Gå til innhold

Egoistisk å etterlate kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke når jeg og kjæresten min har sex, pga at han kommer fort. Jeg skjønner at han ikke kan ha samleie mer rett etter at han har kommet, men det er så frustrerende å ikke få komme en eneste gang (Bruker ikke så lang tid heller). 

Jeg synes helt ærlig det er ganske dårlig stil å etterlate kvinner uten å ha kommet, med mindre det er en kjappis. Hva tenker dere? Går jo an å ta seg av meg etter at han er ferdig (fingre, munnen osv), men dette tenker han ikke på. Jeg synes det er egoistisk og vil gjerne få orgasme hvertfall en eneste gang.

Anonymkode: cb4e7...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne

Jepp. Finn deg en Mann. Ikke en mann som du har, men en Mann!

Sex handler da om at begge to skal få optimal nytelse. Har hørt at enkelte rusmidler forsterker dette, men jeg vil ikke anbefale det. Bare lufter tanken for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alekz

Samme her. Han pleier å fingre meg litt, også stopper han når jeg kjenner at jeg nærmer meg, for så å penetrere. Jeg får ikke så mye ut av bare bare penetrering, så det ender bare opp med at jeg ikke får orgasme. Han har aldri gitt meg en orgasme fordi han er litt utålmodig og jeg bruker litt tid på å komme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar dere ikke dette opp med, og snakker med kjæresten deres om det? Det må jo være veldig kjipt å aldri få komme kun fordi han skal ha hastverk. Dere kan jo prøve det samme tilbake og se hvor bra han liker det. Når han nesten er i mål så går dere av han og sier at nå var dere ferdig. Kanskje han da skjønner hvordan det føles for dere :fnise:

Anonymkode: a5624...c8c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si fra til ham at han kan jobbe litt med deg før dere begynner, evt ta seg småpauser når han kjenner at han holder på å komme? Eller ta seg av deg etterpå? 

Hadde mannen min etterlatt meg slik gang på gang så hadde jeg nok etterhvert takket nei til å ha sex med ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke problemet. Kan du ikke bare fingre deg selv etter han er ferdig?

Anonymkode: 91956...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke når jeg og kjæresten min har sex, pga at han kommer fort. Jeg skjønner at han ikke kan ha samleie mer rett etter at han har kommet, men det er så frustrerende å ikke få komme en eneste gang (Bruker ikke så lang tid heller). 

Jeg synes helt ærlig det er ganske dårlig stil å etterlate kvinner uten å ha kommet, med mindre det er en kjappis. Hva tenker dere? Går jo an å ta seg av meg etter at han er ferdig (fingre, munnen osv), men dette tenker han ikke på. Jeg synes det er egoistisk og vil gjerne få orgasme hvertfall en eneste gang.

Anonymkode: cb4e7...cc9

Ja, det er dårlig stil, for å bruke dine egne ord. Hvis du kommer av knulling, og ikke engang bruker lang tid på "å nå frem" så er jo egentlig kjæresten din kjempeheldig, og burde definitivt skjerpe seg. Hun jeg er sammen med kommer "aldri"....

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke problemet. Kan du ikke bare fingre deg selv etter han er ferdig?

Anonymkode: 91956...621

Kan ikke han bare runke alene og frastå fra sex med partner? like dumt. For hennes del kunne hun jo  likegodt ha droppet sexen, fordi hun får ikke noe ut av det. Han kommer og stikker, egoisme. 

Anonymkode: eaa49...112

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egoistisk. Jeg kommer nesten aldri av vaginal orgasme, men tar mannen seg 5 min til å leke med klitoris, så kommer jeg jo. Og samtidig så består et samleie for meg, av mer enn inn og ut. Man tar på hverandre, suger, slikker og varierer gjerne under samleie, så det kan vare litt lenger og. Og meningen er vel at man begge to, skal gi nytelse til hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, her. Takk for svar! Har dere noen forslag til hvordan jeg kan si ifra på en pen måte? Blir helt gæren

Anonymkode: cb4e7...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til han at det er en helt fantastisk følelse å ha kuken inni ei dame når hun får orgasme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, her. Takk for svar! Har dere noen forslag til hvordan jeg kan si ifra på en pen måte? Blir helt gæren

Anonymkode: cb4e7...cc9

Vet ikke om du bør si i fra på en pen måte? Bare si det som det er. Eller spør hvordan han hadde likt det om du alltid avsluttet sexen før han kom. Si det rett ut. Det er best.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo bare si det rett ut slik det er:) I motsetning til oss kvinner så pleier sjeldent menn å overanalysere ting, så dersom du sier "kjære, jeg syns det er kjipt at du aldri leker med meg etter sex slik at jeg også kommer", så vil han nok ta det helt greit. Har dere prøvd å innføre vibrator? Tenker at det kanskje kunne hjulpet deg å komme under sex. Ellers syns jeg det rådet over om å be han ta litt pauser innimellom kan være lurt=) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom med koder og regler, si det rett ut til han. 

