Gå til innhold

Kjøttbit på dopapiret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Dette blir et ekkelt innlegg. Var på do nå istad og da jeg tørket meg fikk jeg en kjøttbit på 2*0.5cm på papiret.... Igår spiste jeg to wienerpølser med baguetter og rett før jeg la meg spiste jeg skinke med poteter og brun saus.+ En red bull og masse vann.  Altså har jeg ikke spist noe som er i samme farge.. Den var helt "lyseblodrød", nesten som helt fersk kjøttdeig i fargen, og jeg kunne rive den i to, selv om den var som tynt kjøtt i konsistensen.... Jeg er sikker på at den må ha kommet fra "nr 2" da det er en stund siden jeg hadde mensen og en stund til jeg får det.. Det var forsåvidt garantert ikke blod. 
Noen som har opplevd det samme? Har ikke hatt noen smerter, men begynner jo å lure... :forvirret::overrasket:

Anonymkode: 603e6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufordøyd pølsebit?

Anonymkode: f43f1...652

Nei, var definitivt "rødt" kjøtt. Ikke lyst som pølsekjøtt, satt lenge med samme tanken selv, men da må det isåfall ha vært noe veldig feil med pølsene, og i tillegg ville jeg ha merket om jeg tygget den biten der:kvalm:

Anonymkode: 603e6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, var definitivt "rødt" kjøtt. Ikke lyst som pølsekjøtt, satt lenge med samme tanken selv, men da må det isåfall ha vært noe veldig feil med pølsene, og i tillegg ville jeg ha merket om jeg tygget den biten der:kvalm:

Anonymkode: 603e6...e8c

Kan brått være det røde jeg selv så på papiret her om dagen. 

Så den biten ut som blod?

Anonymkode: c35d9...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du røsket av en svær hemoride?

Anonymkode: af263...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan brått være det røde jeg selv så på papiret her om dagen. 

Så den biten ut som blod?

Anonymkode: c35d9...09f

Nei, ikke i det hele tatt, så og kjentes ut som "kjøttvev", jeg vet jo hvordan blod kjennes og ser ut.. :P 

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du røsket av en svær hemoride?

Anonymkode: af263...b9e

Kanskje det? Vet ikke.. Har aldri hatt hemorider som jeg vet om.. Det var liksom helt tynt vev, vet ikke hvordan hemorider er. Må vel ha vært innvendig isåfall? :vetikke:

Anonymkode: 603e6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 
Dette blir et ekkelt innlegg. Var på do nå istad og da jeg tørket meg fikk jeg en kjøttbit på 2*0.5cm på papiret.... Igår spiste jeg to wienerpølser med baguetter og rett før jeg la meg spiste jeg skinke med poteter og brun saus.+ En red bull og masse vann.  Altså har jeg ikke spist noe som er i samme farge.. Den var helt "lyseblodrød", nesten som helt fersk kjøttdeig i fargen, og jeg kunne rive den i to, selv om den var som tynt kjøtt i konsistensen.... Jeg er sikker på at den må ha kommet fra "nr 2" da det er en stund siden jeg hadde mensen og en stund til jeg får det.. Det var forsåvidt garantert ikke blod. 
Noen som har opplevd det samme? Har ikke hatt noen smerter, men begynner jo å lure... :forvirret::overrasket:

Anonymkode: 603e6...e8c

Kan det være noe du spiste dagen før, som var ufordøyd? F.eks skallet fra en frukt, grønnsak el.l.?

Hvordan var formen på denne tingen? Var den kantete eller var den rund i formen?

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var biten flat?

Kan det ha vært en bit av en orm eller mark?

Sorry for ekkelt spørsmål, men jeg ville kontaktet lege for en sjekk.

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje ha vært ufordøyd skinke, eller en bruskbit fra pølsene eller skinka som har fått den fargen på veien gjennom fordøyelsessystemet?

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje redbullen farget matbiten rød?

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke i det hele tatt, så og kjentes ut som "kjøttvev", jeg vet jo hvordan blod kjennes og ser ut.. :P 

 

Kanskje det? Vet ikke.. Har aldri hatt hemorider som jeg vet om.. Det var liksom helt tynt vev, vet ikke hvordan hemorider er. Må vel ha vært innvendig isåfall? :vetikke:

Anonymkode: 603e6...e8c

Har du mye hard avføring og hadde du det da du fant den biten?

(Man får lettere hemoroider om man plages mye med hard avføring)

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være noe du spiste dagen før, som var ufordøyd? F.eks skallet fra en frukt, grønnsak el.l.?

