Gå til innhold

Seng på finn.no


Persephone

Anbefalte innlegg

Jeg flytter snart på studenthybel og trenger ei seng. Pleier senger som gis bort på finn.no å være alright, eller er dette noe jeg bør styre unna?

Endret av Persephone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri hentet seng på finn.no så her er det bare synsing som gjelder. 

Jeg hadde nok ikke ville hatt ei seng brukt pga faren for veggdyr. Det er sikkert ikke noe stort problem, men for meg (trenger ikke være det for deg) så er jeg såpass redd for den minimale faren for det at det ikke ville vært aktuelt. 

Jeg ser at det er en del som gir bort senger av heller laber kvalitet. Type billigste seng fra ikea som har vært brukt på gjesterom ol. Noen gir vel bort senger fordi de flytter ol, og da kan det være ok seng. Bare pass på å få noe som ikke er brukt i ganske mange år. 

Kjøp ny overmadrass til uansett. 

Anonymkode: 097d5...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri hentet seng på finn.no så her er det bare synsing som gjelder. 

Jeg hadde nok ikke ville hatt ei seng brukt pga faren for veggdyr. Det er sikkert ikke noe stort problem, men for meg (trenger ikke være det for deg) så er jeg såpass redd for den minimale faren for det at det ikke ville vært aktuelt. 

Jeg ser at det er en del som gir bort senger av heller laber kvalitet. Type billigste seng fra ikea som har vært brukt på gjesterom ol. Noen gir vel bort senger fordi de flytter ol, og da kan det være ok seng. Bare pass på å få noe som ikke er brukt i ganske mange år. 

Kjøp ny overmadrass til uansett. 

Anonymkode: 097d5...0e8

Men på den andre siden ville jeg nok ikke ha kjøpt noe mer enn en billig seng fra ikea om jeg skulle ha kjøpt den ny heller. Men senger på gjesterom har jo ofte ikke blitt brukt så mye, og jeg kan jo spørre om hvor gammel den er og hvor mye den er brukt hvis det ikke allerede står i annonsen.

Men hva er egentlig veggdyr og hvorfor er de så ille? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Persephone skrev:

Men på den andre siden ville jeg nok ikke ha kjøpt noe mer enn en billig seng fra ikea om jeg skulle ha kjøpt den ny heller. Men senger på gjesterom har jo ofte ikke blitt brukt så mye, og jeg kan jo spørre om hvor gammel den er og hvor mye den er brukt hvis det ikke allerede står i annonsen.

Men hva er egentlig veggdyr og hvorfor er de så ille? ^^

De kommer og biter på oss på natten og vi får opphovnede sår/byller som klør. Det koster rundt 50 000,- kr å få de fjernet av skadedyrfirma...

Anonymkode: 70f94...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Persephone skrev:

Men på den andre siden ville jeg nok ikke ha kjøpt noe mer enn en billig seng fra ikea om jeg skulle ha kjøpt den ny heller. Men senger på gjesterom har jo ofte ikke blitt brukt så mye, og jeg kan jo spørre om hvor gammel den er og hvor mye den er brukt hvis det ikke allerede står i annonsen.

Men hva er egentlig veggdyr og hvorfor er de så ille? ^^

Og ikke alle innboforsikringer dekker slikt...

Anonymkode: 70f94...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kommer og biter på oss på natten og vi får opphovnede sår/byller som klør. Det koster rundt 50 000,- kr å få de fjernet av skadedyrfirma...

Anonymkode: 70f94...0b1

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke alle innboforsikringer dekker slikt...

Anonymkode: 70f94...0b1

Shit! Er dette noe som er veldig utbredt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...