Gå til innhold

Det er så vondt, så vondt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å ha klart å være sammen med en fyr over flere år som stort sett bare har vært slem mot meg og behandlet meg dårlig. For så å kjenne en enorm lettelse når vi flyttet fra hverandre og tenke at nå er alt bra. For så å treffe verdens mest fantastiske person også bli dumpa så hardt. Det er så vondt, så vondt... Jeg trodde endelig jeg hadde møtt deg, men tok så feil! Og det er så vondt. Jeg føler meg helt verdiløs. Jeg er dømt til å være sammen med second best resten av livet... Jeg prøver å ha det gøy, men det er ikke ekte. Er jeg ikke verdt å være sammen med noen jeg liker? Når slutter jeg å gråte meg i søvn over det? 

Anonymkode: 2d74c...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha klart å være sammen med en fyr over flere år som stort sett bare har vært slem mot meg og behandlet meg dårlig. For så å kjenne en enorm lettelse når vi flyttet fra hverandre og tenke at nå er alt bra. For så å treffe verdens mest fantastiske person også bli dumpa så hardt.Jeg føler meg helt verdiløs. Jeg er dømt til å være sammen med second best resten av livet...

Mulig du trenger tid for deg selv. Å bygge deg selv opp, ikke føle deg avhengig av å ha en mann, og føle deg trist og verdiløs uten en som ikke passet helt for deg. Du bør ikke stresse med å finne en fyr. Kosentrer deg om å bli kjent med egne ønsker og behov. Ikke la din glede styres av noe du kan miste. Da er han der plutselig han du bør være med.

Etter et dårlig forhold skal det ikke så mye til før neste fyr virker kjempeflott. "Oi, wow, han blir ikke sint når jeg sier min mening. For en drømmemann!" eller "Han blir ikke oppfarende når jeg får sms av en mannlig god barndomsvenn. I think im in love!"

En som er veldig fantastisk, oppmerksom, kjøper blomster, spanderer og virker som en prins i starten, kan være en som bare knoter deg inn i nettet hans, og begynner å behandle deg som dritt etterhvert.

Hva gjør at du blir interessert i en fyr? Kanskje du bør prøve å legge merke til en som er totalt annerledes? Bli kjent..

Mulig han du ble dumpa av faktisk er en veldig bra fyr, men sjansen er der for at han glorifiseres fordi du er vant til en slem mann.

Anonymkode: 5ec07...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det føles. Men ingen regnbue uten litt regn, ikkesant? Hold hodet høyt, lykken vil snu. :)<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du trenger tid for deg selv. Å bygge deg selv opp, ikke føle deg avhengig av å ha en mann, og føle deg trist og verdiløs uten en som ikke passet helt for deg. Du bør ikke stresse med å finne en fyr. Kosentrer deg om å bli kjent med egne ønsker og behov. Ikke la din glede styres av noe du kan miste. Da er han der plutselig han du bør være med.

Etter et dårlig forhold skal det ikke så mye til før neste fyr virker kjempeflott. "Oi, wow, han blir ikke sint når jeg sier min mening. For en drømmemann!" eller "Han blir ikke oppfarende når jeg får sms av en mannlig god barndomsvenn. I think im in love!"

En som er veldig fantastisk, oppmerksom, kjøper blomster, spanderer og virker som en prins i starten, kan være en som bare knoter deg inn i nettet hans, og begynner å behandle deg som dritt etterhvert.

Hva gjør at du blir interessert i en fyr? Kanskje du bør prøve å legge merke til en som er totalt annerledes? Bli kjent..

Mulig han du ble dumpa av faktisk er en veldig bra fyr, men sjansen er der for at han glorifiseres fordi du er vant til en slem mann.

Anonymkode: 5ec07...f96

Takk for oppmuntrende ord.

Du har nok rett i mye av det du skriver..

Jeg har aldri vært sammen med en så smart og kjekk fyr før. Kun vært sammen med rolige, kjedelige "average joes"  hvor forholdet bare har fadet ut... (Bortsett fra det før han her - det var jo galskap...). 

Aldri opplevd sånn smerte som det her før. Er så vondt. Men er jo så klart lettere for en kjekk fyr å møte andre. Kanskje derfor jeg ikke har blitt dumpa før...                                                 

Han var jo ferdig med meg når han dumpa meg! Han liker meg jo ikke en gang! Hvorfor er det så vanskelig å glemme han??  TS      

Anonymkode: 2d74c...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ha klart å være sammen med en fyr over flere år som stort sett bare har vært slem mot meg og behandlet meg dårlig. For så å kjenne en enorm lettelse når vi flyttet fra hverandre og tenke at nå er alt bra. For så å treffe verdens mest fantastiske person også bli dumpa så hardt. Det er så vondt, så vondt... Jeg trodde endelig jeg hadde møtt deg, men tok så feil! Og det er så vondt. Jeg føler meg helt verdiløs. Jeg er dømt til å være sammen med second best resten av livet... Jeg prøver å ha det gøy, men det er ikke ekte. Er jeg ikke verdt å være sammen med noen jeg liker? Når slutter jeg å gråte meg i søvn over det? 

Anonymkode: 2d74c...8c9

Det kan godt hende man må gjennom mange skuffelser før man treffer den rette. Og hva er da sesond best, kjære deg? Om dere passer sammen, bør han da være god nok? Dersom man opplever at kjæresten gjør det slutt, er han kanskje ikke lenger interessert, men det er noe man må leve med. Noen ganger skjer det at følelsen man trodde man hadde, 'dør hen'. Synes du bør prate med noen om dette, og komme deg ut, forsøke å komme deg videre. Treff nye mennesker. 

Blir det for ille, kan man også kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mari Y skrev:

Det kan godt hende man må gjennom mange skuffelser før man treffer den rette. Og hva er da sesond best, kjære deg? Om dere passer sammen, bør han da være god nok? Dersom man opplever at kjæresten gjør det slutt, er han kanskje ikke lenger interessert, men det er noe man må leve med. Noen ganger skjer det at følelsen man trodde man hadde, 'dør hen'. Synes du bør prate med noen om dette, og komme deg ut, forsøke å komme deg videre. Treff nye mennesker. 

Blir det for ille, kan man også kontakte mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS. 

Takk for svar :)

Jeg må nok det. Syntes det er så utrolig skummelt å bli kjent med nye mennesker, men jeg må bare gjøre det. Har alltid vært sjenert og rødmer bare noen hoster (nesten), men det har blitt litt bedre med årene. Vennene mine syntes det er søtt, men jeg syntes det er plagsomt. Jeg har ikke vært sammen med så mange, og trenger nok litt mer erfaring for å stille de rette spørsmålene. Skjønte ikke hvorfor han gjorde det slutt engang. Men tror jeg gjør det nå.

Anonymkode: 2d74c...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo så klart lettere for en kjekk fyr å møte andre.

Nja. "Kjekk" kommer jo an på øyet som ser. Og det kan umulig bare være meg som føler at utseendet mister all sin glans om ikke god personlighet og kjemi er der.

Anonymkode: 5ec07...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎26‎.‎07‎.‎2016 at 13.12, AnonymBruker skrev:

Nja. "Kjekk" kommer jo an på øyet som ser. Og det kan umulig bare være meg som føler at utseendet mister all sin glans om ikke god personlighet og kjemi er der.

Anonymkode: 5ec07...f96

Nei er helt enig med deg der. Det var kun en kort beskrivelse av han. Han er så mye mer.. Og har en fantastisk personlighet!

Anonymkode: 2d74c...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...