Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som folk skal legge seg opp i hvor mange sexpartnere andre har hatt uansett om det er over eller under gjennomsnittet :klo:

Om man har hatt mange så er man billig, lite selektiv og har lavt selvbilde. Om man har hatt få så er man prippen, har ikke levd livet og redd for å utforske.

Anonymkode: 11c65...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27. juli 2016 den 17.20, AnonymBruker skrev:

So what? Man har nesten garantert genital herpes og hpv, blant annet. Gjerne uten å vite det selv. Og man smitter andre. Derfor er det ekkelt.

Anonymkode: c1231...f68

Det lan du ha etter å ha ligget med en også! Derfor avstå fra sex p dø jomfru

Anonymkode: cdf3d...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 20.45, AnonymBruker skrev:

 

Ikke la noen innbille deg at det er for mye. Kjenner en som hadde hundre i løpet av en måned.

Anonymkode: 14a3e...025

En prostituert det, da? 

Anonymkode: 02b40...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skjønner godt at du tenker på dette, det ville jeg også ha gjort. Om det er lurt å tenke på et er en helt annen ting!! Men tankene er ikke så lett å styre, men det bør du prøve på. Du må fokusere på det positive i livet, så mye du klarer i hvert fall. Punkt 1: tenk på alt det positive med dama di. Tenk på det hver dag. 2) Det kan være god grunner og dårlige grunner til at man har hatt sex. Legg til grunn at de var gode. 3) Hvis du tenker at du ønsker alle detaljene om partners tidligere sexliv, tenk deg grundig om. Hvor open-minded klarer du å være? Alle gjør feil, det er evnen til å lære av de som er viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Chauve-Souris skrev:

 Er du kvinne eller mann? 

Og kan man ikke "leve litt" uten å ligge rundt? 

Jeg er mann. Har det noe å si? 

Handler ikke om å ligge rundt. Men å tørre å leve ut sin seksualitet på en sunn måte å ikke leve etter samfunnets tankegang om at kvinner ikke skal få ha sex mens menn kan ligge med Gud å hver mann. Jeg hadde heller ikke likt om kjærsten min hadde hatt veldig mange. Syns det tyder på noe underliggende hvis man ligger på det ekstreme på begge sidene av skalaen 

Anonymkode: cdf3d...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Har det noe å si? 

Handler ikke om å ligge rundt. Men å tørre å leve ut sin seksualitet på en sunn måte å ikke leve etter samfunnets tankegang om at kvinner ikke skal få ha sex mens menn kan ligge med Gud å hver mann. Jeg hadde heller ikke likt om kjærsten min hadde hatt veldig mange. Syns det tyder på noe underliggende hvis man ligger på det ekstreme på begge sidene av skalaen 

Anonymkode: cdf3d...5cb

Hva om man velger å leve ut sin seksualitet med få personer, og å ligge rundt ikke er en del av ens seksualitet, er man da undertrykt? Og samfunnets tankegang er vel nettopp for tiden at kvinners seksualitet er topp og flott, og at de skal ligge rundt så mye som mulig, mens menns seksualitet er noe ekkelt og burde holdes skjult? Derfor antok jeg at du var en kvinne, fordi måten du her argumenterer på henger ikke på greip. Det virker heller som en typisk kvinnelig argumentasjon, der hun later som hun er en mann, for å snakke ned om jenter som har færre sexpartnere enn henne, slik at hun selv rettferdiggjør sitt antall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Chauve-Souris skrev:

Hva om man velger å leve ut sin seksualitet med få personer, og å ligge rundt ikke er en del av ens seksualitet, er man da undertrykt? Og samfunnets tankegang er vel nettopp for tiden at kvinners seksualitet er topp og flott, og at de skal ligge rundt så mye som mulig, mens menns seksualitet er noe ekkelt og burde holdes skjult? Derfor antok jeg at du var en kvinne, fordi måten du her argumenterer på henger ikke på greip. Det virker heller som en typisk kvinnelig argumentasjon, der hun later som hun er en mann, for å snakke ned om jenter som har færre sexpartnere enn henne, slik at hun selv rettferdiggjør sitt antall. 

Du og jeg lever ikke i samme samfunn i så fall. Som sagt jeg personlig ville verken likt at partneren min hadde alt for mange eller alt for få. Hva man anser som få og lite dog inviduelt. 

