Gå til innhold

Er det en foreldre her som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nååå... Hvem er den heldige?

Anonymkode: 20b35...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Arabella skrev:

Ja takk, jeg vil gjerne få en reading. :)

Ser nyheter og beskjeder, som fører med seg forandringer. Ser ut til at du er inne i en hektisk periode. En reise kommer opp. Ser kommunikasjon over avstander, adskillelse, og føler hjertesorg. Du føler deg sviktet eller såret i en relasjon. Du står ovenfor noe som du ser på som en tilsynelatende umulig situasjon. Husk at du har alltid valg og påvirkningskraft som du kan bruke til din fordel!

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Joe12 skrev:

Jeg prøver riktignok å bli forelder, men vil gjerne ha en reading 😊

Ser fortvilelse, forsinkelse i noe, skuffelse, bekymringer. Ser en strukturert person, som er litt vant med å få sin vilje. Ser ut til at du trenger litt hvile nå, at formen ikke er på topp, men ikke noe alvorlig. Du vil få et tilfredsstillende familieliv. Kommer opp varig framgang, suksess og oppnådde mål. Ser glede, fred, indre og ytre harmoni, og mye kjærlighet. Blir et vendepunkt i livet ditt. Uventede ting kommer, men resultatet blir til det bedre. Sensitivitet kommer opp. En kommer opp, som er romantisk og følsom, og gir mye kjærlighet i en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, som setter i gang følelser av alle sorter.

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Randi Cecilie skrev:

Gjerne :hjerte:

Kommer opp at du har hatt nederlag, vært ute for mennesker med mindre bra hensikter. Du er flittig, og det kan tyde på at du er alt for oppslukt av arbeidet. Du har ikke tid for særlig annet i livet ditt. Ser forelskelse for en helt spesiell person.

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Hvorfor ikke, er med jeg. :)

Ser forandringer i livet ditt. Det er noe du kjemper for, ser litt uenigheter, sladder, irritasjon, og kamp for rettferdighet. Du argumenterer for å snu rettferdigheten til din fordel. Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Penger er på vi. Ser mye positivitet, og ønskene dine går i oppfyllelse, du vil bli lykkelig og tilfreds.

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo svar jo, takk. 😊

Endret av FrøkenMånestråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ønsker at en overtroisk person skal "lese" meg? Nei, altså, det går helt fint uten. Klarer meg med virkeligheten.

Anonymkode: 469df...98f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Spesialpedagog skrev:

Kjempe gjerne!💜

 

Ser positive handlinger, individualisme og viljestyrke. Du er sterk og kan lykkes med alt. Du vet hva du vil og har evnen å lykkes. Økonomisk sett kunne det vært bedre nå for deg. Får opp generøsitet og hjelp fra andre. Ser gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet og belønninger. Du er beskyttet og omringet av kjærlighet!

Anonymkode: 62020...684

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Fikk jo svar jo, takk. 😊

Bare hyggelig! En av de heldige utvalgte. ;) Kan jeg spørre om det ga noe mening for deg? 

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Av ren nysgjerrighet. Er det noen du ikke klarer å lese? Du får ingenting på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig! En av de heldige utvalgte. ;) Kan jeg spørre om det ga noe mening for deg? 

Anonymkode: 62020...684

Både ja og nei. Er ikke noe uenigheter og sladder rundt meg, håper jeg da. Men bortsett fra det kan det stemme. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser positive handlinger, individualisme og viljestyrke. Du er sterk og kan lykkes med alt. Du vet hva du vil og har evnen å lykkes. Økonomisk sett kunne det vært bedre nå for deg. Får opp generøsitet og hjelp fra andre. Ser gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet og belønninger. Du er beskyttet og omringet av kjærlighet!

Anonymkode: 62020...684

Tusen takk, dette var veldig verdifullt for meg å lese❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Både ja og nei. Er ikke noe uenigheter og sladder rundt meg, håper jeg da. Men bortsett fra det kan det stemme. 😊

:fnise: Vel, kanskje det gjelder rundt deg her, på KG?! ;) :fnise:

Anonymkode: 62020...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...