Gå til innhold

Hvis man skjekker messenger (appen) uten å gå inn på face - står jeg da som aktiv på face?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dette er tilfelle, og jeg forter meg å logge av: Vil da "sist aktiv" på facebook gå tilbake til da jeg faktisk var inne på faebook?

Synes det er litt misvisende at det står jeg har vært pålogget på facebook (i chaten - feks. 12 min.) hvis jeg faktisk ikke har vært på face. 

Takk til den som svarer!

Anonymkode: 13d06...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 24.7.2016 at 19.36, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er tilfelle, og jeg forter meg å logge av: Vil da "sist aktiv" på facebook gå tilbake til da jeg faktisk var inne på faebook?

Synes det er litt misvisende at det står jeg har vært pålogget på facebook (i chaten - feks. 12 min.) hvis jeg faktisk ikke har vært på face. 

Takk til den som svarer!

Anonymkode: 13d06...aa1

Jeg tror ikke det går, nei? I såfall må man ha stilt inn noe på din egen venneliste selv. :)

Hvis du ikke har vært pålogget så kan det jo umulig stå det? Mulig applikasjonen har en annen måte å fungere på. Usikker. Håper noen vet.

Anonymkode: 94668...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gjør det? Kan ikke si det for sikkert, men jeg rekner egentlig Messenger-appen for å være en del av Facebook. Så er du inne og chatter der, leser en samtale, så vil jeg tro det regnes som aktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...