Gå til innhold

Jeg tror 99,9 % av menn ville vært utro om de fikk sjansen


uranus

Anbefalte innlegg

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enig i det hele tatt. Mange kvinner som også er utro. Personlig vil ikke jeg tenke at en gift mann på 40 ville takket ja til en pen dame på 20. 

Anonymkode: e8925...0ff

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Derimot ville nok 100% av damer vært utro, så vi leder i det minste med 0.1% :)

Anonymkode: 96678...261

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar alt som kryper og går.

Anonymkode: e6401...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må folk seriøst ta å skjerpe seg! Det er mange mannfolk som faktisk ikke gjør slikt, det finst så mange menn som har respekt for partneren sin og forholdet at om en hadde fått tilbudet om noe slikt så hadde dei fint takka nei og dratt derifra. Slike innlegg som dette er med på å bygge opp et dårlig bilde av mannfolk som faktisk er skikkelige, slutt med denne paranoide dritten og ta å gå inn i dere selv. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert mange menn som hadde vært utro, hvis anledningen hadde bydd seg, men langt fra "alle". En del menn har pult fra seg når de velger å etablere seg og har hatt sin del av vakre kvinner, slik at å sette hele det etablerte livet sitt på spill for å pule nok en vakker kvinne(og derved være uro), kanskje ikke er verdt det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, uranus skrev:

Menn er stort sett overfladiske og vil ha "variasjon". Hva er sannsynligheten for at en mann på 40 som er gift ville takket nei til en pen 20-åring som prøvde seg?

Bare det å vite dette gjør at jeg mister litt respekten for menn i dagliglivet. Andre som tenker det samme?

 

Alle har jo sjansen, hele tiden. Du tar feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at 99,0% av menn ville være utro om de fikk sjansen?

Altså de har vel sjansen hele tiden? Er ikke sånn at de lever i fangenskap liksom. Så alle har nok sjansen, men det er mange som ikke er utro nettopp pga de har så stor respekt for partneren sin. Derfor.

Anonymkode: b63d9...b51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et uheldig menneskesyn tenker jeg. Menn og kvinner er faktisk i snitt like ofte utro så den ene er ikke bedre enn den andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle menn er utro, de er så billige at det er latterlig. Tar med 3 min og finne en som er villig og billig.

 

Mine venner og meg morer oss over det..de tror de kan få oss.....................:erter:

Anonymkode: e6401...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose
3 minutter siden, WubWub skrev:

Dette er et uheldig menneskesyn tenker jeg. Menn og kvinner er faktisk i snitt like ofte utro så den ene er ikke bedre enn den andre. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis vi skal snakke om prosenter her, tipper jeg 60-70% av alle menn, både gifte og ugifte, hadde vært utro hvis de hadde fått et tilbud av en kvinne i alderen 20-50 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lett å vippe en over kanten som allerede har problemer eller er på vei ut av forholdet. Men jeg opplever at menn som har det fint i sitt parforhold velger å respektere partneren sin og si nei til Evt andre. Menn er ikke nødvendigvis "billigere" enn damer. Vi er forskjellige individer vettu!

Anonymkode: acb5c...edb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Warchild skrev:

Digger at ingen svarer på spørsmålet men faktisk vrir det om til å handle om kvinner. :klappe:

Siter meg på hvor jeg vrir det om til å handle om kvinner, er du grei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Atrix skrev:

hvis vi skal snakke om prosenter her, tipper jeg 60-70% av alle menn, både gifte og ugifte, hadde vært utro hvis de hadde fått et tilbud av en kvinne i alderen 20-50 år.

Derfor er ikke et langvarig forhold for meg aktuelt. Har barn med en fyr, 50%. Trives med det.

 

Anonymkode: 69dc1...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hausfrau Merkelmor

Hva skal menn med din respekt? Ser ikke relevansen. Av de som fikk et mye bedre tilbud enn nåværende partner, tør jeg banne på at flere menn enn kvinner ville holdt seg lojal med partneren sin av ren samvittighet og moral. Det er kvinner som har et stort behov for spenning, gnist, romantikk i forholdet, mens menn gjerne ser seg fornøyd med å ha det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er jeg 1 av 1000 :)

Anonymkode: e7b31...94a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Hva skal menn med din respekt? Ser ikke relevansen. Av de som fikk et mye bedre tilbud enn nåværende partner, tør jeg banne på at flere menn enn kvinner ville holdt seg lojal med partneren sin av ren samvittighet og moral. Det er kvinner som har et stort behov for spenning, gnist, romantikk i forholdet, mens menn gjerne ser seg fornøyd med å ha det greit.

Nei. Begge kjønn er like ille med store individuelle forskjeller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...