Gå til innhold

Stay-ups


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min har en greie for at jeg skal ha på stay-ups når vi har sex .... Må eventuelt handle, men er dette noe dere gjør med/for gutta deres?

Anonymkode: 7da47...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke hatt noe imot det. Jeg bruker av og til stay ups på jobb, og gubben synes det er sexy når jeg tar av meg skjørtet og står i stay ups og undertøy. Ser ikke problemet med å ha sex med dem på? 

Anonymkode: 08dd8...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjott

Det vil jeg tro er ganske utbredt i og utenfor senga, ja. 

Blir litt i varmeste laget etterhvert spørru meg, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm .. da tror jeg nok det blir shopping en av dagene, med (ekstra) glad date til følge .. :) 

Kanskje jeg kan teste de i stedet for strømpebukser også ..

Anonymkode: 7da47...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Daten min har en greie for at jeg skal ha på stay-ups når vi har sex .... Må eventuelt handle, men er dette noe dere gjør med/for gutta deres?

Anonymkode: 7da47...ff3

En liten kommentar fra en gutt.

Dette er noe vi synes er sexy og som gir en piff.

Jeg personlig synes sex med litt undertøy på ser mer sexy ut enn helt naken, men muligens litt mer upraktisk for damene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten min har en greie for at jeg skal ha på stay-ups når vi har sex .... Må eventuelt handle, men er dette noe dere gjør med/for gutta deres?

Anonymkode: 7da47...ff3

En rimelig vanlig og uskyldig greie spør du meg. Anbefaler deg å gjøre det, du kan ende opp med å føle deg riktig så sexy og i tillegg få en happy kjæreste. Win win. Men anbefaler deg å investere i noen litt fine. Ofte er de på h&m og Cubus osv litt dårlige i kvaliteten og glir ofte ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er veldig vanlig ting å tenne på, de fleste menn synes dette er veldig sexy. Enten bevisst eller underbevisst.

Spørsmålet er ikke, skal jeg gjøre dette for ham? Spørsmålet er: Har jeg lyst til å føle meg ekstra sexy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet stay-ups på Strømpesalongen her i Bergen, og gleder meg til daten kommer i morgen kveld ;) 

Anonymkode: 7da47...ff3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel det minst uvanlige jeg gjør for Kjære :) Er ikke så ofte lengre da, men vi har ødelagt noen par *flirer* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Da er det testet, til stor og gjensidig forlystelse ... :) Følte meg så fin og sexy! Takk for innspill.

Anonymkode: 7da47...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...