Gå til innhold

Har dine forbilder/helter noen gang skuffet deg?


UkjentN

Anbefalte innlegg

Ta Justin Bieber da han gikk av scenen i Oslo, eller da han fyllekjørte, hva tror du fansen som har ligget på knærne for denne personen mente om disse handlingene? (Ikke at de er så veldig alvorlige, men mange ser på stjernene som perfekte profeter)

Eller ta Jimmy Savile i England, som ble elsket og respektert av store deler av folket hele sitt liv, før han døde og det kom fram over 400 historier om overgrep mot barn, utført av ham (Sjekk dokumentarer, veldig spennende selvom det ligger helt på kanten)

 

Gir vi for mye respekt til verdens stjerner og forbilder, konger og dronninger?

Hvordan ville du tatt det tror du, om du fant ut at helten/moren/rollemodellen din var en skikkelig drittsekk i virkeligheten, og ditt bilde av personen bare var en fabrikkert løgn?

 

Endret av UkjentN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Rannveig har skuffet meg. Før la hun ut søte bilder og skrev spennende ting. Nå er det bare bilder av noen kjedelige unger :/

Jeg tror jeg ville boikottet bloggen hennes og funnet noe annet å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, Rannveig har skuffet meg. Før la hun ut søte bilder og skrev spennende ting. Nå er det bare bilder av noen kjedelige unger :/

Jeg tror jeg ville boikottet bloggen hennes og funnet noe annet å gjøre...

😂

Anonymkode: cb7ac...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hatt en favorittserie ( tegneserie ) siden barndommen, nesten forgudet skaperen bak, så...kom facebook, og muligheten for fans til å kommunisere mer direkte med side idoler, og de virker smålige, høye på seg selv og ikke i nærheten av det sympatiske bildet jeg hadde skapt meg :-P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Nei hvorfor skal jeg bli skuffet over at et menneske gjør feil. Jeg går ikke rundt og forventer at folk er perfekte og feilfrie bare fordi de er kjente.

 

Man må være passe naiv om man tror at kjente folk historiske eller nå levende var eller er perfekte. Nei de er mennesker var mennesker som alle og de har feil. Og tro noe annet er både naivt og idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...