Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan få lov til å ha så mye sex de vil :)

Anonymkode: 018b3...e60

Okey, men å ha flere titalls partnere antar jeg ikke er en god ide. Men jeg vet altså ikke - folk får nesten finne det ut selv. Jeg reagerte bare på at noen hadde seg med venninnes kjæreste (men det får eventuelt bli en annen diskusjon for de det gjelder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært interessert i one night stands så lite bitterhet å spore her.  

Nesten hvem som helst kan få seg noe på byen hvis de vil, handler bare om å sette standarden lavt nok.

Anonymkode: 018b3...e60

Så bra du ikke er bitter. Men hva har ONS med saken å gjøre? Nesten hvem som helst greier å ha 2.5 kortere eller lengre forhold i året. At AB jeg svarte i opprinnelig innlegg synes dette er for mye å hatt 2.5 intime bekjentskap av det motsatte kjønn i året, finner jeg meget dømmende. Og dermed poengterer jeg at jeg tipper han ironisk nok blir dømt like negativt av det motsatte kjønn selv. Ved å hevde at 2.5 i året er mange, så tviler jeg på at AB er noe særlig sosialt vellykket. Å date 2.5 i året er faktisk veldig lite som singel. Men tydelig at AB ikke har så mye erfaring på dette området.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Turbofaen skrev:

Så bra du ikke er bitter. Men hva har ONS med saken å gjøre? Nesten hvem som helst greier å ha 2.5 kortere eller lengre forhold i året. At AB jeg svarte i opprinnelig innlegg synes dette er for mye å hatt 2.5 intime bekjentskap av det motsatte kjønn i året, finner jeg meget dømmende. Og dermed poengterer jeg at jeg tipper han ironisk nok blir dømt like negativt av det motsatte kjønn selv. Ved å hevde at 2.5 i året er mange, så tviler jeg på at AB er noe særlig sosialt vellykket. Å date 2.5 i året er faktisk veldig lite som singel. Men tydelig at AB ikke har så mye erfaring på dette området.

Du påstår altså at jeg er like sosialt vellykket basert på en preferanse, og så snakker du om at jeg er dømmende?

 

Du må for all del syns 2,5 forhold i året er lite, jeg er av en annen mening. 

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool

hvorfor reagerer dere så mye på om vi har hatt mange sexpartnere? når jeg var 19 så hadde jeg hatt over 50 sexpartnere, jeg er jo ikke en hore uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt bruker tid på dette. Hvorfor spiller det noen rolle? Er det en magisk grense for hva som er for mange, i ulike aldre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26/07/2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Du påstår altså at jeg er like sosialt vellykket basert på en preferanse, og så snakker du om at jeg er dømmende?

 

Du må for all del syns 2,5 forhold i året er lite, jeg er av en annen mening. 

Anonymkode: 018b3...e60

Jeg påsto at din preferanse virker å være dømmende. Så ja, det var en dom fra min side også.

Vi kan selvsagt være enig i å være uenig i om 2.5 forhold i året er lite eller mye. Det kan være interessant å analysere personer som mener 2.5 forhold i året er mye. Disse personene ønsker noen med få forhold/lite erfaring. Dette kan jo bare ha sammenheng med lite erfaring selv. Hvis man har mye erfaring kan det være litt kjedelig å måtte "vente" på den andre, lære opp osv.

 

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26/07/2016 at 23.53, Turbofaen skrev:

Jeg påsto at din preferanse virker å være dømmende. Så ja, det var en dom fra min side også.

Vi kan selvsagt være enig i å være uenig i om 2.5 forhold i året er lite eller mye. Det kan være interessant å analysere personer som mener 2.5 forhold i året er mye. Disse personene ønsker noen med få forhold/lite erfaring. Dette kan jo bare ha sammenheng med lite erfaring selv. Hvis man har mye erfaring kan det være litt kjedelig å måtte "vente" på den andre, lære opp osv.

Hva mener du egentlig med at jeg dømmer de? Dømmer man tynne folk hvis man har en preferanse for folk litt større? 

Jeg har aldri sagt at de som har mye sex er umoralske, heller ikke at jeg er mer moralsk. Det er ikke noe jeg mener.

 

Tror ikke du trenger å analysere oss, det er normalt at folk leter etter andre med samme holdning som man selv.  

 

Anonymkode: 018b3...e60

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og aner ikke hvor mange jeg har ligget med... Men jeg bryr meg fint lite om hva andre måtte mene om det, og ingen har noe med hvor mange, eller hvem, jeg har ligget med. Spør heller aldri andre om dette, har null interesse av å vite sånt, spesielt med kjærester. 

