Gå til innhold

Jeg er jomfru!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 21 år gammel jomfru.. Hvorfor jeg er det er vel rett og slett fordi jeg ikke har møtt noen jeg vil ha sex med. Jeg har likevel møtt mange kjekke menn, men det er ingen det har gått så langt med at jeg har følt meg trygg på å ha sex med de. Det jeg føler er at mange menn er først ute etter sex, og så deretter se om det kan utvikle seg til noe mer, men det går jo ikke med meg. Hater å fortelle folk at jeg er jomfru, for de blir stortsett ganske overrasket, og det er jo forståelig for jeg er jo ganske sen hehe. Så derfor lurer jeg på hvordan dere menn hadde reagert om dere f. Eks. Møter ei jente ute på byen og hun sier hun er jomfru? Føler jeg skremmer de litt vekk, føler jeg rett eller feil? Vil jo ikke være jomfru for alltid, men vil det skal være med en spesiell en, særlig når jeg har venter så lenge

Anonymkode: 2eb3c...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du søt er det nok ingen som nekter uansett, men det er egentlig greiere med ei som ikke er jomfru tror jeg gutter synes.
Men også mange som tenner litt ekstra på tanken på  "upløyd mark".

Som vanlig, ikke tenkt på hva andre tenker om deg. Men gå for det du vil ha, og gjør det på den måten du ønsker.

Anonymkode: 96eb6...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en litt eldre mann som ikke er dritings og ikke fortell at du er jomfru så går det nok fint. På tide å gjøre noe med det!

Anonymkode: e63c4...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Du trenger ikke å være redd for å si at du er jomfru,alle har vært det engang.

Det at du vil være sikker på den mannen som du skal ha sex med er bare en flott sak og ingen vil reagere negativ på det.

Du har all grunn til å være stolt av deg selv og ta vare på dine gode verdier.

Klem Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en litt eldre mann som ikke er dritings og ikke fortell at du er jomfru så går det nok fint. På tide å gjøre noe med det!

Anonymkode: e63c4...634

Hvorfor må han være litt eldre? Og hvor mye eldre mener du han må være?

Anonymkode: eaf9e...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må han være litt eldre? Og hvor mye eldre mener du han må være?

Anonymkode: eaf9e...ade

Han trenger ikke være eldre, det har ikke noe å si. Så lenge du er komfortabel med personen!

Anonymkode: 62f47...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de reagerer på det er de ikke noe for deg uansett. Du vil vel ikke ha en mann som vil ha sex på første date uansett? Synes du skal være stolt over deg selv og ikke tenke over hva en ukjent mann synes. Når du treffer en ordentlig mann vil han ikke bry seg om du er jomfru eller ikke! :)

Anonymkode: 2dd7c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke være eldre, det har ikke noe å si. Så lenge du er komfortabel med personen!

Anonymkode: 62f47...2c2

Enig. Hvorfor i allverden skal mannen være eldre?

Anonymkode: 2dd7c...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvorfor i allverden skal mannen være eldre?

Anonymkode: 2dd7c...803

Tipper tanken var erfaring..

Uansett,jeg syns ikke det er noen vits i at du forklarer/sier at du er jomfru "lang tid på forhånd", utenom hvis det ikke gjør at DU føler deg bedre/tryggere da. Hadde jo spilt absolutt 0 rolle om du var jomfru for min del.. Ingen som går rundt å tenker på sånt. Ja, kanskje litt kleint i starten, men er man der,er man allerede i gang! 😀 Det går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du er jomfru.  Mange vil misunner deg det. Det er veldig vakkert å få dele sin debut med en som er glad i deg. Da slipper du å dele deg intimt med mange. Du slipper negative erfaringer og minner. Unngå menn som har dårlige verdier da de lett forkaster deg etter sex. Se etter menn som setter pris på din jomfrudom og dine verdier. Mange har sex i øst og vest mister grenser og blir føleses messig avstumpede og det er det ikke noe å misunne dem for. Heller  ikke kjønnsykdommene er noe å misunne. Det er de såkalte frigjorte som er misunnelige på deg husk det. Du har noe av verdi og gi til din partner som de ikke har. Mange lyver om sex både jenter og gutter og prøver og få deg til å ha mange seksualpartnere fordi de selv har og har hatt det. Og fordi de innerst inne misliker og hater renhet hos andre og at andre finner seg partnere når de er jomfruer. Mye skjult misunnelse ligger bak selv om de på alle måter prøver å bortforklare det ...husk at det er veldig mye propaganda om promiskiøs og skadelig sex som er ute å går så du er veldig heldig som har styrt unna.  Gled deg heller over at du kan vente med sex til du får deg kjæreste eller livspartner. Det viser at det er som har karakter og styrke. Mer enn de fleste.

