Gå til innhold

Nakensoling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 31.7.2016 at 12.18, AnonymBruker skrev:

Har prøvd et par ganger, men jeg blir så opphisset at jeg får ereksjon, så jeg har sluttet med det.

Anonymkode: ae8b2...09f

Det er da ikke noe galt med en ereksjon. Det er da den naturligste ting i verden. Sol i vei, og la lillemann gjøre som han vil.

Anonymkode: 7155e...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å både sole og bade naken, men vil gjøre det i fred, så bare når det ikke er andre enn de aller nærmeste der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

På hytta, fjellet og i naturen der ingen ser meg. Kan sole meg toppløs hjemme,men sluttet med det etter at nabokjerringa kjeftet på meg når jeg gjorde det  på verandaen.

Jeg var til sjenanse , så da har jeg sluttet med det :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet kan jeg gjøre det overalt hvor det ikke blir stress rundt det. Føler at jeg gjør noe halv-kriminelt hvis jeg finner en plass for meg selv. Jeg liker best å dra på Huk for der slapper jeg ordentlig av og føler at det er lov. Alle andre beveger seg rundt som om det er den mest naturlige ting i verden. Det får meg til å slappe av. Jeg er ikke interessert i å se eller å bli sett. Egentlig er jeg ikke særlig sosial heller. Jeg vil bare være et sted hvor jeg kan være naken uten at jeg føler det er noe skamfullt eller flaut ved det.

Anonymkode: 04dcf...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.7.2016 at 8.32, Coronas skrev:

Soler meg naken på terrassen, for der kan ingen se meg, for uten om "AB" med en drone da :fnise:

:regn: :sukk:

Anonymkode: 74846...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:regn: :sukk:

Anonymkode: 74846...b20

Er ikke mye soling nå for tiden. Regn, vind, ja nesten høst :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er viktigere en hvor. I utgangspunktet kan jeg sole meg naken hvor som helst hvor det ikke er blir noen problemer med det eller noen oppfører seg slitsomt. Plagsomt hvis noen er kikkere, ikke respekter og vil ta bilde, er stressa og ikke klarer å holde seg i ro o.s.v. Egentlig sammen med hvem som helst som oppfører seg helt normalt og ikke gjør noe sak ut av det. Har solet meg naken med familie, venner og ukjente (siste på naturistrender) av begge kjønn.

Anonymkode: a1958...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Coronas skrev:

I dag har jeg fått solt meg naken igjen  :strix: Deilig å hvile kroppen uten en tråd :lur:

Fikk akkurat inn bilder fra dronen :wow::hoppe::hoppendeglad::bolledeig::sikle:

Anonymkode: 74846...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i den minst interessante kategorien for ts :).

Hilsen mann som soler seg naken på ferie i varmere strøk, med kona.

Anonymkode: b703e...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk akkurat inn bilder fra dronen :wow::hoppe::hoppendeglad::bolledeig::sikle:

Anonymkode: 74846...b20

Ha ha ha, var fornøyd ser jeg hihi :lur: :dagens-rose: :sjenert: Håper jeg ikke finne bilder på youtube nå da :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Coronas skrev:

Ha ha ha, var fornøyd ser jeg hihi :lur: :dagens-rose: :sjenert: Håper jeg ikke finne bilder på youtube nå da :Knegg:

:ler: Jeg er en ærlig kikker (og stalker) ..bildene blir kun til privat nytelse :tommelopp: 

Anonymkode: 74846...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, August 08, 2016 at 10.39, Mysticgirl skrev:

På hytta, fjellet og i naturen der ingen ser meg. Kan sole meg toppløs hjemme,men sluttet med det etter at nabokjerringa kjeftet på meg når jeg gjorde det  på verandaen.

Jeg var til sjenanse , så da har jeg sluttet med det :P 

😍

Anonymkode: 18c43...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir stort sett hjemme i hagen,og alene. Men uansett godt å la sola varme hele kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/11/2016 at 11.53, Happy2hanne skrev:

Har solt  meg naken på hytta, og bada naken med familien.

:)

 

Vi har båt - veldig koselig, det! Lett å styre hvor mange som skal se hvor mye etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...