Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jente, 27, og har ikke tellingen lenger. tipper rundt 100 stk. og hva så? singel, ikke slått meg til ro, og skammer meg ikke

Anonymkode: cf3f5...e00

Du skammer deg nok såpass at du aldri ville innrømme det offentlig eller til en potensiell kjæreste. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skammer deg nok såpass at du aldri ville innrømme det offentlig eller til en potensiell kjæreste. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

hvorfor skulle jeg gjøre det? Har ikke problemer med å fortelle det, har fortalt det til min eks, og jeg har ikke noe imot å ligge med 100 til!

Anonymkode: cf3f5...e00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skulle jeg gjøre det? Har ikke problemer med å fortelle det, har fortalt det til min eks, og jeg har ikke noe imot å ligge med 100 til!

Anonymkode: cf3f5...e00

OK, bra du er ærlig om det :)

Anonymkode: 6a7a7...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor skulle jeg gjøre det? Har ikke problemer med å fortelle det, har fortalt det til min eks, og jeg har ikke noe imot å ligge med 100 til!

Anonymkode: cf3f5...e00

Har ditt høye antall noe å gjøre med at han nå er din eks?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Arabella skrev:

Har ditt høye antall noe å gjøre med at han nå er din eks?

Alle har en eks grunnet forskjellige årsaker kvinne. Ser hva du prøver på:tre:

Anonymkode: 1c527...a8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er jente, 27, og har ikke tellingen lenger. tipper rundt 100 stk. og hva så? singel, ikke slått meg til ro, og skammer meg ikke

Anonymkode: cf3f5...e00

Det er det jeg sier. Dere som ikke husker eller bryr dere, men vet at dere har vært med svært mange, dere legger ikke så mye i sex , som ei med langt færre partnere. Det er ikke så nøye hvem du/dere har sex med, så lenge du/dere har lyst...

 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, saratool skrev:

du skrev ikke det direkte. det var bare sånn det kunne leses.

kan jeg spørre om du har en utdannelse innen dette siden du påstår disse tingene? du kjenner ikke meg og jeg forstår ikke hvorfor du kan si at det ligger noe dypere bak. det er ikke så veldig dypt. jeg er kåt og har lyst på en mann, han har lyst på meg, og da blir det sex. 

å få tilbud om penger for sex betyr ikke at jeg har gjort det da. jeg kan ikke styre hva menn kan få seg til å si. hva mener du om at de kan SE at jeg ikke har naturlige grenser som du kaller det. tull

Jeg har lest mye psykologi, synes det er interessant. Selv om du ikke sier at det ligger noe bak, senser jeg at det gjør det, en slags fornektelse. For du mangelr personlige grenser når du ser så lett på å gi deg hen til mange. Jeg mener ikke å dømme deg da jeg vet at alle mennesker er forskjellige, men jeg aner at det ligger et sterkt bekreftelsesbehov for deg via sex. Der får du en følelse av at du er verd noe? 

En annen ting : ofte kan det også gå lang tid før man merker konsekvensene av en selvdestruktiv livsstil. Samme med overgrep f.eks. Mange tar skade av det langt seinere i livet. Det jeg reagerer på er at du tar så lett på å være intim med noen. Sier a lá, når du har lyst på sex med noen, har du sex med noen. Hadde du vært i et forhold, hatt en fast partner å gjøre det med, hadde det vært annerledes, men når det blir så mange forskjellige...Føler du deg ikke splittet etterpå? Husker du alle du har vært med? Du skrev også at du aldri har hatt sex med noen du ikke ønsket å ha sex med, men har du aldri følt noe ennerledes etterpå? At noen av de f.eks har endret syn på deg etterpå? At all bekreftelsen du får blir veldig sexbasert, ikke på hvem du er, men noen de kan "bruke" for sin nytelse? Du er jo ikkke selektiv til hvem du ligger med når du har vært med så mange som 100...

