Gå til innhold

Cyrus skipper Skjeggday!!!


Gjest Ajax

Anbefalte innlegg

Gjest Cyrus

Jeg har endelig funnet en øvelse som treffer serratus isolert!!! Jeg tror det heter plank-ups, og er egentlig bare at man ligger i planke med albuene i gulvet. Så skal man klemme skulderbladene sammen, for så å skyve albuene ned i gulvet for å løfte kroppen mens man krummer ryggen.

In other news: Jeg øker noe voldsomt i styrke av det ppl-programmet jeg kjører om dagen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

38 minutter siden, minister-mio skrev:

alltid er jeg for sen til å se bilde :frkk:

Nå er det vel evigheter siden sist jeg postet et bilde her. Så om du ikke titter innom oftere enn dét så fortjener du ikke å se heller 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Cyrus skrev:

Nå er det vel evigheter siden sist jeg postet et bilde her. Så om du ikke titter innom oftere enn dét så fortjener du ikke å se heller 😜

:link:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

alltid er jeg for sen til å se bilde :frkk:

Jeg å!! :mynona:

Endret av m1ss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

:link:

 

 

1 time siden, m1ss skrev:

Jeg å!! :handle:

 

Så ta et bilde da 😊 Men det fjernes i løpet av kvelden. 

 

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cyrus skrev:

 

 

IMG_7948.thumb.JPG.afbe7b691fceeb68757390d7897f9eff.JPG

Så ta et bilde da 😊 Men det fjernes i løpet av kvelden. 

 

Kjekkas! :trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Wow! Du ser veldig bra ut! Hvordan, selv med styrketrening klarer du å opprettholde muskelmassen så stabil? Siden du går ned i vekt inn i mellom mener jeg å ha lest :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sola de skrev:

Wow! Du ser veldig bra ut! Hvordan, selv med styrketrening klarer du å opprettholde muskelmassen så stabil? Siden du går ned i vekt inn i mellom mener jeg å ha lest :klo:

 

Grønn te og pilates. Og hver morgen spiser jeg en teskje kanel og tar en kald dusj. Og jeg rører aldri kunstig søtning.

Men alvorlig talt. Jeg passer på å gi kroppen min det den trenger av trening, næring, og hvile. Resten ordner seg sjæl 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyrus skrev:

Grønn te og pilates. Og hver morgen spiser jeg en teskje kanel og tar en kald dusj. Og jeg rører aldri kunstig søtning.

Men alvorlig talt. Jeg passer på å gi kroppen min det den trenger av trening, næring, og hvile. Resten ordner seg sjæl 🙄

Pilates :opplyser::klaske: Det burde jeg ha tenkt på! Selvfølgelig. Det må forsøkes igjen! Takk :)

Du er forresten superflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sola de skrev:

Pilates :opplyser::klaske: Det burde jeg ha tenkt på! Selvfølgelig. Det må forsøkes igjen! Takk :)

Du er forresten superflink!

Takk takk 😊 

Om jeg skal gi bare ett tips så må det være at man skal være disiplinert og målrettet. Og slutte å innbille seg at ting er umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Cyrus skrev:

Takk takk 😊 

Om jeg skal gi bare ett tips så må det være at man skal være disiplinert og målrettet. Og slutte å innbille seg at ting er umulig.

Som jeg skulle sagt det selv. Helt enig. Ingenting er umulig. Det er mulig det umulige. Så lenge man trener og trener så vil man en dag nå sine mål. Og kanskje enda lengre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Cyrus skrev:

Du får bli med på neste gif jeg lager. Den havner på sexforumet da 🙄

😂:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...