Gå til innhold

Hvor kjøpe beste (billige) truse for oss med litt for mye mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en godt voksen kvinne som dessverre har fått litt alderstillegg det siste året. Spesielt på magen. Planen er å bruke høsten og vinteren til å komme i bedre form, men inntil da trenger jeg truser som sitter bra. 

Truser som er lave, sklir ned og blir liggende og "dele" magen i 2. Så jeg trenger truser som er ganske høye i livet, men som samtidig ikke er helt kjerring-truse. 

Hvilken billigkjeder (H&M, Lindex m.m.) har bra utvalg til en grei pris? Har du en truse å anbefale? (Ikke for dyr).

Anonymkode: 81b81...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har endel magefett men tydeligvis ikke samme problem som deg da jeg ikke har noe særlig fett fra hoftekammene og ned, har heller ikke noe heng på mageskinnet. Er det det som er ditt problem og derfor trusene deler magen i to? Skjønte ikke helt. Jeg bruker bare vanlige truser kjøpt hvor som helst egentlig.

Anonymkode: 94eb9...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt mageheng. Eller hva det nå heter. Derfor siger vanlige truser, og deler magen i to. 

Ingen som vet om gode truser?

Anonymkode: 81b81...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er litt mageheng. Eller hva det nå heter. Derfor siger vanlige truser, og deler magen i to. 

Ingen som vet om gode truser?

Anonymkode: 81b81...9be

Disse er gode, og er på tilbud akkurat nå. Skal finnes i flere farger http://www.stormberg.com/no/auglend-boxer-dame.html?nosto=nosto-page-category1#10162260015

Auglend boxer dame

 

Anonymkode: 10207...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er litt mageheng. Eller hva det nå heter. Derfor siger vanlige truser, og deler magen i to. 

Ingen som vet om gode truser?

Anonymkode: 81b81...9be

Hva med denne. På halv pris akkurat nå, I alle str

http://www.stormberg.com/no/form-shape-boxershorts.html#10027490001

Form Shape-Boxershorts

 

Anonymkode: 10207...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle anbefale Stormberg sine jeg og!

Anonymkode: f431b...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Hvor får jeg kjøpt disse? Selges de i vanlige butikker? Jeg bor i en litt under middels stor norsk by.

Anonymkode: 81b81...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper av merket bodyzone hos kappahl. Finnes i både lav og høy variant. Helt enkle, vanlige bomullstruser.

Anonymkode: 38a34...ec2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Hvor får jeg kjøpt disse? Selges de i vanlige butikker? Jeg bor i en litt under middels stor norsk by.

Anonymkode: 81b81...9be

På nettbutikken til Stormberg, og i fysisk butikk Stormberg. Tilbudet gjelder kun i nettbutikken, og om du betaler med kort, får du pengene tilbake i fysisk butikk om du leverer inn varer som ikke passer.

Anonymkode: 10207...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte de svarte (fra Stormberg, bildet over), i 2 forskjellige str. Bestiller du for minst 400,- får du gratis porto.

Jeg leverer inn de som evt ikke passer på Stormbergs butikk, og får pengene tilbake.

Grunnen til at jeg bestilte i to forskjellige str:

Stormbergs klær er normale i størrelsene. Men det sto at denne svarte skal være stram på, og jeg trives ikke med stramme klær og valgte derfor større str i tillegg til min normale str.

Anonymkode: 10207...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med denne. På halv pris akkurat nå, I alle str

http://www.stormberg.com/no/form-shape-boxershorts.html#10027490001

Form Shape-Boxershorts

 

Anonymkode: 10207...060

Ps

Dette er jo egentlig en shorts, til bruk på trening etc, men jeg ser ingenting i veien for å bruke den som truse :)

Gleder meg til å få de :hjerte:

Anonymkode: 10207...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Disse er gode, og er på tilbud akkurat nå. Skal finnes i flere farger http://www.stormberg.com/no/auglend-boxer-dame.html?nosto=nosto-page-category1#10162260015

Auglend boxer dame

 

Anonymkode: 10207...060

Disse kommer i flere farger og str i september leste jeg. Da skal jeg bestille flere. Disse kan jeg anbefale på det varmeste, da jeg har brukt de over lengre tid :)

Anonymkode: 10207...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse kommer i flere farger og str i september leste jeg. Da skal jeg bestille flere. Disse kan jeg anbefale på det varmeste, da jeg har brukt de over lengre tid :)

Anonymkode: 10207...060

Så deilige de så ut.

Plukket med meg et par for å prøve dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 21.00, AnonymBruker skrev:

Jeg er en godt voksen kvinne som dessverre har fått litt alderstillegg det siste året. Spesielt på magen. Planen er å bruke høsten og vinteren til å komme i bedre form, men inntil da trenger jeg truser som sitter bra. 

Truser som er lave, sklir ned og blir liggende og "dele" magen i 2. Så jeg trenger truser som er ganske høye i livet, men som samtidig ikke er helt kjerring-truse. 

Hvilken billigkjeder (H&M, Lindex m.m.) har bra utvalg til en grei pris? Har du en truse å anbefale? (Ikke for dyr).

Anonymkode: 81b81...9be

Kan du evt bruke en slik Shaping Shorts Nude sammen med en  vanlig truse?

http://pierrerobert.no/shaping-shorts-nude/p/405

Shaping Shorts Nude

 

Anonymkode: 10207...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg handler oftest på Lindex. Bruker høye truser som ikke sklir inni den lave magevalken/keisersnittarret. På Lindex er mange av trusene merket med low, regular eller high. Synes ikke alltid det er så lett å vurdere ved bare å se på dem hvor høye de er. De høye går godt opp i livet hos meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos har mange billige truser som er høye i livet. Jeg er fornøyd med disse: http://www.ellos.no/ellos-collection/boxertruse-3-pk-med-blondekant/459891?N=1z141mlZ1z141yoZ1z141od&Ns=RankValue2|1&Nao=38&selArt=292877&pr=0C1B2S3T

De går opp til navelen ca, og gjør slik at magen ikke deler seg i to :)

Anonymkode: 2325c...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...