Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest saratool
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm. Jo. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

at jeg har hatt sex med omkring 100 menn synes jeg ikke er så voldsomt egentlig. jeg har stort sett vært singel hele mitt liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som skriver at dere ikke husker hvor mange dere har vært med, eller som ikke bryr dere...

Selvsagt gjør dere ikke det, da nettopp de handlingene og holdningene deres til sex er at dere ikke bryr dere. 

Det er liksom det samme hvem dere har dere med...og det er trist!

Og ikke ha noe kritisk sans til hvem man er intim med, forteller noe om hvordan man ser på seg selv, mangel påå selvrespekt og egenverdt.

Å mangle intimgrense, er det samme som mangel på å kunne beskytte seg selv.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, saratool skrev:

at jeg har hatt sex med omkring 100 menn synes jeg ikke er så voldsomt egentlig. jeg har stort sett vært singel hele mitt liv

Og du i begynnelsen av 20-årene? 

Da lurer jeg egentlig på hva du synes er voldsomt. Det er voldsomt mange ut fra en hvilken som helst målestokk.  

 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du i begynnelsen av 20-årene? 

Da lurer jeg egentlig på hva du synes er voldsomt. Det er voldsomt mange ut fra en hvilken som helst målestokk.  

 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

ja jeg er 23. voldsomt ville være om jeg hadde sex med noen nye hver helg eller flere i uken. 

 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med veldig mange, handler ikke om at man er glad i sex, men at man har et behov for bekreftelse , at det er da man får et selvverd. Ingen med et godt selvbilde ligger rundt.

Nå ønsker je ikke å kategorisere her, men det ligger noe dypere, hvis ei dame ( eller mann for den del ) har masse tilfeldig sex.

Å være intim med noen, handler også om hvilke personlige grenser man har for seg selv og personlige grenser er knyttet til selvverd/selvbilde.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med veldig mange, handler ikke om at man er glad i sex, men at man har et behov for bekreftelse , at det er da man får et selvverd. Ingen med et godt selvbilde ligger rundt.

Nå ønsker je ikke å kategorisere her, men det ligger noe dypere, hvis ei dame ( eller mann for den del ) har masse tilfeldig sex.

Å være intim med noen, handler også om hvilke personlige grenser man har for seg selv og personlige grenser er knyttet til selvverd/selvbilde.

Anonymkode: 5444f...faf

jeg har ikke problemer med selvverdet mitt. du må nok tro på meg når jeg skriver at jeg er glad i sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til du siste her: hvis du har vært med så mange som du tidligere nevnte , og du bare er 23 år, skurrer det for min del. Det ligger alltid noe dypere når man ikke er noe kritisk til hvem man ligger med. Mulig du får kjenne mer på konsekvensene seinere i livet. Jeg menr ikke å dømme deg, men det handler om noe annet når du er så ukritisk til hvem du er intim med.

Kroppen vår husker ting. Man kan ikke bare koble den av ifra hodet. Når man ligger ukritisk rundt, handler det ikke bare om at man er glad i sex, men at det er mangel på egenkjærlighet, da egne personlige grenser er knyttet til hvordan man ser på seg selv, hva man tillater andre å gjøre med seg osv. 

Man kan ha en kjæreste/fast partner å være glad i sex. Når man ligger rundt ukritisk, handler det som sagt ikke lenger om at man er glad i sex. Da handler det om en bekreftelse, som man i utgangspunktet mangler i seg selv. Har man det godt med seg selv, hadde man aldri tillat at nærmest enhver fikk krysse din intimsone. Når man ser lett på å gi seg hen, betyr det at man "ser lett på seg selv". Det henger sammen. Har man egenverd, har man ikke dette behovet. Mulig det er noe i oppveksten din, mangel på omsorg er det første jeg tenker på. Mangel på kjærlighet, at du ikke ble sett. Evt misbruk. Evt at en eller begge dine foreldre selv hadde en oppvekst med mangel på omsorg, så det har blitt et familiemønster. 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 stykker når man er 19 er mange spør du meg. Det er bare ekkelt. Uansett om man er mann eller dame. 

Kan ikke si at 2,5 i året er lite. Men vet det er mange som holder på sånn. Ekkelt spør du meg. 

