Gå til innhold

Lokale som skal arrangere fler ting samme dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bestilt middag/fest på et hotell, omtrent det eneste på det stedet vi skal gifte oss (liten plass). De kommer nå og sier at de har booket inn intet mindre enn FIRE konfirmasjonssammenkomster samme dag. Dvs at de bare må nirydde av bordene, skifte duker etc og så ha inn oss til middag. Dette satte meg veldig ut, siden de ikke sa et pip om dette ved bestilling. Vi får da ikke ordnet til pynt på bordene, bordkort etc før rett før middagen, og fire andre gjenger har da spist der før oss denne dagen. Samtidig aner jeg ikke hvor jeg skal gjøre av gjestene våre før middagen, for alle minglearealer er da besatt av konfirmasjonsgjester som skal ha kaffe etter sin middag, Hvor skal vi liksom servere velkomstdrink og la folk sitte ned og vente før maten....? Blir helt fortvilet.

 

Noen som har vært borti lignende? Evt som har vært borti at dere ikke fikk ordne bordet og slikt før rett før middagen? Og at gjestene ikke hadde et sted de kunne oppholde seg før maten?

Anonymkode: 4677c...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avtalte dere ikke servering av velkomstdrink og slik da dere booket lokale da? Dere burde nok sagt ifra når de første gjestene ankommer da dere booket, slik at dere var sikret lokalet fra det klokkeslettet. 

Hvis dere har egen pynt og hadde tenkt til å bruke tid på å pynte før vielsen, burde dere jo ha booket lokalet hele dagen. Men veldig rart at de ikke har avtalt dette med dere. 

Veldig rart at man rekker fire konfirmasjoner og ett bryllup på èn dag, det er jo ikke normalt. Men de skal kanskje videre og spise kakene hjemme?

Merkelig greie. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere avtalt at dere ankommer vs. når skal maten serveres? Er det avtalt at dere skal ha velkomstdrink i annet lokale/mingleareal, eller er dette noe dere har sett for dere? Derom man skal ha fri bruk av andre areal enn selve festlokalet er dette noe man vanligvis må avtale med hotellet. 

Er ganske vanlig at det er andre arrangement, men har aldri hørt om så mange og i samme lokale....

Her må dere gå gjennom hva dere egentlig har avtalt og prøve å finne en løsning med hotellet, alternativt finne et annet "pausested". Hvor lang tid har dere mellom vielse og avtalt tid med hotellet? Og hvor lenge er det til bryllupet? 

Det med bordkortene ville jeg slappet helt av med, det fikser noen gode venner på få minutter. Er det mye pynt utover dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...