Gå til innhold

eBay purchase history


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så forbanna nå!!!!! 

Jeg kjøper MYE på eBay, da spesielt koreansk kosmetikk. Nå har jeg fått to pakker hvor det har vært noe feil med innholdet, og må jo kontakte selgeren angående dette. Men jeg får ALDRI opp kjøpshistorikken min når jeg velger den kategorien på eBay. Får bare opp rød tekst som sier at siden ikke kunne vise dette, prøv igjen senere. Logger inn og ut, da funker det første gangen, men så fungerer det ikke lenger. Har prøvd med chrome, firefox, opera osv osv osv men det skjer hver eneste gang. Hvorfor skjer dette!?!?!?!?!?!?!? :@ Jeg får jo ikke lagt igjen reviews heller fordi eBay sier de ikke kan gjøre det. HAr aldri vært borti dette men det har holdt på slik i flere dager nå. Er så irriterende og jeg finner ikke ut hvordan jeg sender mail til eBay om dette heller. 

Anonymkode: 19706...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øverst på siden finner du en link som sier "Help & contact". Søk deretter på "purchase history". Velg deretter f.eks. " Can’t find item in purchase history". Nå kan du klikke på "Contact us" og "Email us". Ikke veldig intuitivt.

Anonymkode: c091f...1e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Jeg har også akkurat samme problem,får heller ikke opp purchase history. Kun på mobilen får jeg det opp. Veldig irriterende !!!

 

Anonymkode: 16893...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...