Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som mener man burde skamme seg over å ha hatt (etter deres mening) for mange sexpartnere: Hvor lenge skal man skamme seg? Et par år? Ti år? Resten av livet? Eller skal man bare gi opp, siden man er en skitten hore og merket for livet? 

Anonymkode: ed744...334

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Turbofaen skrev:

Tipper veldig få finner deg interessant som kjærestemateriale.

Skjønner ikke helt hva det var å reagere på i innlegget mitt, må da være lov til å ha forskjellige preferanser. 

 

 

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva det var å reagere på i innlegget mitt, må da være lov til å ha forskjellige preferanser. 

 

 

Anonymkode: 018b3...e60

Hvordan ser din sex-cv ut?

Anonymkode: dcece...e1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hva det var å reagere på i innlegget mitt, må da være lov til å ha forskjellige preferanser. 

 

 

Anonymkode: 018b3...e60

Klart det. Jeg bare sier at med dine preferanser, så tror jeg ikke det er så mange jenter som liker deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som mener man burde skamme seg over å ha hatt (etter deres mening) for mange sexpartnere: Hvor lenge skal man skamme seg? Et par år? Ti år? Resten av livet? Eller skal man bare gi opp, siden man er en skitten hore og merket for livet? 

Anonymkode: ed744...334

Aner ikke, men jeg leste om noen her og de hadde - gud jeg vet ikke hvor mange. De hadde ligget med vennene til hverandre også. God dag mann økseskaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som mener man burde skamme seg over å ha hatt (etter deres mening) for mange sexpartnere: Hvor lenge skal man skamme seg? Et par år? Ti år? Resten av livet? Eller skal man bare gi opp, siden man er en skitten hore og merket for livet? 

Anonymkode: ed744...334

Du må ikke ta alt så personlig. Vi mennesker har forskjellige ønsker her i livet. Om du har mye tilfeldig sex er det jo bare å slutte. Om det er det du vil. Det finnes jo menn som liker damer med masse sex erfaring. Så det er garantert en mann som vil sette pris på det og passer for deg. Så ikke bekymre deg. Finn en mann som er som deg.

Anonymkode: 7bc5e...598

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg dømmer noen nå, men synes mer enn 10 gjennom et helt liv er mye 

Kvinne 37, hatt 2 sexpartnere 

Anonymkode: fa01a...174

Mulig jeg dømmer nå, men synes 2 er lite. Jeg ville anta at det betyr at sex ikke er så interessant for vedkommende. Jeg har faktisk hatt et forhold til en voksen dame som kun hadde hatt 2 før meg. Kan ikke si at sex med henne noen  gang ble spennende heller. Og det var en av grunnene til at det forholdet røk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Aner ikke, men jeg leste om noen her og de hadde - gud jeg vet ikke hvor mange. De hadde ligget med vennene til hverandre også. God dag mann økseskaft.

Mener du det er noe galt i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Aner ikke, men jeg leste om noen her og de hadde - gud jeg vet ikke hvor mange. De hadde ligget med vennene til hverandre også. God dag mann økseskaft.

Mener du det er noe galt i dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Turbofaen skrev:

Mener du det er noe galt i dette?

Hvis det er greit for disse som er venner så gjør dem som dem vil, men jeg syntes det er litt rart - og når noen åpenbart har reagert på det så er det jo det. Dette er heldigvis ikke meg, og kommer aldri til å være det. Jeg ville heller valgt noen som ikke var i et forhold i fra før av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Resignert skrev:

Mulig jeg dømmer nå, men synes 2 er lite. Jeg ville anta at det betyr at sex ikke er så interessant for vedkommende. Jeg har faktisk hatt et forhold til en voksen dame som kun hadde hatt 2 før meg. Kan ikke si at sex med henne noen  gang ble spennende heller. Og det var en av grunnene til at det forholdet røk.

Hvis noen er mann og har hatt to i en alder av sånn 30 - hahaha. :P Velkommen til munkedalen.

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Turbofaen skrev:

Klart det. Jeg bare sier at med dine preferanser, så tror jeg ikke det er så mange jenter som liker deg.

Hvorfor ikke det? 

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser din sex-cv ut?

Anonymkode: dcece...e1e

Har hatt sex med 3 stk. 

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke det? 

Anonymkode: 018b3...e60

Fordi gutter/menn som mener 2.5 sexpartner i året er mye, i de fleste tilfeller har betydelig færre sexpartnere selv. Så det følger med en del bitterhet over jenter som har mye sex, bare ikke med dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg dømmer noen nå, men synes mer enn 10 gjennom et helt liv er mye 

Kvinne 37, hatt 2 sexpartnere 

Anonymkode: fa01a...174

Vi mer voksne hadde nok andre verdier før.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med 3 stk. 

Anonymkode: 018b3...e60

Det har vel vært i lengre forhold, da. Hva med dem som ikke er i forhold? Skal ikke de få ha sex?

Anonymkode: dcece...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om kjæresten på 19 hadde hatt 10 sexpartnere? Spesielt om hun ble seksuelt aktiv som 15-åring.

Anonymkode: d218b...74a

At du hadde diktet opp alt sammen fordi dere hadde ligget med samme person og at noen av dere ble gravid med fyren før den andre, osv. Tada. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Turbofaen skrev:

Fordi gutter/menn som mener 2.5 sexpartner i året er mye, i de fleste tilfeller har betydelig færre sexpartnere selv. Så det følger med en del bitterhet over jenter som har mye sex, bare ikke med dem.

Jeg har aldri vært interessert i one night stands så lite bitterhet å spore her.  

Nesten hvem som helst kan få seg noe på byen hvis de vil, handler bare om å sette standarden lavt nok.

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel vært i lengre forhold, da. Hva med dem som ikke er i forhold? Skal ikke de få ha sex?

Anonymkode: dcece...e1e

De kan få lov til å ha så mye sex de vil :)

Anonymkode: 018b3...e60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Resignert skrev:

Mulig jeg dømmer nå, men synes 2 er lite. Jeg ville anta at det betyr at sex ikke er så interessant for vedkommende.

Ja, aseksualitet - enten i fra den ene eller den andre veien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...