Gå til innhold

Sovne selv noen gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil et barn (som har trengt å bli strøket på ryggen eller på hånda)siden de var små -klare å sovne selv etterhvert? Litt upraktisk å sove over /ha overnattingsbesøk av ei  venninne om de ikke klarer der. ...

Det aktuelle barnet er 4 år

Anonymkode: 28315...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det vil det. Barnet deres har muligens sovet i bhg, og det er ikke sikkert det ble strøket på ryggen der. Regner med at det sov likevel... Barn forstår at det er forskjellige regler og rutiner hos andre folk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette barnet har hatt traumatiske opplevelser tidlig I livet og ustabile omsorgspersoner før fylte 1 år,så jeg synes ikke det er rart at sette barnet har trengt litt ekstra trygghet....men takk for svar.  Da satser jeg på at omgivelsene rundt barnet kan snu i morgen,og innen helgen sovner det alene! 

Ts

Anonymkode: 28315...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette barnet har hatt traumatiske opplevelser tidlig I livet og ustabile omsorgspersoner før fylte 1 år,så jeg synes ikke det er rart at sette barnet har trengt litt ekstra trygghet....men takk for svar.  Da satser jeg på at omgivelsene rundt barnet kan snu i morgen,og innen helgen sovner det alene! 

Ts

Anonymkode: 28315...08f

Dersom det er spesielle omstendigheter så får man heller inkludere det i HI fremfor å lage svarteper av tilsvarere.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...