Jeg føler du trenger å beskytte deg selv.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest mye psykologi, synes det er interessant. Selv om du ikke sier at det ligger noe bak, senser jeg at det gjør det, en slags fornektelse. For du mangelr personlige grenser når du ser så lett på å gi deg hen til mange. Jeg mener ikke å dømme deg da jeg vet at alle mennesker er forskjellige, men jeg aner at det ligger et sterkt bekreftelsesbehov for deg via sex. Der får du en følelse av at du er verd noe? 

En annen ting : ofte kan det også gå lang tid før man merker konsekvensene av en selvdestruktiv livsstil. Samme med overgrep f.eks. Mange tar skade av det langt seinere i livet. Det jeg reagerer på er at du tar så lett på å være intim med noen. Sier a lá, når du har lyst på sex med noen, har du sex med noen. Hadde du vært i et forhold, hatt en fast partner å gjøre det med, hadde det vært annerledes, men når det blir så mange forskjellige...Føler du deg ikke splittet etterpå? Husker du alle du har vært med? Du skrev også at du aldri har hatt sex med noen du ikke ønsket å ha sex med, men har du aldri følt noe ennerledes etterpå? At noen av de f.eks har endret syn på deg etterpå? At all bekreftelsen du får blir veldig sexbasert, ikke på hvem du er, men noen de kan "bruke" for sin nytelse? Du er jo ikkke selektiv til hvem du ligger med når du har vært med så mange som 100...

Jeg føler du trenger å beskytte deg selv.

Anonymkode: 5444f...faf

Det er flere "grenseløse" mennesker på KG. Det er en kvinne som etter eget sigende har hatt sex med anslagsvis 1200 personer. Slike blir bejublet og gjort knefall for. Verden er gal.

Anonymkode: 02b40...c81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tar ting ut av sammenheng. Når jeg skrev at sex er ok så lenge man beskytter seg og ikke skader andre så var det ikke en kommenar til noe du skrev. Det dreier seg om en oppfatning jeg tror det er vanskelig å være uenig i, på rasjonell basis i alle fall. Hele tankegangen din er ustødig. Å ha sex med mange er selfølgelig ikke det samme som ikke å ha grenser. Ingen kommer til skade av gjensidig frivillig sex. Jeg har heller ikke hevdet at sex aldri er intimt, bare at det ikke alltid trenger å være det. Er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: b52db...ed8

Jo, det å ha grenseløs sex ( for meg er over 100 menn det ), er et tegn på mangel på egne grenser, intimgrenser om du vil. Når skal jeg ikke skjære alle over en kam da vi alle er så forskjellige, men jeg vil påstå at for de aller, aller, aller fleste, er det noe dypere som ligger bak når man gir seg hen til så mange. Det som skal være intimt blir jo ikke lenger intimt når så mange får nå dine intimsoner. Å påstå at "ingen kommer til skade av gjensidig frivillig sex " blir også feil å si, fordi den er så impulsbasert ( f.eks hun som nevnte her at hun har vært med så og så mange, hun skrev at har hun lyst på sex , har hun sex ), betyr det ikke at det er bra eller rett å gjøre det hver gang. Blir som en person som alltid får lyst på sjokolade, skal gi etter for sin lyst. Det er bra i øyeblikket for den gir nytelse akkurat når du spiser den, men etterpå kan vedkommende føle at det ikke var rett å spise den sjokoladen. På sikt blir det ennå verre hvis man f.eks spiser mer og sjokolade...

Jeg tenker også på Marshmellow eksperimentet når en person som ikke kan vente på noe, lar seg bli totalt styrt av lystene i nuet. Vel, vi vet hvordan det ofte går med de...Nå mener jeg ikke at vi alltid kan måle menneskers adferd på den måten, men synes den illustrerer noe som går igjen her. Man skal liksom alltid følge lysten uten å tenke litt lenger. Det ligger mye risiko i grenseløs sex.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når man ikke får forhold. Skal man gå uten sex hele livet da? Alle menn hater meg men nedlater seg til å ha sex med meg av og til. Funker for meg,uten at jeg har dype mental issues av den grunn. Jeg har sex ca hvert andre eller tredje år. Er kresen og ligger ikke med hvem som helst. 

