Gå til innhold

Cyrus skipper Skjeggday!!!


Gjest Ajax

Anbefalte innlegg

Gjest Cyrus

Min svært forenklede carb deload/load prosess fungerte svært godt, og det er noe å anbefale dersom man vet man har en fag f.eks. på stranden hvor man virkelig vil se ut på sitt beste.

Det var også veldig interessant å se forskjellen fra søndag morgen hvor jeg var helt flat og tørr, til mandag morgen der følgene av en hel pizza manifesterte seg som en vannretensjon av episke proporsjoner 😅

Anyways 4 uker igjen på cut nå, og jeg har aldri vært mer motivert 💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cyrus

Da var det avgjort. Jeg skal begynne å trene seriøst. Ikke noe mer av dette tullet jeg holder på med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2017 den 0.28, Cyrus skrev:

Day 30. Soo so hungry. Jeg sitter her og forarger meg mens jeg tenker på all den maten jeg har takket nei til i livet....

Har du prøvd periodisk faste? Unngå mat 16-20 timer i døgnet, og spis de timene som er igjen. Da kan du få i deg gode, mettende måltider og sultperioden blir mer begrenset (spesielt siden store deler av den foregår mens du sover).

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
2 minutter siden, jabx skrev:

Har du prøvd periodisk faste? Unngå mat 16-20 timer i døgnet, og spis de timene som er igjen. Da kan du få i deg gode, mettende måltider og sultperioden blir mer begrenset (spesielt siden store deler av den foregår mens du sover).

Kan ikke. Det er praktisk talt umulig å regulere blodsukkeret dersom jeg ikke spiser hvertfall hver 4. time.

Men takk for tips 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 time siden, Cyrus skrev:

Da var det avgjort. Jeg skal begynne å trene seriøst. Ikke noe mer av dette tullet jeg holder på med nå.

Ikke mer zumba altså? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
7 minutter siden, canacas skrev:

Ikke mer zumba altså? :tongue:

Stemmer. Nå blir det yoga, pilates, og langdistanseløping for alle penga. Rapporterer tilbake når jeg har gått ned 30kg, grodd skjegg, og kjøpt meg en tilstrekkelig mengde lintøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest- silje
På ‎07‎.‎05‎.‎2017 den 19.40, Cyrus skrev:

Nei det er for pingler! Her snakker vi ekte diabetes. Med nåler, og sprøyter. Nyresvikt, amputasjoner og blindhet. Blodsukker som kan gå i fra nærmere 30 og ned til 1 i løpet av et par timer 😄

Hvordan det?

Du skal ikke undervurdere diabetes type 2 :opplyser: Diabetes type 2 har samme bivirkninger som diabetes 1, hvis ikke personen forandrer livsstil.

Ser at bildene er borte, ikke at jeg fikk se dem da, siden jeg tydeligvis var for sen, er det noe du skjuler siden du sletter dem så kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
2 minutter siden, gjest- silje skrev:

Du skal ikke undervurdere diabetes type 2 :opplyser: Diabetes type 2 har samme bivirkninger som diabetes 1, hvis ikke personen forandrer livsstil.

Ser at bildene er borte, ikke at jeg fikk se dem da, siden jeg tydeligvis var for sen, er det noe du skjuler siden du sletter dem så kjapt?

Jeg har sett nok av skadevirkningene som type 2 kan medføre seg, så jeg håpet du forstod at det var en liten overdrivelse 😊

Det har jo blitt forbudt å poste bilder av kroppen sin her, så jeg må ligge lavt om jeg skal få fortsette å poste.

Så om det er noen moderatorer som ser dette så skal dere vite at alle bilder jeg har postet her er av diverse treningsutstyr og mat 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ja, skjønte det... nesten :Phehe, du har en måte å formulere deg på som gjør at jeg ikke alltid forstår hva du mener, eller så er det kanskje jeg som ikke fatter ironi svart på hvitt :murvegg:

What :sjokk:  aldri hørt om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
2 timer siden, gjest- silje skrev:

Ja, skjønte det... nesten :Phehe, du har en måte å formulere deg på som gjør at jeg ikke alltid forstår hva du mener, eller så er det kanskje jeg som ikke fatter ironi svart på hvitt :murvegg:

What :sjokk:  aldri hørt om :P

Hvis du absolutt vil så kan jeg slenge ut et formbilde eller to i morra. Må bare få tatt noen først 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Cyrus

Fitbit vekta sier jeg er 17% fett.

