Gå til innhold

Røde "flekker" i huden etter kviser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har mange sånne etter å ha hatt mye kviser. Spurte en hudpleier, og hun sa at det blir ikke permanente arr, siden det er jevne, flate flekker og ikke groper. Det var små kviser, som jeg ikke klemte på.  Men jeg synes det er lenge å ha disse flekkene et år eller to etter at kvisene har blitt borte. Hva kan jeg gjøre så de forsvinner raskere? Kan en slik "roller" være lurt, enten hjemme eller hos hudpleier? 

Anonymkode: 3f527...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på ...

Anonymkode: 96745...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forsvinner etterhvert, tro meg. Mine har bleknet helt på en tidsperiode på rundt 2 år. Du kan bruke et serum eller en krem med C-vitamin. Roller har jeg ikke erfaring med. 

Anonymkode: 13801...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

De forsvinner ganske fort hos meg, varierer litt etter hvor ille de var da. Er manisk kviseklemmer jeg, så det er ikke rart at jeg får merker :P 

Hvis det er noe å utsette på kostholdet ditt kan du prøve å ordne opp i det. Jeg merker i hvert fall stor forskjell på huden og hvor fort den heler seg når jeg spiser sunt, enn når jeg ikke er fullt så nazi på kostholdet. Og med sunt mener jeg bøttevis av grønnsaker, mye vann, mye bevegelse (ikke at det går innunder kosthold, men likevel), mye protein og sunt fett, ikke "husmannskost" som man så fint sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...