Gå til innhold

Håp håp håp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her som har opplevd å bli ditcha av daten, hvor han da har kommet tilbake senere å angre? Eventuelt hvor mange ganger kom han tilbake? Datet en fyr jeg likte utrolig godt, men han avsluttet (sa han hadde tenkt i to dager og var usikker, ville ikke mer.. helt ut av det blå, og kjenner jeg han rett, vet jeg han har fryktelig dårlig samvittighet måten han avsluttet det på..) det over natten og jeg forstår seriøst ingenting.. hva gjorde jeg noe galt? Alt var jo fint dagen før, og vi hadde en superdate tidligere.. 

Denne fyren har angret tidligere og ba om ny sjanse..dette er en fyr med lite jenteerfaring, så kanskje han også vil utforske litt, kanskje han finner ut at gresset ikke er grønnere... situasjonen gjør det vanskelig i og med at det er avstand i bilde pga studier.. håper han innser at han gjorde en feil.. vi er i begynnelsen av 20-årene..

Hva skjedde, hvor r er sannsynligheten for at han en dag vil komme tilbake? Noen solskinnshistorier? Trenger det virkelig..

På forhånd takk for svar!

Anonymkode: 5b74e...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du bør legge den her død med mindre du har gjort noen åpenbare feil, som å vise for liten interesse eller annet som gjorde han usikker på ditt ståsted.

Anonymkode: 08452...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS Ingen andre som har efaringer å dele?

Til hun over, ja, jeg prøver å gå videre, prøver å glemme, men det er vanskelig. Jeg unnskylder meg med at han fremdeles er ung, umoden, usikker og ikke vet hva han vil.. at han vil utforske litt først.. og håper han kommer tilbake en dag - som han har gjort tidligere.. - jeg kommer fremdeles ikke utelukke andre aktuelle gutter helt selvom jeg ikke kommer til å date på lang tid.

Anonymkode: 5b74e...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...