Gå til innhold

Hva er det viktigste du ser etter i en kvinne/mann?


UkjentN

Anbefalte innlegg

Hva er den viktigste kvaliteten din potensielle kjæreste, virkelig må ha?

Er det forståelse, høyde, sjarme, intelligens?

Hva ser du på ved første øyekast, hva ser du etter mens dere dater, og hva ser du etter når du velger om personen er en potensiell seriøs partner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyde først, deretter utseende, så intelligens, så humor og til slutt lederegenskaper.

Så kan vi begynne å snakke om kjemi, interesser osv.

Anonymkode: 558b1...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, UkjentN skrev:

Hva er den viktigste kvaliteten din potensielle kjæreste, virkelig må ha?

Er det forståelse, høyde, sjarme, intelligens?

Hva ser du på ved første øyekast, hva ser du etter mens dere dater, og hva ser du etter når du velger om personen er en potensiell seriøs partner?

Mange menn er flotte å se på, det må være noe mer ved dem for at jeg skal fatte interesse... Glimt i øyet, herlig smil, latteren, stemmen, en slags synlig varme/at det føles komfortabelt å være nær.

Seriøs partner: Han må ha tillit til meg, og fortjene min tillit. Være sikker på at han ikke kan tenke seg en annen enn meg. Med disse tingene på plass er vi på god vei.

Anonymkode: b8b70...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første øyekast: øyne og hender. "Date": at det er lett og gøy å prate sammen og være med den andre, pluss fysisk kjemi. Seriøs partner senere: kompatibilitet i måten man gjør ting på i det daglige, at man får ut bra ting i hverandre og at begge har det bedre sammen, enn alene. At man føler seg trygg og det føles godt å sovne og våkne med han og at hverdagen føles kjekkere enn da man var alene, selv om tingene man gjør er strengt tatt de mye de samme:)

Anonymkode: a9210...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Empati, som noen skrev over her. Humor er også viktig! 

Anonymkode: 75344...658

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/25/2016 at 22.03, UkjentN skrev:

Hva er den viktigste kvaliteten din potensielle kjæreste, virkelig må ha?

Er det forståelse, høyde, sjarme, intelligens?

Hva ser du på ved første øyekast, hva ser du etter mens dere dater, og hva ser du etter når du velger om personen er en potensiell seriøs partner?

Hvordan han behandler andre mennesker. 

Om vi ler sammen.

Om han liker å kose. Mye. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoristisk sans som matcher min sånn noenlunde. Uten det er han fullstendig uaktuell. 

Deretter kommer intelligens og at fyren er en "skikkelig" kar, dvs. at han er normalt snill og høflig og oppfører seg bra mot mennesker og dyr generelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvordan jeg møter han. Skal jeg møte han f.eks via tinder så har jeg jo allerede bedømt utseende hans. Deretter vil jeg bedømme kjemien mellom oss. 

Hvis jeg derimot kjenner han fra før av så er det ærlighet, trofasthet, at vi har god kjemi, lik humor, noen like interesser. Da er ikke utseende alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:Intigritet, selvrespekt, stolthet, bevisst, psykisk sterk og frisk, kunnskapsrik, ekte, ærlig og et godt hjerte.:hjerte:

Anonymkode: d3554...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...