Gå til innhold

Er det bare jeg som hater 69?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Er overraskende mange som føler som deg, TS.

Selv elsker jeg 69 nettopp fordi man gir og får nytelse samtidig. Noe av det mest tennende, for meg, er jo å gi nytelse.

Så gi det uten å kreve noe tilbake samtidig da :P 

Blir jo som når man skal bli kilt på armen, eller klødd på ryggen. Er null poeng i kiling eller kløing om man må gjøre det samme samtidig med den andre, da gjør man det heller på tur. 

Anonymkode: 1259a...cff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at det å se rett i rompehullet blir sett på som noe negativt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Du har et godt poeng om at utsikten er langt bedre for gutta enn jentene i denne posisjonen. som mann må jeg imidlertid si at 69 kan være svært opphissende og gir et ekstra kick dersom begge er kåte og ville. 

Etter kvinnefrigjøringen finnes det imidlertid en løsning. Jenta ligger på toppen, da har dere bedre kontroll på redskapen og kan bøye dere ned i stedet for å slite med å bøye hodet opp. For meg som gutt synes jeg det er deilig å se på en søt mus og sexy jente rompe. De er jo langt mer vakre og estetiske da :tongue:

Nå vet jeg ikke om dere jenter merker noen praktisk forskjell om dere blir sleiket fra den ene vinkelen kontra den andre da ?

Forøvrig ikke dumt med en vanlig blowjob heller når man kan se på jenta stimulere seg og bare nyte egoistisk. Dersom man gjør dette langsomt og pirrende kan det bygge opp spenningen veldig bra.

Anonymkode: 9bee1...78d

Tydeligvis tatt kvinnefrigjøringen for langt jeg, det er den måten jeg alltid har gjort det på :fnise: 

Jeg synes forøvrig det er en oppskrytt stilling. Bra vinkel å gi blowjob fra, men litt distraherende å få samtidig. Går ikke an å gi god blowjob og komme ordentlig samtidig. Så blir litt halvtamt for meg, som å bli slikket av en som er dårlig til det - kos nok forspill, men tar meg ingen steder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Tydeligvis tatt kvinnefrigjøringen for langt jeg, det er den måten jeg alltid har gjort det på :fnise: 

Jeg synes forøvrig det er en oppskrytt stilling. Bra vinkel å gi blowjob fra, men litt distraherende å få samtidig. Går ikke an å gi god blowjob og komme ordentlig samtidig. Så blir litt halvtamt for meg, som å bli slikket av en som er dårlig til det - kos nok forspill, men tar meg ingen steder.

Hva er best for kvinnene da å sitte på ansiktet til mannen, eller at mannen er mellom bena, eller er det kun utfører det kommer ann på ? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallet 40 og 50 er jo mye bedre.

Anonymkode: 0953a...4bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, trond_70 skrev:

Hva er best for kvinnene da å sitte på ansiktet til mannen, eller at mannen er mellom bena, eller er det kun utfører det kommer ann på ? :laugh:

Kommer nok mest an på ufører =)

I 69 må kvinnen være øverst, andre veien er jo bare kronglete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Du har et godt poeng om at utsikten er langt bedre for gutta enn jentene i denne posisjonen. som mann må jeg imidlertid si at 69 kan være svært opphissende og gir et ekstra kick dersom begge er kåte og ville. 

Etter kvinnefrigjøringen finnes det imidlertid en løsning. Jenta ligger på toppen, da har dere bedre kontroll på redskapen og kan bøye dere ned i stedet for å slite med å bøye hodet opp. For meg som gutt synes jeg det er deilig å se på en søt mus og sexy jente rompe. De er jo langt mer vakre og estetiske da :tongue:

Nå vet jeg ikke om dere jenter merker noen praktisk forskjell om dere blir sleiket fra den ene vinkelen kontra den andre da ?

Forøvrig ikke dumt med en vanlig blowjob heller når man kan se på jenta stimulere seg og bare nyte egoistisk. Dersom man gjør dette langsomt og pirrende kan det bygge opp spenningen veldig bra.

Anonymkode: 9bee1...78d

Hvordan er utsikten bedre for dere gutta? Jeg har hatt 69 med begge kjønn, og syntes egentlig utsikten var like fin på begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel en glatt jente-rompe med lekker mus kontra en hårete gutterumpe og baller. 

