Gå til innhold

God el- sykkel oppoverbakke og vinter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med elsykler?

Jeg ønsker å ha en sykkel som er god i oppoverbakker, og som også kan fungere greit om vinteren.

Jeg har tenkt at jeg kan betale rundt 15 000 kr. Testet en elsykkel til den prisen, og syns den virket grei. Men det var bare i en liten oppoverbakke, og i ca 10 min, så jeg vet jo ikke hvordan den er i lengden.

Har lest noen tester på nett, men de tester stort sett sykler til over 30 000 kr. Det fins jo rimeligere sykler..

Anonymkode: 9500c...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Du vil ha mer enn du er villig til å betale for. Når det er sagt vet jeg om en person som sykler på biltema el sykkel til og fra jobb, opp krevende bakker, uten problemer i over et år. 

El sykkel har blitt super populært og resultatet har blitt at mange sier at man ikke kan kjøpe seg en "skikkelig" el sykkel til under 30 000.... 

Bor du i Hordaland kan du teste ut en el sykkel en hel uke: Prøvekjør :)

Mitt beste råd til deg er at du stiller ditt spørsmål på dette forumet på facebook. Der vil du få mange svar: El-sykkelens venner 

Uansett hva du gjør, ikke kjøp sykkel på sportsbutikk, velg en skikkelig sykkelbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklisten.no 

Her får du de beste rådene, den beste servicen, de selger over nett- uansett hvor du måtte befinne deg i landet, de ønsker KUN å hjelpe deg til å finne sykler til ditt behov-ikke å pushe salg på noe vis!

Det er en spesialbutikk med spesial kompetanse 😊 Andefales på det sterkeste. Sjekk Facebook for info, vel verdt å ta kontakt!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Claes Olsson el sykkel. Skruene ruster når den står ute i regn men ellers sykler jeg opp flere bakker enn den min mor kjøpte til over det dobbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...