Anonymkode: 40150...140

Du må jobbe med selvbildet ditt kjære deg. Når du skriver at : alle menn hater deg, men nedlater seg til å ha sex med deg av og til, er dette noe som sitter i hodet ditt, og dermed styrer du dine handlinger slik at det blir sånn. Jobber du med selvbildet ditt og finner din egenverdi, vil du kanskje neste gang si til en mann som prøver seg at du ønsker å møte han for en kaffe først. Si at du ønsker å bli kjent med han. Kanskje du t.o.m avviser han, fordi du ser at han bare er ute etter en ting, evt at du ser du fortjener en bedre mann fordi du har fått selvbildet ditt intakt. Du kan være mer kritisk til hvem du møter, forvente mer av en mann. Ikke ligge med første som byr seg frem...Du vil kjenne en indre styrke, at du er glad i deg selv og vil deg selv det beste. 

Det er dette jeg også mener til hun her som hadde vært med så mange, at hadde hun hatt et ok selvbilde, hadde hun ikke hatt behov for å ligge med så mange, hun hadde vært mer selektiv til hvem hun ønsket å involvere seg i.

( Din situasjon har heller ingenting med det jeg nevnte å gjøre til hun som har vært med over 100...)

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må jobbe med selvbildet ditt kjære deg. Når du skriver at : alle menn hater deg, men nedlater seg til å ha sex med deg av og til, er dette noe som sitter i hodet ditt, og dermed styrer du dine handlinger slik at det blir sånn. Jobber du med selvbildet ditt og finner din egenverdi, vil du kanskje neste gang si til en mann som prøver seg at du ønsker å møte han for en kaffe først. Si at du ønsker å bli kjent med han. Kanskje du t.o.m avviser han, fordi du ser at han bare er ute etter en ting, evt at du ser du fortjener en bedre mann fordi du har fått selvbildet ditt intakt. Du kan være mer kritisk til hvem du møter, forvente mer av en mann. Ikke ligge med første som byr seg frem...Du vil kjenne en indre styrke, at du er glad i deg selv og vil deg selv det beste. 

Det er dette jeg også mener til hun her som hadde vært med så mange, at hadde hun hatt et ok selvbilde, hadde hun ikke hatt behov for å ligge med så mange, hun hadde vært mer selektiv til hvem hun ønsket å involvere seg i.

( Din situasjon har heller ingenting med det jeg nevnte å gjøre til hun som har vært med over 100...)

Anonymkode: 5444f...faf

Men det er jo her du tar feil. Du insinuerer at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1. Jeg tar aldri første og beste,blir ikke med menn fra byen og sånn. Har jeg sex er det med menn jeg dater. Men jeg har innsett at alle menn hater meg fordi det blir ikke noe mer enn max et par mnd dating. Og da er jeg såpass realistisk at jeg vet jeg er dømt til å ende opp alene. Selvinnsikt kalles det. 

Skal jeg gå uten sex resten av livet da? Bare fordi ingen vil bli samnen med meg? Jeg gidder ikke dra til Thailand og kjøpe meg en mann lissom.. 

Syns det er stygt å dømme andres sexliv. Det er privat. 

