Gå til innhold

Menn, hvis magen ikke er helt flat...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Men hva hvis dere tror hun er tynn (fordi hun ser sånn ut med klær på), men så er ikke det tilfellet når klærne er av.. Bilringer når hun sitter.. Hva gjør dere da?? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

BRYR MEG IKKE

Har bilringer selv, så kan ikke kreve at dama ikke har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være tynn fordi menn flest liker tynne jenter. 

Men hva hvis magen er MYE større enn først antatt? Litt sånn sjokkerende stor.. Hva gjør du da? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Da må du jo jobbe mot det da, legge energien i å bli tynn som du sier. Og slutte med disse trådene her. Alle menn er forskjellig. Noen vil synes det er et problem, mens de fleste menn har ingen problem med det. Dessuten, det går ikke ann å kle bort hele magen som du påstår. I såfall har du funnet ut noe som ingen andre vet, og da må du dele bilder av hvordan du gjør det. Men som sagt, så vil det vises, og liker mannen deg før du får av deg klærne, har han heller ingen problemer når klærne er av.

Anonymkode: 2999b...4fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Kjære, nå skal jeg gi deg noen råd. Drit i hva andre liker, drit i hva som er sosiale normer, vær deg selv, vær lykkelig, gjør akkurat det du har lyst til (så lenge det ikke skader andre). Ikke la andres preferanser påvirke ditt liv.

For meg virker det som om du er veldig usikker angående magen din. Da har du to alternativer: Aksepter deg selv for hvordan du er - eller jobb med å forbedre det du ikke er fornøyd med og bli en bedre versjon av deg selv. 

Og nok en gang, for å svare på spørsmålet ditt: Er vi i den fasen hvor jeg syns det er greit å ha sex med deg - spiller det INGEN rolle hvordan du ser ut med klærne av. Zero. Nada. Jeg liker deg og har akseptert deg - og jeg syns tydeligvis at du er attraktiv, ellers hadde vi ikke vært i denne situasjonen.

Jeg driver å slanker meg, men vekten har stoppet litt opp nå og jeg er nokså langt unna trivselsvekten og hva jeg burde veie helsemessig. Jeg er ganske feit. 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg driver å slanker meg, men vekten har stoppet litt opp nå og jeg er nokså langt unna trivselsvekten og hva jeg burde veie helsemessig. Jeg er ganske feit. 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Send meg en PM om du ønsker at jeg skal komme med en spesifikk treningsplan / diettplan for deg som vil være lett å følge.

Bryr meg virkelig ikke om hvem du er under AB - ta det første steget - så hjelper jeg deg med resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke spesielt glad i selvopptatte damer, og det kan bli tøft med en dame som sliter i den grad med selvbildet som det ser ut som du gjør. Det er dette som er problemet ditt, ikke magen.

 

Endret av Bond
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm... Det er et ikkeproblem. Prøv å ha elendige gener og bær frem to digre unger så kan du snakke om ødelagt mage :) Og samboeren min elsker kroppen min. Både med og (helst) uten klær. Så det har tydeligvis ingenting å si. 

Anonymkode: fe2d7...3fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Katana skrev:

Jeg er ikke spesielt glad i selvopptatte damer, og det kan bli tøft med en dame som sliter i den grad med selvbildet som det ser ut som du gjør. Det er dette som er problemet ditt, ikke magen.

 

 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm... Det er et ikkeproblem. Prøv å ha elendige gener og bær frem to digre unger så kan du snakke om ødelagt mage :) Og samboeren min elsker kroppen min. Både med og (helst) uten klær. Så det har tydeligvis ingenting å si. 

Anonymkode: fe2d7...3fe

 

Er det så ille å ville være tynn? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Er det så ille å ville være tynn? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Det handler ikke om å være tynn. Damer med smale skuldre og tynne ben, men litt mage, er de tynne? Damer med digre pupper, tykk rumpe, og pannekakeflat mage, er de tynne? 

Det handler om å ikke like seg selv. Uansett

Anonymkode: fe2d7...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Er det så ille å ville være tynn? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Når det blir en slik sykelig opphengthet som dette her, så ja. absolutt en dealbreaker.

(vedrørende HI: Kosemage er bare digg.)

Anonymkode: 3cedb...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smilo skrev:

Finnes det noen som ikke har det?? 

Jeg har ikke. Nå for tiden har jeg noe som kan minne om et traktordekk, men ellers så er det som et til to tynne sykkeldekk.. :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Er det så ille å ville være tynn? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Nei, det er ikke så ille å være tynn. Det som er ille er at du tror alt står og faller på om magen din er for tykk, og tror du ikke er bra nok.

Den fyren som ikke vil være sammen med deg på grunn av magen, er han den du egentlig vil ha? Eller vil du heller ha han som ser "hele pakka" og liker deg, selv om du ikke er perfekt? Alle har et eller annet de ikke er helt fornøyd med, enkelte ting kan man gjøre noe med selv om man ønsker, andre ting må man lære seg å leve med og godta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss si du har møtt ei jente en stund og med klær på ser hun relativt slank ut. Når hun tar av seg overdelen derimot, har hun veldig stor, stygg og ekkel mage... 

Kunne dere likevel hatt sex med henne? Fortsatt å date henne? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Kunne du gjort det samme med en mann som hadde mage? Hvis svaret ditt er ja, kan du regne med at andres også er det. Du er ikke SÅ spesiell, verken magen eller smaken din. Det er andre ting som er viktigere for normale mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EpleDrue
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 @EpleDrue

Anonymkode: 0ebab...d5f

Jeg har kun sex med noen jeg liker. Uavhengig av kroppsfasong.

En ekte mann liker deg for den du er. Ts, ikke date guttunger. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer litt på hvordan mannen må se ut for at TS synes han er liggbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Null stress. En kosemage kan være vel så tennende som en definert.

Hva er en kosemage? Bildeeksempler?

Anonymkode: c171c...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være tynn fordi menn flest liker tynne jenter. 

Men hva hvis magen er MYE større enn først antatt? Litt sånn sjokkerende stor.. Hva gjør du da? 

Anonymkode: 0ebab...d5f

Chill TS

Det er ikke magen vi puler...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel noe til for at man gir opp når klærne er fallt... Jeg har aldri hørt om noen som har "åsså kledde hun av seg... Å dæææven... så jeg kledde på meg i ei fart og forsvant."

Men si meg... Tror du ikke det ville være en idé å operere med en kar som ville se deg for mer enn akkurat bare magen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...