Hvordan var formen på denne tingen? Var den kantete eller var den rund i formen?

Anonymkode: d5884...50e

Hadde ikke noe annet mat den dagen. Dagen før hadde jeg komper uten kjøtt og brødskiver med ost + vann, så ikke noe jeg kan komme på.. Var kantete, men allikevel, nøyaktig som tynt, ferskt rødt kjøttvev.. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var biten flat?

Kan det ha vært en bit av en orm eller mark?

Sorry for ekkelt spørsmål, men jeg ville kontaktet lege for en sjekk.

Anonymkode: d5884...50e

Heelt flat ja, derfor den fanget oppmerksomheten min. Tror ikke det var det, isåfall må det ha vært en himla rar mark eller orm. Har forøvrig aldri hatt noen av delene før. Tenkte det samme angående lege i øyeblikket, men så hev jeg biten, og så har jeg ikke smerter eller annet, så det kan da ikke være så veldig farlig. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje redbullen farget matbiten rød?

Anonymkode: d5884...50e

Redbull er jo gult? 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mye hard avføring og hadde du det da du fant den biten?

(Man får lettere hemoroider om man plages mye med hard avføring)

Anonymkode: d5884...50e

Tvert imot, jeg har irritabel tarm og er plaget av løs avføring. 

 

Nesten sånn at jeg angrer på at jeg  ikke tok bilde av den, altså! Håper ikke jeg ødelegger noens appetitt på biff nå, men den så ut som disse:

beef-stew.jpg

Bare mye tynnere skjært. Helt lik i konsistensen, og litt dypere rødfarge. 

Jeg har altså ikke spist noe med den fargen eller konsistensen de siste to dagene.

Må vel kanskje være noe innvendig hemoroider? Men det var liksom ikke blod "på" den, det var kjøtt...  Og jeg har null smerter og null blod i avføring verken før eller etter? Uff, dette er detaljert!:fnise:

Anonymkode: 603e6...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke noe annet mat den dagen. Dagen før hadde jeg komper uten kjøtt og brødskiver med ost + vann, så ikke noe jeg kan komme på.. Var kantete, men allikevel, nøyaktig som tynt, ferskt rødt kjøttvev.. 

Heelt flat ja, derfor den fanget oppmerksomheten min. Tror ikke det var det, isåfall må det ha vært en himla rar mark eller orm. Har forøvrig aldri hatt noen av delene før. Tenkte det samme angående lege i øyeblikket, men så hev jeg biten, og så har jeg ikke smerter eller annet, så det kan da ikke være så veldig farlig. 

Redbull er jo gult? 

Tvert imot, jeg har irritabel tarm og er plaget av løs avføring. 

 

Nesten sånn at jeg angrer på at jeg  ikke tok bilde av den, altså! Håper ikke jeg ødelegger noens appetitt på biff nå, men den så ut som disse:

beef-stew.jpg

Bare mye tynnere skjært. Helt lik i konsistensen, og litt dypere rødfarge. 

Jeg har altså ikke spist noe med den fargen eller konsistensen de siste to dagene.

Må vel kanskje være noe innvendig hemoroider? Men det var liksom ikke blod "på" den, det var kjøtt...  Og jeg har null smerter og null blod i avføring verken før eller etter? Uff, dette er detaljert!:fnise:

Anonymkode: 603e6...e8c

Jeg forstår. Snakk med legen om det i alle fall

Anonymkode: d5884...50e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her! (Mat kan ligge i mange dager i fordøyelsessystemet!)

" Da jeg begynte å skjekke avføringen kom det mye ufordøyd mat ut.
Det kom ut en hel baby gulrot. Jeg hadde spist den 11 dager tidliger i et selskap. Helt utrolig at den kunne ligge i fordøyelse systemet så lenge.
Fant også svarte oliven, som jeg hadde spist 8 dager tidligere
Nå gjør det ikke det enda jeg spiser alt jeg har lyst på. Maten jeg spiser nå kommer fordøyd ut igjen og magen er fin. "  http://www.meforum.info/viewtopic.php?t=9594&start=204

 

Anonymkode: d5884...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke i det hele tatt, så og kjentes ut som "kjøttvev", jeg vet jo hvordan blod kjennes og ser ut.. :P 

 

Kanskje det? Vet ikke.. Har aldri hatt hemorider som jeg vet om.. Det var liksom helt tynt vev, vet ikke hvordan hemorider er. Må vel ha vært innvendig isåfall? :vetikke:

Anonymkode: 603e6...e8c

Kan det være en innvendig vorte eller cyste som har løsnet?

Anonymkode: e2e44...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...