Gå til innhold

Overaske dama med noe nytt fra Kondomeriet - anbefalinger


AnnoM86

Anbefalte innlegg

Lyst å overaske dama med et nytt leketøy fra kondomeriet. Noen som har noen anbefalinger til rundt 200-600 ?

Vurderer en kraftig klitoris vibrator eller en rabbit. Noen her som har noen favoritter?

Vurderer Layaspot eller Ooh Je Joue , men er åpen for forslag. Gjerne noe hun kan bruke på clit under samleie

Endret av AnnoM86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eventuelt en g-punkt vibrator som funker bra til både g-punkt og klit stimulering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Denne er dessverre litt over budsjettet ditt, men anbefaler den likevel. Den er helt sinnssyk, vil ikke anbefale noen andre da denne er desidert best. Ikke la deg lure av navnet, den vibrerer som bare pokker og er veldig behagelig. Soleklar favoritt og jeg har prøvd ganske mange vibratorer. :P Denne har mange ulike vibrasjonsstyrker, men det som er morsomt med den er at når du slår den på, kan du selv knipe etter intensiteten du vil ha. Legger du bare litt press på den med hånden så vibrerer den svakt. Legger du mye press på den så vibrerer den hardt. Den kan fint brukes under samleie.

Personlig liker jeg ikke rabbits, har prøvd et par og alle har støvet ned i nattbordskuffa. De er kjedelige og ikke noe særlig tilfredsstillende, overhypet føler jeg. 

Endret av Warchild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om man får hentelapp i postkassen når man bestiller derfra, eller kun hente-sms?

det: ser at de tilbyr sms-varsling, ikke umulig at det blir en pakke på meg også snart :tongue:

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du har kjøpt, men til neste innkjøp kan jeg anbefale mimi vibrerende egg fra je joue. Veldig stillegående og kraftig! Har tidligere brukt en vibrator fra lelo, men denne er virkelig på et annet nivå. Vibreringen minner nesten om en kraftig tunge, og har gjort at jeg klarer å komme mye raskere og oftere enn før. Og jeg har btw hatt problemer med å komme med partner. Denne har hittil en 100% suksessrate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
Den 26.7.2016 at 19.51, frk91 skrev:

Ser du har kjøpt, men til neste innkjøp kan jeg anbefale mimi vibrerende egg fra je joue. Veldig stillegående og kraftig! Har tidligere brukt en vibrator fra lelo, men denne er virkelig på et annet nivå. Vibreringen minner nesten om en kraftig tunge, og har gjort at jeg klarer å komme mye raskere og oftere enn før. Og jeg har btw hatt problemer med å komme med partner. Denne har hittil en 100% suksessrate :)

Bruker du den på klitten under samleie? Klarer du å komme flere ganger pr akt med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips ^^ skader ikke med flere tips... Blir ikke siste gang vi handler inn noen nyeleker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...