Gå til innhold

Gleder meg!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer bare ikke å la være å undre meg over hvorfor det alltid er stebarna som er de vanskelige??!!

Anonymkode: 3e03b...e62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, mjauritz skrev:

Jeg leser mye klaging over mangel på kjærestetid, men allikavel har dere valgt å få et barn til? Siden du sier du er gravid.

Når man får så mange barn så syntes jeg første prioritering burde være barna. Ønsker man alenetid får man klare seg med 1 eller 2 barn, og hvis det er for slitsomt med stebarn så burde man ikke satse på flere når du føler dere ikke får nok tid nå.

Det handler om verdien av barna det gjelder, dessverre. De fleste ønsker jo tid med barna sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 10.01, AnonymBruker skrev:

Slappe av kan man gjøre når barna flytter ut. Dere er "heldige" som har pusterom når de drar til mor. Det har ikke alle familier.

Jeg forstår du er sliten og at dette påvirker tankene dine, men barna merker nok holdningen din. Og relasjon er veldig viktig å bygge fra dagen du møter barna. Hvis ikke er det veldig vanskelig å begynne på ny. Samme med regler. 

Da jeg møtte sambo hadde vi totalt 4 barn. De er som en drøm i oppførsel nå, men når vi flyttet inn var alle krapyl og laget fult kaos med å finne på alt som ikke var lov osv. Så her er det viktig at du og mannen din står sammen hvis dere skal få respekt. 

Og jeg selv prøver å passe på mitt ordbruk, kroppsspråk, oppmerksomhet, deltagelse i håp om at vi har ett bra forhold fremdeles etter de er blitt voksne. Far har bare vanlig samvær her så skulle gjerne hatt mer tid sammen med de. 

Men jobb med deg selv i hvert fall slik at det er ikke deg det står på når barna er blitt voksne for da er det kjipt hvis de fremdeles ikke liker deg

Anonymkode: 0e675...fff

Jepp. Min mann og jeg har fem barn til sammen (ingen felles), og to av mine har ikke hatt samvær med far de siste to-tre årene, så mannen og jeg har ikke hatt særlig pusterom og alenetid. Da vi møttes, hadde vi en uke sammen alene annenhver uke, og det var mer av både gøy, drikking og puling de ukene enn det vi har nå. Sånn er det bare, men om noen år er vi alene, og da kommer vi sikkert til å savne hele gjengen.

Anonymkode: b7fe9...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...