Anonymkode: 4ee98...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Fortsett å vent på den rette du. Det er fint å miste jomfrudommen sin til noen som betyr alt for en. Jeg var hodestups forelsket i mannen jeg mistet jomfrudommen min til, selv om vi ikke tåler trynene på hverandre den dag i dag så angrer jeg ikke på at han var den første. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt i at du er jomfru, bare fortsett å let etter den du føler passer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt at jeg skal bli kjent med menn, før jeg har sex med de, og det har gått fint! Det er overraskende hvor lenge enkelte menn kan vente på at du skal bli klar :) da jeg var jomfru var jeg sammen med en på 23 år, han ventet 6 mnd, til jeg var klar til å ha sex med han. 

Har jo også vært borti menn som har kalt meg luremus, fordi jeg ikke ville ha sex med de første kvelden, men da har jeg tenkt at jeg ikke gidder å sløse mere tid på de.

poenget mitt er; bruk den tiden du trenger, møter du en som liker deg for den du er, er han villig til å vente til du er klar :) 

Anonymkode: 0fb41...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden vil du ikke ha sex? Du får da ingen ting ut av å opphøye sex til en eller annen hellig handling langt oppe på en pidestall. Ha sex, og ha det gøy, noen ganger er den bra andre ganger er den mindre bra, men du har ikke tapt noe som helst på noe av dem.

Dette blir jo like dumt som å vente med å drikke fordi du ikke har funnet den perfekte vinen til din første gang du skal drikke alkohol. Også opphøye den perfekte vin opp i skyene til det blir et uoppnåelig mål som du aldri vil nå.

Anonymkode: 5e5be...29b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en 21 år gammel jomfru.. Hvorfor jeg er det er vel rett og slett fordi jeg ikke har møtt noen jeg vil ha sex med. Jeg har likevel møtt mange kjekke menn, men det er ingen det har gått så langt med at jeg har følt meg trygg på å ha sex med de. Det jeg føler er at mange menn er først ute etter sex, og så deretter se om det kan utvikle seg til noe mer, men det går jo ikke med meg. Hater å fortelle folk at jeg er jomfru, for de blir stortsett ganske overrasket, og det er jo forståelig for jeg er jo ganske sen hehe. Så derfor lurer jeg på hvordan dere menn hadde reagert om dere f. Eks. Møter ei jente ute på byen og hun sier hun er jomfru? Føler jeg skremmer de litt vekk, føler jeg rett eller feil? Vil jo ikke være jomfru for alltid, men vil det skal være med en spesiell en, særlig når jeg har venter så lenge

Anonymkode: 2eb3c...7ba

Jeg var rundt 28 første gang jeg pulte....     Er mann 42.

Anonymkode: 62ef7...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at ts er jomfru. Fortsett slik! Det er få av deg. IKKE ha samleie før du har giftet deg. Slik at du en gang kan bli en "ekte" brud. 

Anonymkode: f5caa...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flott at ts er jomfru. Fortsett slik! Det er få av deg. IKKE ha samleie før du har giftet deg. Slik at du en gang kan bli en "ekte" brud. 

Anonymkode: f5caa...c65

Hva om man da er gift og finner ut at sexen ikke funker ?   :ohmy:

Anonymkode: 62ef7...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden vil du ikke ha sex? Du får da ingen ting ut av å opphøye sex til en eller annen hellig handling langt oppe på en pidestall. Ha sex, og ha det gøy, noen ganger er den bra andre ganger er den mindre bra, men du har ikke tapt noe som helst på noe av dem.