Anonymkode: cdf3d...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. juli 2016 den 21.21, Ungdame97 skrev:

1. Hvorfor er det relevant for deres forhold hvor mange hun har hatt sex med før dere ble sammen?

2. Det er faktisk ikke din business hvor mange hun har hatt sex med 

Enig! Folk må forstå dette! Så lenge man passer på å ikke ha sykdommer og beskytter seg så har man ingenting med hvor mange kjæresten har hatt sex med tidligere, men får aldri gjort noe med det uansett og vil kun ødelegge mye av forholdet å krangle om noe så uviktig. Hvis man ønsker å shame kjæresten sin for hvor mange eller få partnere hen har hatt så burde man la den personen finne seg en bedre kjæreste som ser en for hvem man er og ikke for hvor mange en har hatt.

Anonymkode: 6ee16...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎09‎.‎2016 den 19.05, sol87 skrev:

Hva er motbydelig med dem, at du ikke liker det? Selv hadde jeg nok ikke orket så mange menn på en gang, og jeg hadde bekymret meg for kjønnssykdommer, men at noen har seksuelle lyster utenfor det vi kanskje kaller "normalområdet" gjør dem ikke motbydelige. Kanskje er tanken motbydelig for deg, men du slipper jo å gjøre det, så hva er problemet? Jeg vil si at et så sterkt behov for å styre andre menneskers seksualitet er mye mer perverst enn en gangbang nå og da. ;) 

Det er langt utenfor "normalområdet" å ha gruppesex og gangbang. Man kan ha mange seksuelle lyster,mange har bisarre og perverse lyster eller fantasier uten å måtte leve dem ut. JEG synes det er motbydelig,at kvinnen virker "skitten" om hun har gjort så mye som dette,hatt trekanter,firkanter og i dette tilfelle flere gangbang. Jeg har ingen behov for å styre seksualiteten til andre mennesker,men har et behov for å si min mening om noe jeg synes er moralsk forkastelig.

Anonymkode: 70088...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎09‎.‎2016 den 8.07, AnonymBruker skrev:

Få ting er mer usympatisk enn folk som vil bestemme over andres sexliv. Du har absolutt ingen rett til å beordre Saratool eller noen andre om å slutte å ligge rundt. For en kvalmende innstilling. Som mann må jeg si at gjerne kunne hatt Saratool som kjæreste, men deg ville jeg ikke tatt i med ildtang.

Anonymkode: 14a3e...025

Ingen som har beordret noen til noe. Er enig med forrige.Følelseslivet blir sannsynligvis ødelagt når hun en gang kutter ut dette,og ser tilbake på hvordan hun har levd. Og sant,Norge er et lite land og ligger man rundt slik er sjansene store for at man møter på flere man har ligget med tidligere ute på gata,butikk osv. Vanlige folk ville syntes det er kleint. Som mann må jeg si at ditt innlegg tyder på at du er av den typen som finner det opphissende at hun lever slik hun gjør og at du mer enn gjerne skulle vært en av de mange mennene som deltar på hennes gangbang.

Anonymkode: 70088...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt utenfor "normalområdet" å ha gruppesex og gangbang. Man kan ha mange seksuelle lyster,mange har bisarre og perverse lyster eller fantasier uten å måtte leve dem ut. JEG synes det er motbydelig,at kvinnen virker "skitten" om hun har gjort så mye som dette,hatt trekanter,firkanter og i dette tilfelle flere gangbang. Jeg har ingen behov for å styre seksualiteten til andre mennesker,men har et behov for å si min mening om noe jeg synes er moralsk forkastelig.

Anonymkode: 70088...c6e

Ja, det er tydeligvis du som bestemmer hva som er normalt og hva som er perverst, da? Hva er det som er moralsk forkastelig ved disse handlingene da, hvem er det hun skader/ødelegger for ved å gjøre dette? For meg er nemlig god moral å ikke gjøre andre noe vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har beordret noen til noe. Er enig med forrige.Følelseslivet blir sannsynligvis ødelagt når hun en gang kutter ut dette,og ser tilbake på hvordan hun har levd. Og sant,Norge er et lite land og ligger man rundt slik er sjansene store for at man møter på flere man har ligget med tidligere ute på gata,butikk osv. Vanlige folk ville syntes det er kleint. Som mann må jeg si at ditt innlegg tyder på at du er av den typen som finner det opphissende at hun lever slik hun gjør og at du mer enn gjerne skulle vært en av de mange mennene som deltar på hennes gangbang.

