Gå til innhold

Føler du deg stolt når du får typen/dama til å komme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg blir stolt og tenker "Jess!" Når typen kommer av at jeg suger han. Blir dere også stolte?😁

Anonymkode: 9de55...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir stolt av at han kommer når jeg suger han ja. Jeg brukte en god stund på å klare det, for han var en som ikke likte suging og hadde aldri klart å komme av det før. Etter han fikk oppleve mine heftige sugeskills så elsker han det:laugh: Veldig gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvordan jeg får det tli å gå for ham. Han kommer ganske fort om jeg suger ham, så det er ikke akkurat noen utfordring, men jeg husker jeg følte meg ganske stolt en gang det gikk for ham etter at jeg hadde strøket ham langsomt i skrittet utenpå buksa. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var skikkelig stolt da jeg var den eneste personen utenom ham selv som hadde fått ham til å komme på over fem år. Det skyldes ikke at ingen prøvde, men det er veldig vanskelig å få ham til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig lite stolt av det, han kommer alltid. Han derimot vet jeg blir litt stolt når jeg kommer....

Anonymkode: 19233...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.7.2016 at 21.32, frk91 skrev:

Blir stolt av at han kommer når jeg suger han ja. Jeg brukte en god stund på å klare det, for han var en som ikke likte suging og hadde aldri klart å komme av det før. Etter han fikk oppleve mine heftige sugeskills så elsker han det:laugh: Veldig gøy

Hva spesielt er det du gjør som får han til å komme? 

Anonymkode: efbea...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva spesielt er det du gjør som får han til å komme? 

Anonymkode: efbea...2c8

Gjør egentlig ingenting spesielt. Er veldig glad i å suge, så jeg viser at jeg nyter det jeg gjør, er opptatt av hva han liker/ikke liker, bruker mye spytt, leker med strengen bak på penis, koser litt med ballene. Bytter på deepthroat, runking mens jeg koser med penishodet og "vanlig" suging. Lever meg såpass inn i det at jeg ikke tenker helt over hva jeg gjør.

Han har den peneste penisen jeg har sett, så hadde vært en stor nedtur om jeg ikke hadde kunnet lekt med den når det passet meg:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...