Gå til innhold

Ok.. Er det noen her som så The Bachelor da Juan Pablo var ungkaren??


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
1 minutt siden, smalls skrev:

Ikke min favoritt ungkar nei :dry:

Så han og hun han hadde valgt på Couples Theraphy. Synes hun var en skikkelig syte kjerring. De andre synes han var litt player. 

PLayer er han helt klart... ! det er tyyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BethD
9 minutter siden, makkapakka skrev:

bare vent til han møter opp med sin utvalgte på siste episoden og Chris Harrisson spør han om ting og tang du, der får du virkelig frem hvem han er som person. 

Gleder meg !!! Ser det opp igjen nå,haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BethD skrev:

Måten han tok opp dette med at han angret på møtet hans med Clare i vannet??? Feks?

Legger det over på henne, at det ikke var rett. Sier at dattera kommer til å se dette og han han derfor indirekte sier at han skammer seg over det? Når ingenting skjedde i vannet overhodet. Og etterpå når stakkars jenta er helt knust sier han "just delete it,just delete it" som om det ikke var noe big deal og at hun skal glemme det. Når hun gråter og er lei seg kommanderer han henne nesten til å slutte å gråte og se på han.. hele tiden "look at me ,look at me, stop crying stop crying I dont like it when you dont look at me". fyren er CREEPY

Ja? Han angret seg og var ærlig med hun og sa ifra. Helt fair av han, det tyder på at han vil være like rettferdig ovenfor alle der inne

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker for en del år tilbake, så fikk han Brad (han som ikke valgte noen av damene) skikkelig gjennomgå og alle mente han var den verste ungkaren i historien. Han var en drittsekk osv, men Juan Pablo er 10 ganger verre enn Brad.  Mye verre.

Anonymkode: ecccf...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa Pablo til Andi i flyet? Og hva skjedde med claure, sex...?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Han angret seg og var ærlig med hun og sa ifra. Helt fair av han, det tyder på at han vil være like rettferdig ovenfor alle der inne

Anonymkode: a9306...304

Jøss.. da ser vi ting litt annerledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BethD skrev:

Gleder meg !!! Ser det opp igjen nå,haha!!

Får vi siste episodene på TV på fem da?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Husker for en del år tilbake, så fikk han Brad (han som ikke valgte noen av damene) skikkelig gjennomgå og alle mente han var den verste ungkaren i historien. Han var en drittsekk osv, men Juan Pablo er 10 ganger verre enn Brad.  Mye verre.

Anonymkode: ecccf...e0b

Ja! Juan Pablo er det verste jeg har sett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Får vi siste episodene på TV på fem da?

Anonymkode: a9306...304

Jada men det er bare en pr dag da.. jeg klarer ikke vente så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva sa Pablo til Andi i flyet? Og hva skjedde med claure, sex...?

Anonymkode: a9306...304

Det var Clare som var i flyet.. Det skjedde ingenting mellom de, de bare rota litt i vannet.. ingen sex.. det har hun sagt i ettertid.. 

Ang det han sa til henne i flyet er jeg ikke helt sikker, på men det var noe seksuelt noe.. noe med at nå hadde de sjangsen til å gjøre noe siden kameraene ikke var der eller noe sånt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker for en del år tilbake, så fikk han Brad (han som ikke valgte noen av damene) skikkelig gjennomgå og alle mente han var den verste ungkaren i historien. Han var en drittsekk osv, men Juan Pablo er 10 ganger verre enn Brad.  Mye verre.

Anonymkode: ecccf...e0b

Igjen, hva er det som gjør Pablo til en drittsekk? Skriv to tre eksempler.

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BethD skrev:

Det var Clare som var i flyet.. Det skjedde ingenting mellom de, de bare rota litt i vannet.. ingen sex.. det har hun sagt i ettertid.. 

Ang det han sa til henne i flyet er jeg ikke helt sikker, på men det var noe seksuelt noe.. noe med at nå hadde de sjangsen til å gjøre noe siden kameraene ikke var der eller noe sånt.. 

Så hva var problemet? Folk sier det skjedde noe med han og Claire/Andi. Med unntak av frieriet, hva mer er det han hat gjort som er SÅ ILLE?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så hva var problemet? Folk sier det skjedde noe med han og Claire/Andi. Med unntak av frieriet, hva mer er det han hat gjort som er SÅ ILLE?

Anonymkode: a9306...304

Om du har sett sesongen og ikke ser noe galt i det, så kan ikke jeg forandre meningen din og ikke orker jeg prøve heller :) It is what it is.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, BethD skrev:

Om du har sett sesongen og ikke ser noe galt i det, så kan ikke jeg forandre meningen din og ikke orker jeg prøve heller :) It is what it is.. !

Hva er dine topp 3 verste øyeblikk med Pablo?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange tydeligvis gidder å følge med på slikt søppel.

 Det er jo ikke særlig "reality" heller, for å si det sånn.

Anonymkode: 39b1a...eb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine topp 3 verste øyeblikk med Pablo?

Anonymkode: a9306...304

Oioi! Bare tre? ja okei.. 

Den jeg nevnte tidligere i tråden, da han var i flyet med Clare og når han "fridde" til hun siste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andi var jo kongedame; hun var jo bachelorette i neste sesong. JEg tror hun ventet på at han skulle "committe" litt , så hva han føler og slikt, men så kom han bare med tull og unnskyldninger. Tror de hadde en veldig dårlig natt i den "magical suite" eller hva de kaller det. Når hun utfordret han så var det bare de mest tafatte svarene.

Hun som han endte opp med å velge ble det jo ingenting med, ikkeno frieri, ikkeno "I love her".....og ble ikke lange forholdet etter showet var over. Det var litt sånn cringey når de satt på showet med han showverten, og han prøvde å få noe følelser ut av dem, så var det bare null respons :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor så mange tydeligvis gidder å følge med på slikt søppel.

 Det er jo ikke særlig "reality" heller, for å si det sånn.

Anonymkode: 39b1a...eb0

Guilty pleasures man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, Stiigen skrev:

Andi var jo kongedame; hun var jo bachelorette i neste sesong. JEg tror hun ventet på at han skulle "committe" litt , så hva han føler og slikt, men så kom han bare med tull og unnskyldninger. Tror de hadde en veldig dårlig natt i den "magical suite" eller hva de kaller det. Når hun utfordret han så var det bare de mest tafatte svarene.

Hun som han endte opp med å velge ble det jo ingenting med, ikkeno frieri, ikkeno "I love her".....og ble ikke lange forholdet etter showet var over. Det var litt sånn cringey når de satt på showet med han showverten, og han prøvde å få noe følelser ut av dem, så var det bare null respons :) 

Å HERREGUD JA!!! Det hadde jeg glemt hahahah !!! Chris prøver å få han til å si det men han nekter og hun bare sitter der..å herreguuuud !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, BethD skrev:

Oioi! Bare tre? ja okei.. 

Den jeg nevnte tidligere i tråden, da han var i flyet med Clare og når han "fridde" til hun siste !

I flyet med clare? Hva skjedde da?

Anonymkode: a9306...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...