Gå til innhold

Er det bare jeg som hater 69?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg elsker å gi blowjob, og elsker å bli slikket, men 69 er det verste jeg vet. Føler at det er uflatterende, usexy og bare... mye styr. Så blir jeg så konsentrert om å suge han at jeg ikke klarer å nyte det han gjør med meg. Og hvis jeg prøver å nyte, så stopper det helt opp i min "ende". Kvinner er tydeligvis ikke så gode på multitasking likevel 😅

Hver sin tur, mener nå jeg. Men ganske mange av de guttene jeg har ligget med har foretrukket 69. Fatter ikke hvorfor...

Anonymkode: d1b42...57b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!! Du satt ord på det, akkurat slik er det for meg også.

Anonymkode: d3102...a93

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg elsker å gi blowjob, og elsker å bli slikket, men 69 er det verste jeg vet. Føler at det er uflatterende, usexy og bare... mye styr. Så blir jeg så konsentrert om å suge han at jeg ikke klarer å nyte det han gjør med meg. Og hvis jeg prøver å nyte, så stopper det helt opp i min "ende". Kvinner er tydeligvis ikke så gode på multitasking likevel 😅

Hver sin tur, mener nå jeg. Men ganske mange av de guttene jeg har ligget med har foretrukket 69. Fatter ikke hvorfor...

Anonymkode: d1b42...57b

Ja!! Tror det bare er du. Eller så er det han gjør med deg uansett umulig å nyte... Eller at han ikke klarer å gjøre en god jobb, mens du suger ham.

Endret av UkjentN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Klarer ikke gi og nyte samtidig, og det er bare bedre med 100% fokus på én ting.

Anonymkode: 78ad9...4b1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig! Hater 69, eksen virket som han digget det. Helt ærlig tror jeg han kun likte det fordi det er litt "avansert" og noe som helt sikkert er plassert på manges checklist. Deilig? Litt, selvsagt. Men ikke noe jeg ville gjort igjen, når jeg først har prøvd det både en og flere ganger.

Anonymkode: 628df...42e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

69 er greit som forspill syns jeg, intet annet enn det. Jeg selv liker å bli slikket og liker å suge også, men det blir stress å motta nytelse samtidig som jeg gir. Klarer jo ikke å konsentrere meg og blir bare liggende der på toppen, ubrukelig med pikken i munnen og sikkelet rennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Warchild skrev:

69 er greit som forspill syns jeg, intet annet enn det. Jeg selv liker å bli slikket og liker å suge også, men det blir stress å motta nytelse samtidig som jeg gir. Klarer jo ikke å konsentrere meg og blir bare liggende der på toppen, ubrukelig med pikken i munnen og sikkelet rennende. 

Haha, ikke sant? Så synes jeg det er mye deiligere å bare suge han og samtidig kunne titte opp på han og se at han nyter det. I 69 glor man rett opp i ballene/rumpehullet, og det er ikke en like estetisk opplevelse, for å si det mildt 😅

TS

Anonymkode: d1b42...57b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overraskende mange som føler som deg, TS.

Selv elsker jeg 69 nettopp fordi man gir og får nytelse samtidig. Noe av det mest tennende, for meg, er jo å gi nytelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ikke sant? Så synes jeg det er mye deiligere å bare suge han og samtidig kunne titte opp på han og se at han nyter det. I 69 glor man rett opp i ballene/rumpehullet, og det er ikke en like estetisk opplevelse, for å si det mildt 😅

TS

Anonymkode: d1b42...57b

:laugh: Du har et godt poeng om at utsikten er langt bedre for gutta enn jentene i denne posisjonen. som mann må jeg imidlertid si at 69 kan være svært opphissende og gir et ekstra kick dersom begge er kåte og ville. 

Etter kvinnefrigjøringen finnes det imidlertid en løsning. Jenta ligger på toppen, da har dere bedre kontroll på redskapen og kan bøye dere ned i stedet for å slite med å bøye hodet opp. For meg som gutt synes jeg det er deilig å se på en søt mus og sexy jente rompe. De er jo langt mer vakre og estetiske da :tongue:

Nå vet jeg ikke om dere jenter merker noen praktisk forskjell om dere blir sleiket fra den ene vinkelen kontra den andre da ?

Forøvrig ikke dumt med en vanlig blowjob heller når man kan se på jenta stimulere seg og bare nyte egoistisk. Dersom man gjør dette langsomt og pirrende kan det bygge opp spenningen veldig bra.