Anonymkode: 098b4...a25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 å fikk orgasme for første gang med en gutt i vår. Ble helt hekta  å hadde 16 stk. På 1 måned. Ikke så stolt, men sykt deilig :P

Anonymkode: b3e9f...f80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 18 å fikk orgasme for første gang med en gutt i vår. Ble helt hekta  å hadde 16 stk. På 1 måned. Ikke så stolt, men sykt deilig :P

Anonymkode: b3e9f...f80

Sånn det er å være dame. Ikke noe problem å få 16 menn til sengs på 3-4 uker. Bare en av 1000 menn kunne klart det samme den andre veien, og de fleste går et helt liv uten å ha 16 sex partnere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om kjæresten på 19 hadde hatt 10 sexpartnere? Spesielt om hun ble seksuelt aktiv som 15-åring.

Anonymkode: d218b...74a

Hadde tenkt at det var lite. Bare i russetiden er det mange som kommer opp i det antallet. Selv er jeg 20 og har hatt flere enn femti men antagelig færre enn hundre.

Anonymkode: b52db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, saratool skrev:

hvorfor reagerer dere så mye på om vi har hatt mange sexpartnere? når jeg var 19 så hadde jeg hatt over 50 sexpartnere, jeg er jo ikke en hore uansett

Jeg vil påpeke at du helt sikkert ikke er kjenpestolt over det når du blir voksen, å du får selv barn å din datter/sønn for høre hvordan deres mor lå rundt i ungdommen, hva tror du de tenker da ?

Anonymkode: fa01a...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker null. Jeg er 26 og har rundt 30. So what lizzom.

Anonymkode: 84bd7...846

So what? Man har nesten garantert genital herpes og hpv, blant annet. Gjerne uten å vite det selv. Og man smitter andre. Derfor er det ekkelt.

Anonymkode: c1231...f68

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 18 å fikk orgasme for første gang med en gutt i vår. Ble helt hekta  å hadde 16 stk. På 1 måned. Ikke så stolt, men sykt deilig :P

Anonymkode: b3e9f...f80

Test deg!

Anonymkode: c1231...f68

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer må få lov til å ha så mange sexpartnere som de bare ønsker, men å tro at antall sexpartnere ikke sier noe om personligheten til dama er tøys. En dame med mange sexpartnere har lavere impulskontroll og lavere krav til hvem hun ligger med, sammenlignet med damer som har få partnere (gitt at de er av tilsvarende utseende og har hatt like mange muligheter). 

Så at ts reagerer er vel ikke noe rart. Men, når det er sagt, så er dere svært unge. Dette blir nesten garantert ikke et forhold som varer i mange år, så kjør på og ha det gøy. 

Anonymkode: b2c4b...3c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke ta alt så personlig. Vi mennesker har forskjellige ønsker her i livet. Om du har mye tilfeldig sex er det jo bare å slutte. Om det er det du vil. Det finnes jo menn som liker damer med masse sex erfaring. Så det er garantert en mann som vil sette pris på det og passer for deg. Så ikke bekymre deg. Finn en mann som er som deg.

Anonymkode: 7bc5e...598

Jeg har ikke mye tilfeldig sex nei, har hatt samboer i 6 år. Min samboer har hatt flere partnere enn meg (dette er selvfølgelig veldig viktig, hvis ikke er jeg jo DEN hora liksom). Men jeg hadde mange sexpartnere i tenårene før jeg møtte min samboer. Jeg hadde det veldig vanskelig hjemme, og slet en del psykisk. Så det er ikke antall sexpartnere jeg er lei meg for, men heller motivene mine for å ha sex med dem. At jeg ikke hadde det bra med meg selv. Og nå i ettertid så sliter jeg med å "komme meg videre", siden samfunnet hadde stemplet meg som tøs/hore/mindreverdig menneske om de hadde visst. Så mye kan jeg faktisk innrømme for meg selv, og skriver det villig i en tråd på et forum hvor jeg sannsynligvis vil bli dømt nedenom og hjem, i tilfelle det er noen som leser og kjenner seg igjen. Denne tråden bare bekrefter hvor dømmende folk er. 

Dersom du er kvinne og har hatt mange sexpartnere er du rett og slett et mindreverdig menneske. Og du skal skamme seg. Helst resten av livet.

