Gå til innhold

Har jeg lov til å bli oppgitt/provosert?


fuglekvitter__

Anbefalte innlegg

Denne dukker opp hos meg innimellom på musikkvideospillelisten min. Jeg har ikke lastet denne ned for å si det mildt.
Merker jeg blir skikkelig oppgitt og har nå rapportert den samt flere av noe lignende "sanger".

Hva feiler det dette mennesket egentlig? Hører noen på dette? Er det en hjemmesnekret musikkvideo laget av en eller annen bygdefyr som håper på å nå inn til topps i Idol? Ja, jeg kan stengte ute denne musikkanalen, men den dukker opp innimellom for det.

Hvem søren er det som hører på noe sånt? 

*slår på Kygo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ment som humor for pubertale guttunger. Ta det med ro, de vokser opp etterhvert. De har dessuten behov for egen "humor" for å bygge egen (gruppe)identitet.

Endret av Turbofaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Turbofaen skrev:

Ment som humor for pubertale guttunger. Ta det med ro, de vokser opp etterhvert. De har dessuten behov for egen "humor" for å bygge egen (gruppe)identitet.

Så det er ikke et populært band altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Så det er ikke et populært band altså?

Er du nyinnflyttet i dette landet? Velkommen skal du være. Dette er bare sånn passe representativt for hva vi har å by på av musikk her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ElectricScum skrev:

Er du nyinnflyttet i dette landet? Velkommen skal du være. Dette er bare sånn passe representativt for hva vi har å by på av musikk her til lands.

Nei det er jeg ikke - det er derfor jeg reagerer på at akkurat den dukker opp. Det samme med denne: 

Antar det er fåtallet som faktisk hører på noe sånt, men noen er det faktisk. 

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Turbofaen skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Are og Odin er humorister.

Er han som synger den sangen en humorist altså? Hva har Are og Odin med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, minister-mio skrev:

Det er ikke Are på ordentlig? Han er vel ikke sånn

Tror ikke det... Det virker i allefall ikke sånn. Hvis noen sånne band hadde dukket opp på en konsert hadde jeg gått i protest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Er han som synger den sangen en humorist altså? Hva har Are og Odin med dette å gjøre?

 

7 minutter siden, minister-mio skrev:

Det er ikke Are på ordentlig? Han er vel ikke sånn

 

6 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Tror ikke det... Det virker i allefall ikke sånn. Hvis noen sånne band hadde dukket opp på en konsert hadde jeg gått i protest.

 

Joda, dette er Are. Det er humor, og konserten er jo åpenbart ikke "ekte". Står det virkelig så dårlig til med tolkningskunnskapene i dette landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Turbofaen skrev:

 

 

 

Joda, dette er Are. Det er humor, og konserten er jo åpenbart ikke "ekte". Står det virkelig så dårlig til med tolkningskunnskapene i dette landet?

Hva har tolkningskunnskaper med dette å gjøre? Det er en fyr som synger - det starter med at noen filmer en konsert og utover i videoen er det en fyr som hopper og løper rundt på en eng. Så noen har laget denne videoen uten Ares tillatelse? Mulig, men sangteksten er vel ikke akkurat den beste? Stakkars fyren som muligens helt uskyldig må være med på disse strofene.

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der røyk den karriæren: 

 

Denne er like ille, hvis ikke mye verre enn den første jeg viste til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Nei det er jeg ikke - det er derfor jeg reagerer på at akkurat den dukker opp. Det samme med denne: 

Det var igrunn en spøk. Trodde ikke det var mulig å bo her i landet uten å ha fått med seg hvem Are og Odin er. Men nå vet jeg ikke om du også egentlig er en spøkefugl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, ElectricScum skrev:

Det var igrunn en spøk. Trodde ikke det var mulig å bo her i landet uten å ha fått med seg hvem Are og Odin er. Men nå vet jeg ikke om du også egentlig er en spøkefugl. 

Jo - jeg leste om dem i VG. De som parodierte Odins soldater. Syntes ingen av dem var morsomme, men nå var det ikke det jeg spør om i denne debatten.

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det aller meste av sanger i dagens samfunn inneholder mer eller mindre nakne skrotter.

 Eller folk som synger om forskjellige kroppsdeler, sex og nakenhet..

Anonymkode: fecf1...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, July 27, 2016 at 10.13, ElectricScum skrev:

Det var igrunn en spøk. Trodde ikke det var mulig å bo her i landet uten å ha fått med seg hvem Are og Odin er. Men nå vet jeg ikke om du også egentlig er en spøkefugl. 

Jeg kjenner til Bare Are fra gamledager, og vet at han er en del av denne duoen, men jeg vet ikke hvem Odin er. Jeg har ikke tv og hører ikke på radio, så det er vel derfor. Men jeg går ut fra at de er markere som snakker sammen på radio? 

Anonymkode: 35c09...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...