Gå til innhold

Nakensoling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutter: blir dere tent umiddelbart hvis dere ser en jente sole seg naken?

Jenter: samme spm til dere bare bytt "jente" med "gutt /mann".

Anonymkode: cfdd5...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Solt meg naken utenfor hjemmet mitt, hos andre (som jeg har hatt sex med), på en båt og på ei strand.

Endret av Sjørøveren
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter: blir dere tent umiddelbart hvis dere ser en jente sole seg naken?

Anonymkode: cfdd5...b0d

Ja så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter: blir dere tent umiddelbart hvis dere ser en jente sole seg naken?

Jenter: samme spm til dere bare bytt "jente" med "gutt /mann".

Anonymkode: cfdd5...b0d

Nei jeg blir ikke det.

Hvis man forbinder nakenhet hovedsakelig med sex og ikke er vant med å omgås nakne mennesker så vil en lett finne det pirrende, i hvert fall til å begynne med. Hvis du derimot er vant med at nakenheten også utenom sex så vil nakenheten bli "nøytralisert" og man vil ikke reagere spesielt på det. F.eks. er det svært sjelden at homofile menn blir opphisset i en felles herredusj. Det er også uvanlig at naturister blir opphisset på sine strender.

Hvis man er vant med nakenhet er vanlig badetøy og f.eks. bikinier mer pirrende. Det oppfattes lett som om de brukes for å skape en spenning, appelere til fantasi og å tiltrekke seg oppmerksomhet mot deler av menneskekroppen som de fleste egentlig vet godt hvordan ser ut.

Anonymkode: ccdbc...b02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sesongen for oss som liker å vise oss frem er dessverre over. Eller noen som har forslag til andre steder/måter?

Anonymkode: 756d3...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Flere steder i syden man KAN være naken, der mesteparten har på bikini.  Barcelona f. eks.  Bare noen få uten noe. Tok av alt, og noen til tok av seg alt da, men litt kleint.  Med alle bikini-folka rundt.  Deiligst på Naken-Huk, midt i Oslo.  Der må alle være nakne, og bare noen ytterst få ligger med truse.  Har rett og slett ikke bikini.  Kun steder jeg kan være helt naken er aktuelle.  De som soler seg naken, skjønner hvorfor.  Snart sommer!

Anonymkode: 717c7...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På privat badestrand eller hytta. Er kun naken sammen med kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Pjuskete sommer dette.  Ikke mye soling.  Men også ca. 20 grader går.  Solstrålene varmer.  Og da er det ikke fullt på bussen ut heller.  Prøvde Naken-mulig-plen i Tyskland.  Tok av meg alt. Typen også.  Ved siden av de andre.  Litt kikking, men rett etterpå var flere av de andre helt nakne også.  Foretrekker Huk og Kalvøya, der det normale er å være helt naken.

Anonymkode: 717c7...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg prøver, men så klarer ikke dama å la være å fikle. Så ender vi på soverommet, ikke så mye sol, men mye moro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På terrassen. Vi har ikke noe innsyn på forsiden av huset, men så måtte jeg rundt for å hente noe ista.  Blottet meg tilfeldigvis for min 97 år gamle nabo, men får håpe han har dårlig syn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pjuskete sommer dette.  Ikke mye soling.  Men også ca. 20 grader går.  Solstrålene varmer.  Og da er det ikke fullt på bussen ut heller.  Prøvde Naken-mulig-plen i Tyskland.  Tok av meg alt. Typen også.  Ved siden av de andre.  Litt kikking, men rett etterpå var flere av de andre helt nakne også.  Foretrekker Huk og Kalvøya, der det normale er å være helt naken.

Anonymkode: 717c7...9cb

Hilde26?....

Anonymkode: cfdd5...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg soler meg i nettoen så ofte som mulig. Hjemme i min usjenerte hage, på Huk eller andre steder hvor jeg/vi kan ligge usjenert, eller hvor andre også kaster tekstilene. Deilig med sol på hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind
23 timer siden, Pompom skrev:

På terrassen. Vi har ikke noe innsyn på forsiden av huset, men så måtte jeg rundt for å hente noe ista.  Blottet meg tilfeldigvis for min 97 år gamle nabo, men får håpe han har dårlig syn. 

You naughty girl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilde26?....

Anonymkode: cfdd5...b0d

ArneBjarne47?

Anonymkode: a1958...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...