Gå til innhold

GUD JEG BER DEG! GI MEG EN SÅNN MANN!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ligget under en sten det siste året, hvem er dette? 

Anonymkode: 22f6f...940

Jeg vet heller ikke hvem det er :overrasket:

Anonymkode: b8b88...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ISeeYouCreep
Rosewood skrev (På 26.7.2016 den 23.38):

Første mann til mølla får først mat 😏 

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
18 minutter siden, Leviora skrev:

actot-jensen-ackles.jpg

Jensen Ackles! Kan også legge til Ian Somerhalder på lista ;) 

(samboeren vet veldig godt hva jeg synes om disse to, btw:fnise: han digger derimot Nina Dobrev)

Herlig, det er jo selveste Dean Winchester! Digger rollen hans og han er jo ikke fæl å se på heller. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Han her har jeg hatt en aldri så liten crush på i sikkert ti år. :rodmer: Han er eldre nå enn da jeg oppdaget han først, men absolutt hot fremdeles!!

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Etter å ha lest om 19-åringen som hadde sex med en på 40, så har jeg prøvd å finne noe sexy i så unge menn. Var i butikken tidligere i dag, så noen kjekke gutter og la godvilja til. Tenkte hvordan de hadde vært seksuelt, om jeg kunne tenke meg et nummer med en av dem hvis jeg var singel. Det gikk dårlig. Så kom jeg hjem og lette etter noe på youtube og så dukket det opp en musikkvideo med denne fyren, og da kjente jeg at HAN skulle jeg gjerne hatt en natt med! 

Ikke at jeg synes han er så fantastisk kjekk på alle bilder, men han ser ut som en kjekk mann i 40-årene og det kiler bare mye mer i lysten...

 

image.png

Ikke så vanskelig akkurat å finne modne menn som er flotte å se på :nigo:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvilken type bilder damer responderer på. Merker meg at ingen av mennene smiler, men alle "smiler med øynene". De fleste har et stålblikk, mange myser litt. Mange se rett i kameraet, noe som går imot det jeg har lest; at menn ser kjekkere ut på bilder når de ser bort fra kameraet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Stiigen skrev:

Interessant å se hvilken type bilder damer responderer på. Merker meg at ingen av mennene smiler, men alle "smiler med øynene". De fleste har et stålblikk, mange myser litt. Mange se rett i kameraet, noe som går imot det jeg har lest; at menn ser kjekkere ut på bilder når de ser bort fra kameraet.

Nå er det vel ikke akkurat dette bildet av personen som gjør at man vil ha dem da. Men det var et bilde man fant når man googlet navnet. 

Anonymkode: 8da3e...38f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke ha han, men synes han er kjekk. Hummels

mats-hummels-bayern-munich_pbn6zon6nus81

Anonymkode: 03408...7d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ole Brumm skrev:

Vi kan dele, en dag vær. Hver? Ver? Det høres helt mongis ut! sorry admin, men jeg sier "Vær", ja dialekt og det har ingenting med været å gjøre. 


 

Hver eneste

Hvis du kan sette ordet "eneste" etter "hver" så skal det alltid være "hver". Hvis du ikke kan det så er det "å være". 

Så. Hver dag må være med hver, fordi du kan sette eneste etter hver. Hver eneste dag. :) 

Anonymkode: 9e794...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Stiigen skrev:

Interessant å se hvilken type bilder damer responderer på. Merker meg at ingen av mennene smiler, men alle "smiler med øynene". De fleste har et stålblikk, mange myser litt. Mange se rett i kameraet, noe som går imot det jeg har lest; at menn ser kjekkere ut på bilder når de ser bort fra kameraet.

Tror det krever litt karakter og et utseende over snittet om det skal funke. Tviler på at det er en vits i at alle Tinder-dudes forsøker seg på stålblikk og et betenksomt "gaze" ut mot horisonten. I 99% av tilfellene vil det se påtatt og fjollete ut. 

Sånn apropos, lizm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 27.7.2016 den 10.34):

Hver eneste

Hvis du kan sette ordet "eneste" etter "hver" så skal det alltid være "hver". Hvis du ikke kan det så er det "å være". 

Så. Hver dag må være med hver, fordi du kan sette eneste etter hver. Hver eneste dag. :) 

Anonymkode: 9e794...78a

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Det er snakk om en dag vær. Altså, en sjokolade på vær. En til meg, en til deg. Ikke "Hver eneste dag". 

"En til hver eneste en av oss". :)

Ryan Gosling er min hovedcrush. Men bare når han er trent og "stor", ellers er han litt for skranten etter min smak. Men det ansiktet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

kjhfkjshdkjf.png?w=584&h=326

Alt er perfekt bortsett fra at jeg ikke kan reise på ferie til USA med ham.

Anonymkode: 35776...2e8

Herregud ja, han er så sexy at jeg blir helt gærn. Trodde jeg var den eneste.

Anonymkode: f33e2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

giphy.gif

Oh-Wasnt-Meant-Funny.gif

giphy.gif

dean-winchester-gif-jared-padalecki-jens

Noen gifs... Noe av det jeg elsker mest med Jensen er det nydelige smilet, herre min gud!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
kisskissbangbang skrev (På 27.7.2016 den 11.03):

"En til hver eneste en av oss". :)

Ryan Gosling er min hovedcrush. Men bare når han er trent og "stor", ellers er han litt for skranten etter min smak. Men det ansiktet!!

  

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...