Anonymkode: 40150...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det å ha grenseløs sex ( for meg er over 100 menn det ), er et tegn på mangel på egne grenser, intimgrenser om du vil. Når skal jeg ikke skjære alle over en kam da vi alle er så forskjellige, men jeg vil påstå at for de aller, aller, aller fleste, er det noe dypere som ligger bak når man gir seg hen til så mange. Det som skal være intimt blir jo ikke lenger intimt når så mange får nå dine intimsoner. Å påstå at "ingen kommer til skade av gjensidig frivillig sex " blir også feil å si, fordi den er så impulsbasert ( f.eks hun som nevnte her at hun har vært med så og så mange, hun skrev at har hun lyst på sex , har hun sex ), betyr det ikke at det er bra eller rett å gjøre det hver gang. Blir som en person som alltid får lyst på sjokolade, skal gi etter for sin lyst. Det er bra i øyeblikket for den gir nytelse akkurat når du spiser den, men etterpå kan vedkommende føle at det ikke var rett å spise den sjokoladen. På sikt blir det ennå verre hvis man f.eks spiser mer og sjokolade...

Jeg tenker også på Marshmellow eksperimentet når en person som ikke kan vente på noe, lar seg bli totalt styrt av lystene i nuet. Vel, vi vet hvordan det ofte går med de...Nå mener jeg ikke at vi alltid kan måle menneskers adferd på den måten, men synes den illustrerer noe som går igjen her. Man skal liksom alltid følge lysten uten å tenke litt lenger. Det ligger mye risiko i grenseløs sex.

Anonymkode: 5444f...faf

De er slaver under sine ustyrlige seksuelle lyster....stakkars mennesker.

Anonymkode: 7bc5e...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å definere for mange eller for få sexpartenere er vel omtrent like interessant som å definere at man kan for mye eller for lite mattematikk...

Enhver tilpasser seg sitt behov vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det å ha grenseløs sex ( for meg er over 100 menn det ), er et tegn på mangel på egne grenser, intimgrenser om du vil. Når skal jeg ikke skjære alle over en kam da vi alle er så forskjellige, men jeg vil påstå at for de aller, aller, aller fleste, er det noe dypere som ligger bak når man gir seg hen til så mange. Det som skal være intimt blir jo ikke lenger intimt når så mange får nå dine intimsoner. Å påstå at "ingen kommer til skade av gjensidig frivillig sex " blir også feil å si, fordi den er så impulsbasert ( f.eks hun som nevnte her at hun har vært med så og så mange, hun skrev at har hun lyst på sex , har hun sex ), betyr det ikke at det er bra eller rett å gjøre det hver gang. Blir som en person som alltid får lyst på sjokolade, skal gi etter for sin lyst. Det er bra i øyeblikket for den gir nytelse akkurat når du spiser den, men etterpå kan vedkommende føle at det ikke var rett å spise den sjokoladen. På sikt blir det ennå verre hvis man f.eks spiser mer og sjokolade...

Jeg tenker også på Marshmellow eksperimentet når en person som ikke kan vente på noe, lar seg bli totalt styrt av lystene i nuet. Vel, vi vet hvordan det ofte går med de...Nå mener jeg ikke at vi alltid kan måle menneskers adferd på den måten, men synes den illustrerer noe som går igjen her. Man skal liksom alltid følge lysten uten å tenke litt lenger. Det ligger mye risiko i grenseløs sex.

Anonymkode: 5444f...faf

Jeg synes det vitner om et fattig sjelsliv når man tror at sex er det mest intime man kan gjøre med en annen person. Å ha sex med en man har sterke følelser for er selvsagt intimt, men når den mest fremtredende følelsen er kåthet er sex bare tilfredsstillelse av fyisiske behov, som å sove eller spise. Noe av det mest intime i et forhold for meg er den fysiske nærheten, den mentale nærheten, de tingene man opplever og vokser på sammen. Sex er bare en liten del av dette. Intimsonen min er stor, jeg slipper ikke hvem som helst inn i hodet mitt. Jeg tipper at du ikke forstår dette, jeg skriver det mest for de andre som føler det likt som meg, og jeg kommer ikke til forsvare det, siden jeg ikke har noe behov for at alle skal forstå meg. 