Anonymkode: 70088...c6e

Hvorfor blir følelseslivet ødelagt tenker du, hvilke mekanismer ligger i  det? Hvordan kan du være så sikker på det? Ja, hva skjer når hun er ferdig med dette livet? Kanskje hun kan tenke tilbake på det slik: "Jeg er glad jeg har hatt så mange spennende og deilige seksuelle opplevelser." De fleste som angrer på seksuelle møter, angrer på det fordi de gjorde noe de egentlig ikke hadde lyst til, eller fordi de lar seg påvirke av samfunnets noe gammeldagse forventninger til kvinner. 

Når det gjelder å møte tidligere sexpartnere på butikken, så må vel det gå fint. Det er vel mest fjortiser som synes det er kleint å møte tidligere sexpartnere, voksne folk som kan stå for sine handlinger takler det fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har beordret noen til noe. Er enig med forrige.Følelseslivet blir sannsynligvis ødelagt når hun en gang kutter ut dette,og ser tilbake på hvordan hun har levd. Og sant,Norge er et lite land og ligger man rundt slik er sjansene store for at man møter på flere man har ligget med tidligere ute på gata,butikk osv. Vanlige folk ville syntes det er kleint. Som mann må jeg si at ditt innlegg tyder på at du er av den typen som finner det opphissende at hun lever slik hun gjør og at du mer enn gjerne skulle vært en av de mange mennene som deltar på hennes gangbang.

Anonymkode: 70088...c6e

Hvorfor blir følelseslivet ødelagt tenker du, hvilke mekanismer ligger i  det? Hvordan kan du være så sikker på det? Ja, hva skjer når hun er ferdig med dette livet? Kanskje hun kan tenke tilbake på det slik: "Jeg er glad jeg har hatt så mange spennende og deilige seksuelle opplevelser." De fleste som angrer på seksuelle møter, angrer på det fordi de gjorde noe de egentlig ikke hadde lyst til, eller fordi de lar seg påvirke av samfunnets noe gammeldagse forventninger til kvinner. 

Når det gjelder å møte tidligere sexpartnere på butikken, så må vel det gå fint. Det er vel mest fjortiser som synes det er kleint å møte tidligere sexpartnere, voksne folk som kan stå for sine handlinger takler det fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sol87 skrev:

Hvorfor blir følelseslivet ødelagt tenker du, hvilke mekanismer ligger i  det? Hvordan kan du være så sikker på det? Ja, hva skjer når hun er ferdig med dette livet? Kanskje hun kan tenke tilbake på det slik: "Jeg er glad jeg har hatt så mange spennende og deilige seksuelle opplevelser." De fleste som angrer på seksuelle møter, angrer på det fordi de gjorde noe de egentlig ikke hadde lyst til, eller fordi de lar seg påvirke av samfunnets noe gammeldagse forventninger til kvinner. 

Når det gjelder å møte tidligere sexpartnere på butikken, så må vel det gå fint. Det er vel mest fjortiser som synes det er kleint å møte tidligere sexpartnere, voksne folk som kan stå for sine handlinger takler det fint. 

Enig med forrige! Når hun har ligget med 140 menn, er vel sjansen ganske stor å møte tidligere sexpartnere. Tror nok ikke det mest er fjortiser som synes det. Kan tenke meg det selv, om man har fått seg partner eller drar sammen med familie og venner ut, og møter på tidligere sexpartnere i hytt og pine..

Sjansen for å bli tatt bilder av er stor, for ikke å snakke om kjønnssykdommer, siden denne jenta ofte gjør det uten kondom!

Denne jenta er kun 23 år gammel! Litt vel ung til å kanskje vurdere alt like godt som en godt voksen kvinne!

Har du egentlig lest tråden om gruppesex av henne?? Det er ikke rent få kvinner og menn som der har veldig negative synspunkter, og der er vel en grunn til det.

Anonymkode: 70088...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne og andre lignende tråder på KG gir meg nesten frysninger... 

Ser det er mange grinete gubber som klager på at damer aldri sprer beina for dem, fordi damer har så mange uoppnåelige krav, og stikker av med badboys som de har et crazy bra sexliv med helt til de går lei... For så å se til de "snille" mannfolka som ikke har opplevd de samme "godene" som badboys. Men samtidig så er det helt utelukket å ha en "løs tøs" som mor til sine barn. Så hva er greia? Er kvinner delt inn i to grupper, løse horer som skal spre beina og sørge for at alle menn nyter de samme godene, og madonna/avlemaskiner? 