Og der værste er at de ofte selv skal ha en dame/mann som ikke har pult hele byen . Haha ! Enda smartere 

Anonymkode: 42d76...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med veldig mange, handler ikke om at man er glad i sex, men at man har et behov for bekreftelse , at det er da man får et selvverd. Ingen med et godt selvbilde ligger rundt.

Nå ønsker je ikke å kategorisere her, men det ligger noe dypere, hvis ei dame ( eller mann for den del ) har masse tilfeldig sex.

Å være intim med noen, handler også om hvilke personlige grenser man har for seg selv og personlige grenser er knyttet til selvverd/selvbilde.

Anonymkode: 5444f...faf

Akkurat! Handler om grenser, moral OG selvkontroll. Kan skrive under på dette. Bare se på de som ligger rundt ! 😄

Anonymkode: 42d76...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

jeg har sex med menn fordi jeg er glad i sex. jeg har ikke noen psykiske problemer eller problemer i barndommen eller noe sånt. når jeg møter en mann jeg har lyst på og han har lyst på meg så har vi sex. det er vel ikke noe å analysere til døde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at når jeg var 17, så var det en venninne av en venninne som hadde hatt sex med 16 stykker. 

16 stykker , husker jeg tenkte usj. Hun husket ikke helt navnet på alle heller😳Jeg var 17 og jomfru. 

 

Anonymkode: 42d76...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

10 stykker når man er 19 er mange spør du meg. Det er bare ekkelt. Uansett om man er mann eller dame. 

Kan ikke si at 2,5 i året er lite. Men vet det er mange som holder på sånn. Ekkelt spør du meg. 

Og der værste er at de ofte selv skal ha en dame/mann som ikke har pult hele byen . Haha ! Enda smartere 

Anonymkode: 42d76...a1a

hvorfor er det ekkelt? jeg har bare pult noe over 100 og det er ikke hele byen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, saratool skrev:

jeg har sex med menn fordi jeg er glad i sex. jeg har ikke noen psykiske problemer eller problemer i barndommen eller noe sånt. når jeg møter en mann jeg har lyst på og han har lyst på meg så har vi sex. det er vel ikke noe å analysere til døde

Nei er vel ikke lurt å analysere/tenke over noen verdens ting👍

Anonymkode: 42d76...a1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest saratool
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker at når jeg var 17, så var det en venninne av en venninne som hadde hatt sex med 16 stykker. 

16 stykker , husker jeg tenkte usj. Hun husket ikke helt navnet på alle heller😳Jeg var 17 og jomfru. 

 

Anonymkode: 42d76...a1a

hvorfor usj? jeg husker ikke navnet på alle jeg har hatt sex med heller. betyr det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei er vel ikke lurt å analysere/tenke over noen verdens ting👍

Anonymkode: 42d76...a1a

det er lurt, men å si at noen har problemer fordi de har hatt sex med et visst antall menn forstår jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, saratool skrev:

hvorfor usj? jeg husker ikke navnet på alle jeg har hatt sex med heller. betyr det noe?

Å være likegyldig til hvem du har sex med, er det samme som å være likegyldig til deg selv. 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest saratool
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å være likegyldig til hvem du har sex med, er det samme som å være likegyldig til deg selv. 

Anonymkode: 5444f...faf

jeg er ikke likegyldig. men om jeg har lyst på en mann så har jeg vel lov til å ha sex med han uten å bli dømt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, saratool skrev:

jeg er ikke likegyldig. men om jeg har lyst på en mann så har jeg vel lov til å ha sex med han uten å bli dømt

Spiller det noen rolle for deg om mannen er gift/er i et forhold eller ikke? Eller om han er kjæresten til en venninne?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, saratool skrev:

jeg er ikke likegyldig. men om jeg har lyst på en mann så har jeg vel lov til å ha sex med han uten å bli dømt

Jeg har ikke dømt deg. Jeg mener ikke å dømme noen. Alle mennesker er like mye verdt. Men jeg har skrevet at det ligger noe dypere når man ligger ukritisk rundt. Da handler det ikke om at man er glad i sex lenger. Personlige grenser, intimgrenser og mangel på sådann, forteller noe om hvordan vi ser på oss selv, Vårt selvbilde.

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
2 minutter siden, Arabella skrev:

Spiller det noen rolle for deg om mannen er gift/er i et forhold eller ikke?

det er opp til han om han vil ha sex med meg når han er i et forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...