Så dette er hva 17% fett ser ut som

 

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Slik står det til med maksløftene etter avsluttet cut:

Benk med manualer - 56kg

Stående skulderpress med stang - 68kg

Markløft med trap bar - 217kg

Pull ups - 20kg

Knebøy - 160kg

Det er først og fremst push-øvelsene som har fått lide av kaloriunderskuddet, og jeg ser at jeg trenger å jobbe enda mer målrettet med beinstyrke.

Ser frem imot å spise masse mat, og løfte masse jern igjen, men nå blir utfordringen å bevare sommerkroppen sommeren igjennom 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cyrus

Igår koste jeg meg med masse god mat og godis, så da bestemte jeg meg for å bruke all den energien til noe.

Treningsøkt

Oppvarming med strikk og mobilitet - 10min

Pushups i forskjellige varianter - 180

Dips i forskjellige varianter - 180

Magehjul - 100

Knebøy i forskjellige varianter - 100

1 time bakkeløp med blanding av jogg og intervall.

Varighet - 2 timer

Skritt - 5773

Etasjer besteget - 67

Avstand tilbakelagt - 4.66km

Kalorier forbrent - 915

Snittpuls - 90

Max puls oppnådd - 166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Skal prøve å poste sporadisk men detaljert fremover.

Dagens økt rygg biceps:

Rocky pull-ups: 5-5-4-3

Chin ups: 6-6-6-7

Inverted row: 8-8-8-8

Superman: 10-10-10

Bro-curls: 17.5kg 7-6-6-5

Innover hammer-curls: 15kg 9-9-9-8

Isolasjonscurls: 7.5kg 12-12-12-12

Avsluttet med 20min bakkecardio

Ble så som så med consistency idag siden jeg aldri har gjort disse øvelsene i den rekkefølgen før. Men jeg holder det gående og satser på jevn økning 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Mellom ferieforberedelser fikk jeg presset inn en rolig legday igår:

Front squat 85kg 5-5-5

Beinpress 190kg 5-6-5

Leg extension 65kg 12-11-10

Hamstring pull 80kg 10-10-10

Calf raise 70kg 12-12-10-10-9

Ab-roller 25kg på ryggen 10-10-8

Hengende beinhev 10-10-10

Hengende skrå beinhev 10-10-10

Rask gange i 8% motbakke 12min

 

 

Dagens hvileøkt AKA armday:

Bicepscurls manualer 17.5kg 9-6-6-6

Hammercurls manualer 15kg 10-10-10-10

Konsentrasjonscurls 7.5kg 15-14-12-12

15min bakkeintervaller

 

Nå er det danmarkstur med unga som står på timeplanen, men man skal ikke se bort ifra at jeg kan få klemt inn noen halvhjertede forsøk på trening der også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cyrus

De treningsøktene man har på stuegulvet blir sjelden særlig systematiske og progressive. Men de er likefullt treningsøkter, og her er den jeg gjorde igår etter barna hadde lagt seg:

Decline pushups 3 x 20

Wide pushups 3 x 20

Incline pushups 3 x 20

Dips 5 x 20

Lateral raise 5 x 10

Cardio:

(Jumpingjacks 30sek - 10sek pause - 10sek squat sit - 10sek pause - 10reps med sånn planke til "L" i parallel bars - 10sek pause - 10 spensthopp) x 5

Kan legge til at vi er på ferie nå, så jeg gidder ikke klikke helt på treningsøkter siden det blir lange dager med mye aktivitet.

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Kan noen hjelpe meg med ett regnestykke? I 100g Tobleronemed kokos er det 500kcal. Dersom jeg spiser 720g Toblerone i løpet av én time, hvor mange kalorier har jeg da spist?

Reeeent hypotetisk da, og dessuten spør jeg for en kompis 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Gårsdagens rygg og biceps for første gang på 2 uker:

Markløft 170 x 5 - 180 x 5 - 180 x 6

Pull ups med vekt 18.75 x 5 - 18.75 x 5 - 20 x 4

Kabelroing 65kg 12 - 11 - 10

Face pulls 45kg 12 - 10 - 10 

Nedtrekk med kabler 50kg 12 - 10 - 10

Bicepscurl med rett stang 42.5kg 5 - 5 - 5

Hammercurls med manualer 15kg 10 - 9 - 9

Konsentrasjonscurls 11kg 15 - 15 - 12 - 12

10min mobilitet og tøying.

Denne uken er det tid for damage control etter 2 ukers feriefråtsing. Legger meg på 1800kcal om dagen, makroer er som følger:

C - 135

F - 60

P - 180

Det blir tøft, men siden det bare er snakk om en uke for å få av seg ferieflesket så regner jeg med å cruise gjennom det. De første 3 dagen har hvertfall fungert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...