..men ikke alle gutter er glatte 17 åringer der bak, 

Jeg vet ikke om det er lov å illustrere med naken bilder i forumet ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/25/2016 at 23.07, trond_70 skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, H.T.S skrev:

Du kan legge bilde ut som link, så lenge den ikke er klikkbar.

 

I rest my case....

zz_ http://nakedbabes.pics/sad/thumbs/n/13702.jpg

zz_http://66.media.tumblr.com/efb57cb1aefcc54c61ee3161b87f0e5d/tumblr_mzxtunViQS1qko01vo1_500.jpg

Endret av trond_70
endret til linker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har syns stillingen har vært helt ok frem til sist gang vi prøvde den. Da beveget han tungen litt lenger bakover også, noe jeg alltid har tenkt var ekkelt, men det var det absolutt ikke. Tok stillingen til nye høyder for min del.

Anonymkode: 95f81...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/25/2016 at 23.11, trond_70 skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Feyfeyhey skrev:

Legges ut som LINK som ikke er klikkbar =p

Ikke som bilder =D

ok, misforsto, takk for korrigeringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69 er ufattelig turn off. Du ser rett inn i det hårete rævhullet og ballene. En gang hadde han ikke tørket seg godt nok og jeg kunne tydelig se danglebærene (bæsjebiter) henge fast i håret rundt rumpehullet. 

Anonymkode: 5f9fe...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så gi det uten å kreve noe tilbake samtidig da :P 

Blir jo som når man skal bli kilt på armen, eller klødd på ryggen. Er null poeng i kiling eller kløing om man må gjøre det samme samtidig med den andre, da gjør man det heller på tur. 

Anonymkode: 1259a...cff

Hvor krever jeg noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fjott
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Du har et godt poeng om at utsikten er langt bedre for gutta enn jentene i denne posisjonen. som mann må jeg imidlertid si at 69 kan være svært opphissende og gir et ekstra kick dersom begge er kåte og ville. 

Etter kvinnefrigjøringen finnes det imidlertid en løsning. Jenta ligger på toppen, da har dere bedre kontroll på redskapen og kan bøye dere ned i stedet for å slite med å bøye hodet opp. For meg som gutt synes jeg det er deilig å se på en søt mus og sexy jente rompe. De er jo langt mer vakre og estetiske da :tongue:

Nå vet jeg ikke om dere jenter merker noen praktisk forskjell om dere blir sleiket fra den ene vinkelen kontra den andre da ?

Forøvrig ikke dumt med en vanlig blowjob heller når man kan se på jenta stimulere seg og bare nyte egoistisk. Dersom man gjør dette langsomt og pirrende kan det bygge opp spenningen veldig bra.

Anonymkode: 9bee1...78d

Jeg merker astronomisk vesentlige forskjeller i forskjellige vinkler 😛

Men jeg synes faktisk varianter av noe som minner om 69 kan funke om jeg er nederst, men det går nok mer på at jeg må ta imot på en litt mer sjefete måte. Kvinne øverst= bruke alle andre muskler i området= tuller det til. Og posisjonen er og ikke noe særlig å gi oralsex fra. Men ja, jeg har merket meg at mannfolk liker den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fjott skrev:

Jeg merker astronomisk vesentlige forskjeller i forskjellige vinkler 😛

Men jeg synes faktisk varianter av noe som minner om 69 kan funke om jeg er nederst, men det går nok mer på at jeg må ta imot på en litt mer sjefete måte. Kvinne øverst= bruke alle andre muskler i området= tuller det til. Og posisjonen er og ikke noe særlig å gi oralsex fra. Men ja, jeg har merket meg at mannfolk liker den der. 

så hva er favoritt-posisjonen din for å motta oral, hvordan virker det best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

69 er ufattelig turn off. Du ser rett inn i det hårete rævhullet og ballene. En gang hadde han ikke tørket seg godt nok og jeg kunne tydelig se danglebærene (bæsjebiter) henge fast i håret rundt rumpehullet. 

Anonymkode: 5f9fe...882

😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Ikke den beste stillingen for nytelse for min del, blir bare konsentrert om han. Selvfølgelig er det digg, men er diggere for meg om vi tar hver vår tur. 

Men det som gjør at jeg liker det er at det tenner han så voldsomt å få drive med meg samtidig som jeg suger. Og jeg elsker å se at han nyter det såpass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...