Blir helt dårlig (og forvirret, dette henger ikke på greip). 

:sprettoy:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med forrige! Når hun har ligget med 140 menn, er vel sjansen ganske stor å møte tidligere sexpartnere. Tror nok ikke det mest er fjortiser som synes det. Kan tenke meg det selv, om man har fått seg partner eller drar sammen med familie og venner ut, og møter på tidligere sexpartnere i hytt og pine..

Sjansen for å bli tatt bilder av er stor, for ikke å snakke om kjønnssykdommer, siden denne jenta ofte gjør det uten kondom!

Denne jenta er kun 23 år gammel! Litt vel ung til å kanskje vurdere alt like godt som en godt voksen kvinne!

Har du egentlig lest tråden om gruppesex av henne?? Det er ikke rent få kvinner og menn som der har veldig negative synspunkter, og der er vel en grunn til det.

Anonymkode: 70088...c6e

Jeg baserer ikke mine oppfatninger på hvor mange andre som mener noe, det er det jo som regel også fjortiser som gjør (ja, og nazistene i Tyskland på 1940-tallet da, uten videre sammenlikning). 

Jeg sa ingenting om at det ikke var en sjanse for å møte på tidligere sexpartnere, det har jo skjedd meg også, selv om jeg ikke har hatt sex med 140 stykker. Jeg sa bare at hvis man kan stå for det man har gjort, så bør det ikke være kleint.

Kjønnsykdommer ville jeg så absolutt bekymret meg for, det er vel omtrent det eneste argumentet jeg kan komme på mot en slik livsstil. 

Jeg savner altså faktiske argumenter for at man blir følelsesmessig skadet av mange sexpartnere. Hvilke skader er dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sol87 skrev:

Jeg baserer ikke mine oppfatninger på hvor mange andre som mener noe, det er det jo som regel også fjortiser som gjør (ja, og nazistene i Tyskland på 1940-tallet da, uten videre sammenlikning). 

Jeg sa ingenting om at det ikke var en sjanse for å møte på tidligere sexpartnere, det har jo skjedd meg også, selv om jeg ikke har hatt sex med 140 stykker. Jeg sa bare at hvis man kan stå for det man har gjort, så bør det ikke være kleint.

Kjønnsykdommer ville jeg så absolutt bekymret meg for, det er vel omtrent det eneste argumentet jeg kan komme på mot en slik livsstil. 

Jeg savner altså faktiske argumenter for at man blir følelsesmessig skadet av mange sexpartnere. Hvilke skader er dette? 

Dette er fiktive skader noen innbiller seg andre får slik at misunnelsen på at disse lever livet ikke skal bli uutholdelig... :opplyser:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
På 9/28/2016 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Var ikke jeg som skrev det, men vil bare si meg enig i at det virker som du trenger hjelp. Du lever i en estruktiv spiral, når du ser ut til å være besatt av å legge ned flest mulig menn. Hva gjør det med dine intimitetsgrenser på sikt?

Du eier jo ikke personlige grenser/intimitetsgrenser, og det kan gi deg følger på sikt.

Du lever bare etter lystene dine, ikke etter følelsene dine som også er endel av deg, men du blokkerer følelsene dine, skrur dem av, for så å legge ned den neste. Du kan jo ikke huske hvem du har vært med når det er flere nye ligg hver helg. Hvordan er det å gå ut for deg, der du tydeligvis må møte på flere av de du har hatt deg med? Hvordan føles det? Norge er ikke så stort...

Slutt å ligge rundt, og skaff deg psykolog, for følelseslivet ditt må være skakkjørt sånn som du holder på. 

Anonymkode: 5444f...faf

jeg lever etter lystene mine men jeg blokkerer ikke følelsene mine. er jeg kåt så vil jeg ha sex. blir jeg forelsket så vil jeg ha noe mer. jeg møter både folk jeg husker og ikke husker. det har ikke vært noe kleint det.

På 10/1/2016 den 2.56, 1Cecilie skrev:

Uff.

hvorfor uff? det er vel bra at de vet at jeg er god i sengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. september 2016 den 4.48, AnonymBruker skrev:

En prostituert det, da? 

Anonymkode: 02b40...c81

Nei, det var bare en over snittet lystig kvinne. Aktiv swinger, med kjæreste. På en og samme kveld hadde hun sex med minst 35 ulike menn. Klubben vi var på besøker hun 2-3 ganger i uken, så man kan jo selv tenke seg månedlig snitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...