Anonymkode: 9bee1...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd det to ganger, og hatet det begge gangene. Skikkelig dryg stilling. Aldri mer ;)

Anonymkode: 9fa11...32f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det bare er et styr. Klarer ikke fokusere på både min og hans nytelse samtidig. Så da ender det enten opp med at jeg gjør en dårlig jobb eller at jeg ikke klarer å nyte det. Er en klein stilling synes jeg; vil heller fokusere på KUN han og så kan vi omså bytte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig!! Bare knot og kroppsdeler i veien, og en enorm konsentrasjon fra min side for å greie å både gi og få samtidig. 

Jeg gjør det av og til, fordi han liker det. Uheldigvis liker han å være øverst også, og det er jo helt umulig for min del å få til uten å få kink i nakken, pusteproblemer eller munnen full av rompehår. 

Anonymkode: 40215...260

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke. Får ikke nytelse fordi jeg ikke klarer å slappe av å nyte, og klarer ikke gjøre noen god jobb så han får jo bare en laber BJ selv også.

Anonymkode: b89e7...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig!! Bare knot og kroppsdeler i veien, og en enorm konsentrasjon fra min side for å greie å både gi og få samtidig. 

Jeg gjør det av og til, fordi han liker det. Uheldigvis liker han å være øverst også, og det er jo helt umulig for min del å få til uten å få kink i nakken, pusteproblemer eller munnen full av rompehår. 

Anonymkode: 40215...260

I likestillingens makt forlange å ligge øverst !

Bedre utsikt (mindre synlige stygge guttedeler) , bedre kontroll over hvor du kan stimulere penis og du slipper å få en ufrivillig deep troath dersom gutt blir litt ivrig og kink i nakken syndromet bør være redusert.

Hilsen en gutt som godtar og ligge nederst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Du har et godt poeng om at utsikten er langt bedre for gutta enn jentene i denne posisjonen. som mann må jeg imidlertid si at 69 kan være svært opphissende og gir et ekstra kick dersom begge er kåte og ville. 

Etter kvinnefrigjøringen finnes det imidlertid en løsning. Jenta ligger på toppen, da har dere bedre kontroll på redskapen og kan bøye dere ned i stedet for å slite med å bøye hodet opp. For meg som gutt synes jeg det er deilig å se på en søt mus og sexy jente rompe. De er jo langt mer vakre og estetiske da :tongue:

Nå vet jeg ikke om dere jenter merker noen praktisk forskjell om dere blir sleiket fra den ene vinkelen kontra den andre da ?

Forøvrig ikke dumt med en vanlig blowjob heller når man kan se på jenta stimulere seg og bare nyte egoistisk. Dersom man gjør dette langsomt og pirrende kan det bygge opp spenningen veldig bra.

Anonymkode: 9bee1...78d

Jeg som 'jente' har da alltid vært på toppen. Gjør ikke saken bedre.

Å gi og motta på en gang er ikke lett for oss damer gitt. Noen ganger er en ting om gangen best ;)

Anonymkode: 36dab...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som 'jente' har da alltid vært på toppen. Gjør ikke saken bedre.

Å gi og motta på en gang er ikke lett for oss damer gitt. Noen ganger er en ting om gangen best ;)

Anonymkode: 36dab...f43

Ok, dere damer er nok mer kvalitets orienterte og litt for opptatt av gutten til å nyte selv. :laugh:

...men først den ene og så den andre er jo jammen meg godt det, så husk å si ifra om dette hjemme jenter. :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, trond_70 skrev:

Bedre utsikt (mindre synlige stygge guttedeler) , bedre kontroll over hvor du kan stimulere penis og du slipper å få en ufrivillig deep troath dersom gutt blir litt ivrig og kink i nakken syndromet bør være redusert.

Men det er jo dette jeg liker med stillingen! :P

Som jente er mitt inntrykk at det ikke er så mange andre jenter som liker det. Når menn spør om favorittstilling, og jeg svarer 69 blir de litt sånn, oi, wow, seriøst? du er den første jenta som ikke har hatet den. Også gjør vi det en gang, og så vil de uten unntak at vi skal bli kjærester innen kort tid. 

Anonymkode: 410ca...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke sans for det. Jeg mister konsentrasjonen og nytelsen for det jeg gjør. Jeg klarer heller ikke å få med meg hva mannen gjør og nyte fullt ut da jeg er fokuset på noe helt annet. 

Anonymkode: 2c9bd...197

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...