Anonymkode: ed744...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud så fæle folk er her, syntes synd på dere som har det så fælt med dere selv at dere må dømme folk etter antall sexpartnere :fnise: Folk må jo få gjøre hva de vil med sin egen kropp. Man er ikke damehore/mannehore med mindre man tar betalt. Om folk er glad i sex og har det for sin egen nytelse så good for them liksom. Herregud få slutt på janteloven, blir flau av å lese hvordan folk er, glad jeg ikke har dømmende, negative og frekke mennesker som dere i livet mitt. Hold dere for gode for drittslening a.

Anonymkode: ed45b...a10

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud så fæle folk er her, syntes synd på dere som har det så fælt med dere selv at dere må dømme folk etter antall sexpartnere :fnise: Folk må jo få gjøre hva de vil med sin egen kropp. Man er ikke damehore/mannehore med mindre man tar betalt. Om folk er glad i sex og har det for sin egen nytelse så good for them liksom. Herregud få slutt på janteloven, blir flau av å lese hvordan folk er, glad jeg ikke har dømmende, negative og frekke mennesker som dere i livet mitt. Hold dere for gode for drittslening a.

Anonymkode: ed45b...a10

Enig med du! Jeg syns sex er ytterst privat. Om man er singel og ligger med 1 i mnd eller 1 annethvert år er helt opp til hver enkelt tenker jeg. Så lenge man ikke lar det gå ut over andre,og holder seg trofast i forhold :) 

Jeg har nesten aldri sex for det er svært få jeg har lyst til å ligge med. Nå lå jeg med en mann 10/7 kl 23:50 etter å ha levd 1 år og 5 mnd i sølibat. Er jeg liksom en hore da? Totalt har jeg hatt sex med 18 stk og jeg er 35. Kan gå i flere år uten å tenke på sex en gang. Bruker alltid kondom,til og med i forhold siden de fleste menn er utro. Er ofte hos gynekologen og,det koster 1200 kr så blir jævla dyr sex! Derfor gjør jeg det så sjelden. 

Anonymkode: 40150...140

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke mye tilfeldig sex nei, har hatt samboer i 6 år. Min samboer har hatt flere partnere enn meg (dette er selvfølgelig veldig viktig, hvis ikke er jeg jo DEN hora liksom). Men jeg hadde mange sexpartnere i tenårene før jeg møtte min samboer. Jeg hadde det veldig vanskelig hjemme, og slet en del psykisk. Så det er ikke antall sexpartnere jeg er lei meg for, men heller motivene mine for å ha sex med dem. At jeg ikke hadde det bra med meg selv. Og nå i ettertid så sliter jeg med å "komme meg videre", siden samfunnet hadde stemplet meg som tøs/hore/mindreverdig menneske om de hadde visst. Så mye kan jeg faktisk innrømme for meg selv, og skriver det villig i en tråd på et forum hvor jeg sannsynligvis vil bli dømt nedenom og hjem, i tilfelle det er noen som leser og kjenner seg igjen. Denne tråden bare bekrefter hvor dømmende folk er. 

Dersom du er kvinne og har hatt mange sexpartnere er du rett og slett et mindreverdig menneske. Og du skal skamme seg. Helst resten av livet.

Anonymkode: ed744...334

Ja det er mye lettere å dømme noen når en ikke kjenner til årsaken hvorfor mennesker er slik de er. Du er ikke et mindreverdig menneske selv om du har handlet eller gjort feil her i livet. Alle feiler. Ingen som er perfekte. Vi feiler på ulike områder. Det er ingen katastrofe om du har hatt flere sex partnere. Mange mister grenser på grunn av utrygghet ,omsorgsvikt og søker annerkjennelse og kjærlighet gj.om sex. Om folk på forumet sier sin mening om antall sex partnere så er det ikke deg de dømmer. Men generelt holdninger til sex og at det er ikke bra å ha høyt antall sex partnere. Om folk kjenner til deg og din bakgrunn så er det ingen som vil dømme deg el se ned på deg. Ingen som vil si at du er hore el mobbe deg. Det er ikke slik folk er i det virkelige livet. Det er hvordan du er som et medmenneske som teller.  Du er nok litt følsom av natur så ikke ta deg nær av det som sies her. Folk liker å "krangle" Ønsker deg alt godt i livet.

Anonymkode: 7bc5e...598

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, saratool skrev:

vanvittig mange? jeg har ons et par ganger i måneden, av og til flere men det er jo ikke så vilt mye

Ehm. Jo. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...