 5 månedene, etter at jeg fant ut at kona har vært utro til 9 på Richters, har jeg vurdert å ta igjen. Noen av oss har faktisk noen grann av integritet og selvrespekt! 

Anonymkode: ce7b6...f06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...