Jeg koser alltid med dama før eventuel penetrering, enten til orgasme eller til den er rett rundt hjørnet. Nå er jwg så heldig som har samboer som kommer vaginalt, men er ikke alltid jeg holder lenge nok til bare penetrering, da er det bedre å være på sikkre siden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WayOverrated skrev:

Ikke kom med koder og regler, si det rett ut til han. 

Jeg koser alltid med dama før eventuel penetrering, enten til orgasme eller til den er rett rundt hjørnet. Nå er jwg så heldig som har samboer som kommer vaginalt, men er ikke alltid jeg holder lenge nok til bare penetrering, da er det bedre å være på sikkre siden 😉

Heldig du, som har en sånn dame :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke uvanlig at gutta kommer litt fortere enn jenter. Og dette er nok et problem som treffer mange.

Når jeg er skikkelig opphisset pleier jeg å slikke min tidligere kjæreste til orgasme først, hun pleier jo å nyte samleiet etterpå selv om hun ikke nødvendigvis kommer da så har hun jo allerede fått nytelsen :-) Jeg er i allefall blitt opphisset av at hun har kommet.

Og jeg antar at dersom han spanderer mer tid på forplay så vil du kanskje bli mer opphisset og komme tidligere?

Av og til brukte vi også en vibrator som backup. Dersom du liker det så er jo det et alternativ.

En 3. variant kan jo være at typen din bruker kondom, det reduserer som regel følsomheten noe og bør forlenge utholdenheten.

Dette er jo ting han bør tåle å høre da det er meningen at begge skal ha det like deilig. Jeg prøver alltid å få sex-partneren til å komme, selv om det av og til ikke lykkes er det jo en god følelse når det gjør det.

 

Når en mann kommer så tror jeg også "sex-driven" blir slått av rimelig fort. Dvs at kåtheten forsvinner rimelig fort i forhold til hva det gjør hos en dame? Så de færreste gutter er vel klare til å fortsette med engang.

 

Dersom du spanderer 5 minutter ventetid før du sirkler lett med fingre over utstyret hans og holder på med dette et lite minutt og kanskje beveger deg litt nedover. Ballene er følsome og gir lett tenning så litt lett stryk her gjør nok også underverker. Her virker nok litt "erting" effektivt. Poenget er å ikke stresse mannen i form av "må få stå", men erte han slik at han blir opphisset igjen. Dersom du får til dette skal du nok se at runde 2 varer vesentlig lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke når jeg og kjæresten min har sex, pga at han kommer fort. Jeg skjønner at han ikke kan ha samleie mer rett etter at han har kommet, men det er så frustrerende å ikke få komme en eneste gang (Bruker ikke så lang tid heller). 

Jeg synes helt ærlig det er ganske dårlig stil å etterlate kvinner uten å ha kommet, med mindre det er en kjappis. Hva tenker dere? Går jo an å ta seg av meg etter at han er ferdig (fingre, munnen osv), men dette tenker han ikke på. Jeg synes det er egoistisk og vil gjerne få orgasme hvertfall en eneste gang.

Anonymkode: cb4e7...cc9

Støtter deg på det du skriver..Men at han ikke kan ha sex mer etter at han har kommet kunen gang??? TULL.!!!..Kan vente litt(og ikke sovne) og deretter fortsette..Fortell han det,og at du syns det er frustrerende..Sex handler om mye, også om å prate sammen(og pirre)..Viktig det!!!..Få han til å tifredstille deg først da vel,og fortell at det er urettferdig..Eventuelt får han kjøpe seg piller som øker hans utholdenhet..(merk: ikke piller som øker kun lysten,men ikke evnen..Det er det narkotika som gjør)....

🐰🐰🐰🐰🐰🐰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Resignert skrev:

Heldig du, som har en sånn dame :)

Jeg klager ikke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva med meg da?" Hva han gjør eller svarer her får du svar på hva slags mann du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...