Når det gjelder impulskontroll forutsetter resonnementet ditt at sex er noe man forsøker å unngå, og så faller man likevel for fristelsen. Jeg forsøker ikke å unngå sex, sex er en positiv ting, som jeg i mange tilfeller oppsøker. Derfor er sex med flere attraktive partnere for meg et resultat av målrettet arbeid, for å maksimere seksuell tilfredsstillelse. Ja, jeg er en hedonist, men inntak av mat, drikke og rusmidler må reguleres, da det har skadelige konsekvenser når det overdrives, men sex har ikke det, så lenge man bruker prevensjon og sunn fornuft. Og selvsagt påvirker sex følelseslivet, og så lenge denne påvirkningen er positiv er dette sunt. 

Når det gjelder alder ser jeg det motsatte av hva enkelte her hevder. Da jeg var ung trodde jeg at dette var noe man måtte passe på, tjue år etter har jeg erfart at det går helt greit å være litt tøsete. Innimellom irriterer det meg litt med all den sexen jeg gikk glipp av da jeg var ung og usikker, men det er jo sånn livet er, man blir eldre og lærer at det ikke er så himla farlig. Og så lever man mere og bedre. Jeg har heller ikke noe problem med fortelle hvor mange jeg har hatt sex med, og aldri blitt dømt for det, men opplever jo at det fleste på min alder synes det er lite interessant, sant og si kommer spørsmålet bare opp i drikkeleker. 

Anonymkode: 72773...9b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo her du tar feil.1.Du insinuerer at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1. Jeg tar aldri første og beste,blir ikke med menn fra byen og sånn. Har jeg sex er det med menn jeg dater. Men jeg har innsett at alle menn hater meg fordi det blir ikke noe mer enn max et par mnd dating. Og da er jeg såpass realistisk at jeg vet jeg er dømt til å ende opp alene. Selvinnsikt kalles det. 

Skal jeg gå uten sex resten av livet da? Bare fordi ingen vil bli samnen med meg? Jeg gidder ikke dra til Thailand og kjøpe meg en mann lissom.. 

Syns det er stygt å dømme andres sexliv. Det er privat. 

Anonymkode: 40150...140

Hvor har jeg skrevet at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1?

Slutt å svar meg om du ikke klarer å lese det jeg faktisk skriver. Du påstår noe jeg aldri har nevnt. Da blir det feil å argumentere med meg.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo her du tar feil. Du insinuerer at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1. Jeg tar aldri første og beste,blir ikke med menn fra byen og sånn. Har jeg sex er det med menn jeg dater. Men jeg har innsett at alle menn hater meg fordi det blir ikke noe mer enn max et par mnd dating. Og da er jeg såpass realistisk at jeg vet jeg er dømt til å ende opp alene. Selvinnsikt kalles det. 

Skal jeg gå uten sex resten av livet da? Bare fordi ingen vil bli samnen med meg? Jeg gidder ikke dra til Thailand og kjøpe meg en mann lissom.. 

Syns det er stygt å dømme andres sexliv. Det er privat. 

Anonymkode: 40150...140

Jeg har heller ikke dømt andre menneskers sexliv. Jeg har stilt et spørsmål rundt hvordan ei på 23 kan ha hatt så mange partnere som hun har nevnt ( 100+ ). Hvis du leste det jeg har skrevet her tidligere, har jeg aldri dømt henne. Det skrev jeg også svart på hvitt, at alle mennesker er like mye verdt. Jeg stiller som sagt et spørsmål til årsak til at enkelte har og hvordan enkelte klarer å være intime med så mange. Men vi er alle frie mennesker og har full rett til å bestemme over egen kropp. Jeg dømmer ingen som har hatt veldig mange partnere, jeg stiller et spørsmål med det. 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle har en eks grunnet forskjellige årsaker kvinne. Ser hva du prøver på:tre:

Anonymkode: 1c527...a8e

Hva prøver jeg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo her du tar feil. Du insinuerer at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1. Jeg tar aldri første og beste,blir ikke med menn fra byen og sånn. Har jeg sex er det med menn jeg dater. Men jeg har innsett at alle menn hater meg fordi det blir ikke noe mer enn max et par mnd dating. Og da er jeg såpass realistisk at jeg vet jeg er dømt til å ende opp alene. Selvinnsikt kalles det. 

