Gå til innhold

Bør det være greit med "ghosting"?


Gjest NotNaomi

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
15 minutter siden, Chibi skrev:

Føler at når noen blir svært pågående,innpåsliten så fungerer det bedre med ghosting. Siden de gangene jeg har sagt ifra så er det stille i max 1døgn før det er påan igjen, ellers blir de sinte og hakker løs på meg "jeg er perfekt altså, kom igjen gi meg en sjanse til da?"-nei. "jeg gir ikke opp så lett!" hva skal man gjøre da? Når du sier at nok er nok, men de sitter fast på deg som klister...Hadde jeg ønsket noe som dilter etter meg 24/7 så hadde jeg skaffa ei bikkje.

Men da har du sagt fra,og da er det helt ok spør du meg. Å hinte fungerer ikke,så klare ord. Om de da fortsetter,så god grunn til å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, NotNaomi skrev:

Du burde sagt fra når de gjør sånt :-)  

Jeg har vel etter hvert lært å gi f***, og tenke at det å ikke gi et signal også er et signal.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit etter en date, men om man har noe på gang over tid, synes jeg det er dårlig å avslutte det hele ved å bare "forsvinne". 

Den 7/25/2016 at 21.46, PetterPanne skrev:

Intensitet og at jeg blir opphengt i dama. Tar ting for fort, og de løper. 

110% min feil. Vet hva feilen er, men jeg må jo bare øve til det ikke blir like ille til slutt.

Hvis du hadde sett noen av de meldingene jeg sendte i fylla, så hadde du skjønt hvorfor de ghosta meg. Jepp, sånn er det.

Kanskje du må fjerne simkortet i fylla? :D Kjente en som måtte det, men han var verre, for han skrev sure meldinger til sjefen sin og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
29 minutter siden, sol87 skrev:

Det er helt greit etter en date, men om man har noe på gang over tid, synes jeg det er dårlig å avslutte det hele ved å bare "forsvinne". 

Kanskje du må fjerne simkortet i fylla? :D Kjente en som måtte det, men han var verre, for han skrev sure meldinger til sjefen sin og slikt...

Ikke noe problem nå lengre. Drikker ikke. Men ikke fordi jeg skrev meldinger, men av andre årsaker.

Haha. Sjefen ja... knis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...