Gå til innhold

Kviselignende greie i månedsvis i armhulen - går ikke bort?


Ubemerket

Anbefalte innlegg

Hei!

Sønnen min på 18 år har noe som ligner en kvise. Den er rød helt nederst, og hvitt lag på toppen på en måte. Men det kommer ingenting ut dersom man presser på den. Den skal visstnok ikke gjøre noe vondt, og man legger ikke merke til den før man ser den. Den har vært der i flere måneder nå, minst 3 måneder - sannsynligvis lengre. Den har aldri vært en plage, og har derfor ikke gjort noe med det. Men nå begynner det å bli såpass lenge at jeg blir bekymret. 

Har søkt litt rundt, men finner ingenting som matcher akkurat dette. Han har ikke vært syk på en god stund, og heller ikke noe feber. Den ligger som vist på bildet nedenfor, under selve armhulen. Mer eller mindre midt på. Den stikker litt ut. Dersom man begynner å røre på den og "leke" litt med den blir den "tynnere" i form av at det ~hvite laget blir lengre, ser det ihvertfall ut som da.

Er det noen som har opplevd noe lignende som har vart i en så lang periode, eller noen som eventuelt har peiling på hva dette kan være? Forhåpentligvis ikke noe farlig!! Tips?

For å se bildet trykk på spoileren:

Spoiler

wnegc86.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hudforandringer kan man godt fjerne hos fastlegen. Jeg gjorde det, var noe som lignet på det der på foten min. Var ikke noe væske men et eller annet hvitt inni. De kalte det en godartet hudforandring, godt å bli kvitt. Tok et timinutt .

Anonymkode: 3f81a...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig, men ligner ikke det jeg søkte opp på google. Får vel se hva legen sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert vorte/føflekk/annen hudforandring. Be han gå til fastlegen. Det der kan han nok få skjært bort.

Anonymkode: 9a5e3...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som en vorte eller talgansamling.

Anonymkode: 67d08...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollusker er kanskje mer passende? Hm..

Anonymkode: f7601...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...