Skal jeg gå uten sex resten av livet da? Bare fordi ingen vil bli samnen med meg? Jeg gidder ikke dra til Thailand og kjøpe meg en mann lissom.. 

Syns det er stygt å dømme andres sexliv. Det er privat. 

Anonymkode: 40150...140

Jeg mener fortsatt at du må jobbe med selvbildet ditt. Når du mener at du ikke er god nok som kjærestemateriale, ligger det i hodet ditt. Å si at alle menn hater deg, er en helt fjern påstand, det er ikke selvinnsikt.

Jeg skev deg et hyggelig svar igår, men du bare angriper meg tilbake. Alt er liksom andres feil. Du svarer meg på bakgrunn av noe jeg ikke har skrevet her engang ( at man automatisk har psykiske problemer om man har flere sexpartnere enn 1, jeg har aldri nevnt det her og har ingenting å gjøre med det jeg tidligere har skrevet. Som sagt : LES hva jeg faktisk skriver før du kommenterer meg ).

Jeg har heller ikke sagt at du skal gå uten sex hele livet. Si meg, hvor får du disse idéene dine ifra? Du påstår det ene og det andre både om menn, at de hater deg, samt at du forsvarer deg med å angripe meg med ting jeg aldri har skrevet her.

Du mangler selvinnsikt.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest mye psykologi, synes det er interessant. Selv om du ikke sier at det ligger noe bak, senser jeg at det gjør det, en slags fornektelse. For du mangelr personlige grenser når du ser så lett på å gi deg hen til mange. Jeg mener ikke å dømme deg da jeg vet at alle mennesker er forskjellige, men jeg aner at det ligger et sterkt bekreftelsesbehov for deg via sex. Der får du en følelse av at du er verd noe? 

En annen ting : ofte kan det også gå lang tid før man merker konsekvensene av en selvdestruktiv livsstil. Samme med overgrep f.eks. Mange tar skade av det langt seinere i livet. Det jeg reagerer på er at du tar så lett på å være intim med noen. Sier a lá, når du har lyst på sex med noen, har du sex med noen. Hadde du vært i et forhold, hatt en fast partner å gjøre det med, hadde det vært annerledes, men når det blir så mange forskjellige...Føler du deg ikke splittet etterpå? Husker du alle du har vært med? Du skrev også at du aldri har hatt sex med noen du ikke ønsket å ha sex med, men har du aldri følt noe ennerledes etterpå? At noen av de f.eks har endret syn på deg etterpå? At all bekreftelsen du får blir veldig sexbasert, ikke på hvem du er, men noen de kan "bruke" for sin nytelse? Du er jo ikkke selektiv til hvem du ligger med når du har vært med så mange som 100...

Jeg føler du trenger å beskytte deg selv.

Anonymkode: 5444f...faf

jeg føler meg ikke splittet. nei jeg husker ikke navnet på alle eller alle ansiktene. jeg har vel tenkt at han så bedre ut i går når jeg har våknet med noen av de. men har ikke angret. om noen har endret syn på meg vet jeg ikke. jeg deler ikke ut spørreskjema etter at jeg har hatt sex med noen. jeg spiller på sex endel så det kan godt være at noen tenker at de kan bruke meg for nytelse. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere "grenseløse" mennesker på KG. Det er en kvinne som etter eget sigende har hatt sex med anslagsvis 1200 personer. Slike blir bejublet og gjort knefall for. Verden er gal.

Anonymkode: 02b40...c81

1200? hvem er det her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...