Gå til innhold

Rart å kun invitere tante fra en side?


lady90

Anbefalte innlegg

Jeg har en tante, en onkel og en kusine som vi har hatt med på navnefesten til begge barna, samt at jeg har feiret jul med dem hvert år siden jeg var liten. Han har et hav av tanter, onkler og kusiner,  tilsammen 30 stykker med partnere. Han har ikke mye kontakt med noen av dem. Vi vil ha et lite bryllup med de nærmeste og for meg er da tante, onkel og kusina mi nære. Er det rart å kun invitere de, og ikke fra hans side? Som sagt gjorde vi det på navnefestene,  og ifølge samboer har hans side full forståelse for at ikke alle der blir invitert.  Gjør vi det slik blir de 7 voksne fra hans side og 10 fra min. (med to barn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke er hverken rart eller feil. Det er deres dag, dere inviterer hvem dere vil.
Jeg inviterte ikke min egen mormor i mitt bryllup, ble nok ikke så glad for det, men siden vi ikke har noe kontakt ellers føltes det heller ikke naturlig og invitere henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Når du har en så tett relasjon med den tanten din, så er det bare å gå for det! Da har du også en ordentlig begrunnelse dersom noen skulle rynke på nesa si av det. I andre tilfeller ville dette kanskje vært litt rart, hvis det ikke hadde vært en så nær relasjon mellom de det gjaldt, men her er det jo åpenbart det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere helt tydelig skal ha et så lite bryllup tenker jeg at det er greit å velge de man er nærmest. Det gjorde vi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inviterer kun tante fra en side. Nettopp pga dette med å ha kontakt.

Anonymkode: 62564...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har totalt 10 tanter og onkler og har invitert 3 av dem med følge. Har minimalt kontakt med de andre, og ville da mye heller invitere venner som vi er mye mer sammen med. Vet ikke om det har blitt sure miner av det, og bryr meg heller ikke om det.

Anonymkode: 310ed...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har mange tanter og onkler på min side, men neimen om jeg hadde invitert alle dem hvis jeg ønsket meg et lite bryllup :P 

Anonymkode: de645...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...