Dette blir jo like dumt som å vente med å drikke fordi du ikke har funnet den perfekte vinen til din første gang du skal drikke alkohol. Også opphøye den perfekte vin opp i skyene til det blir et uoppnåelig mål som du aldri vil nå.

Anonymkode: 5e5be...29b

Hvor står det at hun ikke vil ha sex? Hun vil ha sex med en som føles rett for henne. Hva mer leser du i innlegget som ikke står der?

Anonymkode: 2dd7c...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden vil du ikke ha sex? Du får da ingen ting ut av å opphøye sex til en eller annen hellig handling langt oppe på en pidestall. Ha sex, og ha det gøy, noen ganger er den bra andre ganger er den mindre bra, men du har ikke tapt noe som helst på noe av dem.

Dette blir jo like dumt som å vente med å drikke fordi du ikke har funnet den perfekte vinen til din første gang du skal drikke alkohol. Også opphøye den perfekte vin opp i skyene til det blir et uoppnåelig mål som du aldri vil nå.

Anonymkode: 5e5be...29b

Du har desverre alt å tape på å ha et lettvindt "gøy holdning" på et kjærlighetsløst og kaotisk sex liv. Det gir desverre og uheldigvis langvarige og negative konsekvenser for mange. Du taper din renhet ,selvrespekt, intim grenser, verdighet og dømmekraft. Sex blir alt for ofte misbrukt. Sex er lett å få men du kan aldri ha sex uten at det påvirker din psyke og du kan aldri ta tilbake det du har gitt når du går. For med sex dannes det sjelelige og emosjonelle bånd. Det er derfor sex er limet i et forhold. Alle forhold som inkluderer sex gjør exstra vondt når emosjonelle bånd rives opp. Riktig nok lærer mange å undertrykke slike følelser og etter gjentatte ons og tilfeldig sex føler man at man kanskje ikke lengere tar så stor skade av det. Men man blir etterhvert følelses messig kald og kynisk og ser på sex bare som en fysisk og teknisk nytelse. Uten å bry seg om hele mennesket og om dem de har sex med blir følesmessig såret. Samvittigheten og viljen blir desverre skadet når grenser brytes. Mange må leve med sex erfaringer som ikke er bra for dem. Det er også usunt i forhold til fremtidige partner at mange kjenner deg seksuelt. Fordi seksuelle erfaringer kan gi usunne sammenligniger med tidligere onser og knullevenner. Det er heller ikke kjekt at ektefellen sammenligner deg med sine erfaringer om de var bedre. Med mange sex partnere blir det ikke lengre så intimt med din fremtidige partner. Sex er ikke skittent for to som elsker hverandre. Men kjærlighetsløs sex kan oppleves negativt og traumatisk fordi det kan føre til følelser av tomhet, tristhet,tap og at mange føler seg brukt og skitten. Altså de sitter igjen med sjelelige sår og tap av verdighet og selvrespekt. Og slike erfaringer er ikke lettvindt sex verdt. Sex med mange har ingenting med likestilling å gjøre. Men det å sette også grenser også for sex er å ha en indre og god moralsk overbevisning om hva som er sunt. Det å tro at promiskiøs sex er nytenking er feil. Det er gammelt tanke gods. Med negative konsekvenser. Jeg har møtt mange som angrer på sex de har hatt, men aldri noen som angrer på at de ventet med sex. Det er ingenting hverken biologisk eller i andre vitenskaps grener som sier det er skadelig å vente med sex. Synes tvert imot at denne sex-kulturen om å ha seg ned flest mulig er skadelig propaganda om at "alle gjør det"". Hvorfor skal vi alle påvirkes til å ha sex med flest mulig når det har så mange negative konsekvenser? Alle vet at vi lever i 2016 og at vi kan gjøre som vi lyster. Men noen av oss har sett galskapen i denne tankegangen og foretrekker sex kun i forhold og ekteskap. Det må vi få lov til, selv om det er en rar holdning for deg. Det er vårt eget selvstendige valg og rett for oss og det må vi bli respektert for selv om det strider imot og provoserer den promiskiøse holdningen mange har idag.

Anonymkode: 4ee98...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...