Gå til innhold

Slutta på tetracyclin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sluttet på tetracyclin for to dager siden. Når kan jeg forvente å få kviser tilbake om dem kommer tilbake? Håper de holder seg på avstand men man vet jo aldri 

Anonymkode: 94b88...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk noen få kviser tilbake nå og da, men ikke på langt nær så mye som før. Det kom vel tilbake 3 mnd etter slutt på kuren eller noe. Har senere brukt Differin hud-gelé for å ta bukt med resten, og den har jeg brukt hyppig... men den har ikke tatt alt. Det som virkelig tok knekken på de siste kvisene var Clarisonic Sonic hudbørste! Kan anbefales. 

Så nå, etter Tetracyclin, bruker jeg ikke lenger differin. Bare hudbørsten. 

Håper du blir så fin som du ønsker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sheherasade skrev:

Jeg fikk noen få kviser tilbake nå og da, men ikke på langt nær så mye som før. Det kom vel tilbake 3 mnd etter slutt på kuren eller noe. Har senere brukt Differin hud-gelé for å ta bukt med resten, og den har jeg brukt hyppig... men den har ikke tatt alt. Det som virkelig tok knekken på de siste kvisene var Clarisonic Sonic hudbørste! Kan anbefales. 

Så nå, etter Tetracyclin, bruker jeg ikke lenger differin. Bare hudbørsten. 

Håper du blir så fin som du ønsker! 

Takk for svar!!:) Jeg har utrolig fin hud nå, sliter med fet hud og sånt, store porer osv men kvisene er BORTE:) Så håper det varer slik!! 

Anonymkode: 94b88...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen kviser etter en og en halv uke (og ble veldig fortvilet og bekymret), men nå har det gått enda en og en halv uke og alt ser mer eller mindre fint ut nå. Jeg krysser fingrene. For øvrig bruker jeg fortsatt Epiduo.

Anonymkode: 8d0fe...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!!:) Jeg har utrolig fin hud nå, sliter med fet hud og sånt, store porer osv men kvisene er BORTE:) Så håper det varer slik!! 

Anonymkode: 94b88...8dc

I know the feeling! :-) 

Sammen med Sonic hudbørsten bruker jeg hudrens fra Rituals, som er mild og fin. Både hudbørsten og Rituals-produkter kjøpte jeg på kicks.no Men det finnes sikkert mange andre produkter som du også kan bruke med hudbørsten. Seriøst, det var urene porer som var problemet. Hudbørsten får det skikkelig rent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...