Gå til innhold

Kvinneguiden burde bytte navn til mobbeguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men det er faktisk flere her som har tatt seg i sammen og som svarer mer saklig enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

Jeg tror ikke det er utseendet det beror på - jeg tror det beror på at folk rett og slett er forskjellige, men dette er din tolkning av det. Det er mulig at noen mener man er kjempe misunnelige på noens utseendet, klær eller hva det er og unge folk kan være det, men det finnes da en grense og da er det opp til foreldre å sette ned foten når det gjelder det. 

Jeg kan ikke forstå at alle er misunnelige på noen - kan det ikke bare være at folk er forskjellige og vil forskjellige ting med livet? Det er bare litt vanskelig å være misunnelig på noen man aldri har sett - nå snakker jeg for meg selv så. Jeg har aldri påstått at noen er det. Mulig noen er det også? Må sies at dette blir jo bare mer og mer voldsomt og til slutt høres jo alt voldsomt overdrevent ut. Man vet liksom ikke hva som er tilfellet. 

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller menn som "mobber" kvinner spør du meg.

Uenighet, du kan ikke forstå dette fordi du er kvinne, nå må dere slutte å være feminister bla bla,

Helt ærlig synes jeg mennene er mye værre.

Anonymkode: 7eddb...cb6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

:veslejenta: Du er garantert mann.

Anonymkode: b67b3...9c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

Det er like sant som at alle som bor i bygd, mann eller kvinne, er like grusomme mot andre mennesker. Joda, det finnes noen kvinner som er grusom mot andre kvinner, og det finnes noen menn som er grusom mot andre menn eller kvinner. Og ikke alle på bygd elsker ondsinnet sladder om andre mennesker.  

Anonymkode: 67685...3b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er mange som svarer respektløst og mobber. Dessuten er vel ikke deres svar verdt å ta noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller menn som "mobber" kvinner spør du meg.

Uenighet, du kan ikke forstå dette fordi du er kvinne, nå må dere slutte å være feminister bla bla,

Helt ærlig synes jeg mennene er mye værre.

Anonymkode: 7eddb...cb6

er vel mest kvinner og feminister som mobber menn

Anonymkode: 1b64f...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er vel mest kvinner og feminister som mobber menn

Anonymkode: 1b64f...0dd

Stort sett er det ingen her på kg som gjør det, men likevel blir feminist kortet dratt,

slik du gjør nå.

Anonymkode: 7eddb...cb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et mer passende navn

Anonymkode: 76bf4...283

Kan du begrunne denne påstanden? 

Anonymkode: cce95...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:veslejenta: Du er garantert mann.

Anonymkode: b67b3...9c3

Er kvinne, derfor vet jeg. :laugh:

Anonymkode: 757bb...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, derfor vet jeg. :laugh:

Anonymkode: 757bb...2f8

Jeg er også kvinne men dette er ikke noe jeg har erfart.

Anonymkode: b67b3...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:veslejenta: Du er garantert mann.

Anonymkode: b67b3...9c3

Hahaha. 

Anonymkode: 86e63...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

Ja, og men kommer alltid til å yppe til bråk og være voldelige mot andre menn. Spesielt menn som er unnvikende med puslete overarmer. YAWN. Trist at du som kvinne er med på å forsterke tåpelige fordommer om andre kvinner, men det kan jeg vel ikke si uten å være misunnelig. 

Anonymkode: a565b...9e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller menn som "mobber" kvinner spør du meg.

Uenighet, du kan ikke forstå dette fordi du er kvinne, nå må dere slutte å være feminister bla bla,

Helt ærlig synes jeg mennene er mye værre.

Anonymkode: 7eddb...cb6

Enig. Er så lei. Alltid hetsende kommentarer i hver tråd. Ville i begnnelsen ikke bruke anonym bruker, men nå ser jeg at det er nødvendig. Det er nesten som jeg skulle ønske at det ikke var mannlige brukere her.

Anonymkode: 12daf...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er en helt ok blanding av saklighet og usaklighet her jeg. Bare saklighet er egentlig litt kjedelig når alt kommer til alt:) 

Anonymkode: 3c93c...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Er så lei. Alltid hetsende kommentarer i hver tråd. Ville i begnnelsen ikke bruke anonym bruker, men nå ser jeg at det er nødvendig. Det er nesten som jeg skulle ønske at det ikke var mannlige brukere her.

Anonymkode: 12daf...436

jepp

Anonymkode: 7eddb...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jeg kan ikke forstå at alle er misunnelige på noen - kan det ikke bare være at folk er forskjellige og vil forskjellige ting med livet?

Det er så arketypisk for høyresiden å ignorere virkeligheten. Hvorfor må høyresiden fornekte virkeligheten, og late som om virkeligheten bak misunnelse ikke eksisterer?

Misunnelse hadde dog ikke eksistert uten forskjeller i utgangspunktet. Noen forskjeller kan dog sies å være naturlige, men de fleste forskjeller skyldes statlig inveterering i eiendomsretten.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.7.2016 at 15.41, AnonymBruker skrev:

Kvinner er, og kommer alltid til å være grusomme mot andre kvinner. Særlig mot de kvinner som er mer attraktive enn de selv. 

Anonymkode: 757bb...2f8

Dette er ett forum :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...