Gå til innhold

Dumme valg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg rotet bort mannen i mitt liv! Han jeg traff kort tid etter min skilsmisse... Vi var sammen i ett år- min rebound kan man vel si. Jeg var ikke klar, trengte alene tid etterhvert. Nå har jeg vært på flere dater og ender opp med å sammenligne alle med han. Han har så mange gode sider. Det er nå to år siden det ble slutt. Og nå vil jeg ha han tilbake- jeg vet hva jeg vil. Men våger ikke fortelle han dette av frykt for å bli såret. Det er jo gått lang tid og han har vel gått videre. 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Timing er virkelig alt.. er man på et sted i livet hvor timingen er dårlig kan det til og med drive to som er ment for hverandre fra hverandre. Det skader ikke å ta kontakt med han :) Du har ingenting å tape!!! 

Anonymkode: fc945...29f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB over. Kontakt han. Du kan i verste fall få nei å måtte leve uten han. Som du gjør nå. Så du har ingenting å tape, men du kan få ja også..:)

Anonymkode: d9ec9...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en person som avviste meg for mange år siden, som tok kontakt igjen 10 år senere når jeg ble singel. Da jeg var klar var timingen dårlig for motparten, når motparten var klar var ikke jeg klar... Timing kan virkelig være noe herk.

Anonymkode: 127fc...6d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener du tjener mer på å ha det sånn som du har det nå? Det verste som kan skje er at du spør han og får nei, og da muligens klarer enklere å gå videre fordi du vet at du ikke har noe mer sjans hos han. Bedre å leve i visshet enn uvisshet. 

Anonymkode: 5c0df...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer på at jeg rotet bort mannen i mitt liv! Han jeg traff kort tid etter min skilsmisse... Vi var sammen i ett år- min rebound kan man vel si. Jeg var ikke klar, trengte alene tid etterhvert. Nå har jeg vært på flere dater og ender opp med å sammenligne alle med han. Han har så mange gode sider. Det er nå to år siden det ble slutt. Og nå vil jeg ha han tilbake- jeg vet hva jeg vil. Men våger ikke fortelle han dette av frykt for å bli såret. Det er jo gått lang tid og han har vel gått videre. 

Anonymkode: f0635...aad

1. Du var ikke klar pga skilsmisse

2. 1 årig forhold med han

-Vær litt mer tålmodig. Du har vært på noen dater, sikker på at du fortsatt ikke har det best alene for en stund? Kanskje du sammenligner dem med han fordi de ikke er rett? Av og til sammenligner vi mennesker vi liker på den måten. Man møter som regel ikke 100% match med det samme man begynner å date. 

Selv er jeg også sånn som tenker tilbake på eksen, da alt sammen matchet og ting som ikke føles like kult ut som med han. Men det er nok fordi jeg ikke har møtt en passende enda, så det hadde ikke vært match uansett omstendighet.

Anonymkode: ca72e...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dere har så rett. Jeg har jo ingenting å tape siden jeg ikke er sammen med han lell. Men så er det jo om jeg våger, våger å kjenne på følelsen av å kanskje ikke være den ene for ham. Å få svar at det ikke går... 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere har så rett. Jeg har jo ingenting å tape siden jeg ikke er sammen med han lell. Men så er det jo om jeg våger, våger å kjenne på følelsen av å kanskje ikke være den ene for ham. Å få svar at det ikke går... 

Anonymkode: f0635...aad

Hvis dette virkelig er mannen i ditt liv så må du bare ta den sjansen! Har du han på Facebook? Kan du sjekke på noen måte om han er i forhold? Du kan jo skrive en melding til han der du skriver noe sånt som: "hei. Lenge siden sist. Hvordan går det med deg for tiden?" Så går samtalen av seg selv og etterhvert kan du spørre om han vil treffes for en kaffe eller tur. Ikke si alt om at du har lyst å bli sammen med han når du tar kontakt med han igjen for det kan uansett virke overveldende. Gå forsiktig frem. Lykke til! 

Anonymkode: 49fe1...0c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette virkelig er mannen i ditt liv så må du bare ta den sjansen! Har du han på Facebook? Kan du sjekke på noen måte om han er i forhold? Du kan jo skrive en melding til han der du skriver noe sånt som: "hei. Lenge siden sist. Hvordan går det med deg for tiden?" Så går samtalen av seg selv og etterhvert kan du spørre om han vil treffes for en kaffe eller tur. Ikke si alt om at du har lyst å bli sammen med han når du tar kontakt med han igjen for det kan uansett virke overveldende. Gå forsiktig frem. Lykke til! 

Anonymkode: 49fe1...0c6

Godt tips - i slike tilfeller. 

Anonymkode: ca72e...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp!

Hvis ikke du tar sjansen, risikerer du å sitte der med mann og barn og så om åtte år tar han plutselig kontakt og sier han elsker deg og har alltid gjort det.

Men da er det for sent!

:P

Anonymkode: a910e...839

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller det at når jeg tar motet til meg om noen år- er det han som sitter der med kone og barn. Han er singel som jeg vet nå. 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller det at når jeg tar motet til meg om noen år- er det han som sitter der med kone og barn. Han er singel som jeg vet nå. 

Anonymkode: f0635...aad

Hold oss oppdatert! Spennende :klem::popcorn:

Anonymkode: ca72e...dba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dere har så rett. Jeg har jo ingenting å tape siden jeg ikke er sammen med han lell. Men så er det jo om jeg våger, våger å kjenne på følelsen av å kanskje ikke være den ene for ham. Å få svar at det ikke går... 

Anonymkode: f0635...aad

Joda, det våger du! Livet er jo å tørre å satse, bare hopp i det! Hvis ikke det går så ros deg selv for motet ditt! Forresten så er jo sjansen der for at det går bra også! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 2Bhonest

Ta kontakt med han. Det skjer ikke noe verre enn at du får et nei fra han. Det takler du.

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft hvis du våger ts, lykke tilø. Heier på deg! :)

Anonymkode: 1811e...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor ett stykke unna han. Så blir ikke som man går på hverandre liksom. Må vente på rette anledning 😋 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor ett stykke unna han. Så blir ikke som man går på hverandre liksom. Må vente på rette anledning 😋 

Anonymkode: f0635...aad

Hva slags anledning er den rette anledning? 

Anonymkode: ca72e...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg treffer på han når jeg er på den siden av byen? Synes det er så lengesiden at vi gikk hver til vårt, er så kleint å ta det opp igjen sånn på SMS el noe. 

Anonymkode: f0635...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At jeg treffer på han når jeg er på den siden av byen? Synes det er så lengesiden at vi gikk hver til vårt, er så kleint å ta det opp igjen sånn på SMS el noe. 

Anonymkode: f0635...aad

Poke han på facebook!

Anonymkode: fc945...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...