Gå til innhold

Gå ned 15 pounds på en uke med 5 bite diet!


Gjest jusisthegoal

Anbefalte innlegg

Gjest jusisthegoal

Hei!

Jeg skal for de neste 4 ukene fra i dag være på en diett kalt "the 5 bite diet" av Dr.lewis.

Med denne dietten er det ingen frokost. Du kan spise fem biter til lunsj og en annen 5 til middag. Du kan drikke alle drinker uten kalorier som du vil og ønsker å drikke. Det antas at selv spise høy-kalori mat, så du kan bare spise fem biter to ganger om dagen og ikke komme over 800 5 Bite diett så hvis du holder dietten, er vekttap garantert. Du kan spise alt, men det anbefales å spise mindre og mindre mengde protein og i bytte for at du tar et multivitamintilskudd. Selv om du kan gå ned i vekt, er det viktig å være klar over at det å spise fastfood hver dag vil ikke holde godt næring, så det er godt å vurdere å bringe et sunt kosthold.

Jeg gjorde denne dietten for 3 månder siden og gikk ned 4 kg på 5 dager som jeg aldri har fått tilbake. Denne dietten har stor suksess, og jeg mener at flere som sliter med sin vekt burde høre og prøve seg på denne :) Du skal gå ned 15 pounds på en uke (6/7 kg).

I dag veier jeg 64.5 kg, og ønsker å gå ned til 50 kg før skolestart som er akkurat om 4 uker.

Jeg har også tenkt til å trene under dietten; 45 min jogging hver eneste dag + jeg skal også gjøre 8 30dayfitnesschallenges som dere kan finne på google. Søk på 30dayfitnesschallenge, så kommer flere dere kan velge mellom. I tillegg skal jeg ta en teskje med cayennepepper med vann for å få forbrenningen fortere i gang :)

 

Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jusisthegoal skrev:

Hei!

Jeg skal for de neste 4 ukene fra i dag være på en diett kalt "the 5 bite diet" av Dr.lewis.

Med denne dietten er det ingen frokost. Du kan spise fem biter til lunsj og en annen 5 til middag. Du kan drikke alle drinker uten kalorier som du vil og ønsker å drikke. Det antas at selv spise høy-kalori mat, så du kan bare spise fem biter to ganger om dagen og ikke komme over 800 5 Bite diett så hvis du holder dietten, er vekttap garantert. Du kan spise alt, men det anbefales å spise mindre og mindre mengde protein og i bytte for at du tar et multivitamintilskudd. Selv om du kan gå ned i vekt, er det viktig å være klar over at det å spise fastfood hver dag vil ikke holde godt næring, så det er godt å vurdere å bringe et sunt kosthold.

Jeg gjorde denne dietten for 3 månder siden og gikk ned 4 kg på 5 dager som jeg aldri har fått tilbake. Denne dietten har stor suksess, og jeg mener at flere som sliter med sin vekt burde høre og prøve seg på denne :) Du skal gå ned 15 pounds på en uke (6/7 kg).

I dag veier jeg 64.5 kg, og ønsker å gå ned til 50 kg før skolestart som er akkurat om 4 uker.

Jeg har også tenkt til å trene under dietten; 45 min jogging hver eneste dag + jeg skal også gjøre 8 30dayfitnesschallenges som dere kan finne på google. Søk på 30dayfitnesschallenge, så kommer flere dere kan velge mellom. I tillegg skal jeg ta en teskje med cayennepepper med vann for å få forbrenningen fortere i gang :)

 

Noen som vil være med?

Jeg vil være med 🤔

Anonymkode: 0fb5d...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal

Del opp en snickers bar i 5 biter. Det er det volumet du skal spise :)

 

Forresten, jeg ommbestemte meg og skal heller starte imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil være med 🤔

Anonymkode: 0fb5d...7fa

Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du i deg nok næring med denne dietten? Jern, B12, kalsium, jod, vitamin A, D, E, osv.

Anonymkode: ce89f...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tydeligvis noe reklame-spam oversatt med google translate. Bare nevner det.

Anonymkode: 7778c...09b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 pounds, er ikke det ca 6 kg? Det er jo et helt idiotisk mål på en knapp uke! Lykke til med å ødelegge forbrenninga di, miste masse vann og muskelmasse, og gå glipp av livsnødvendige næringsstoffer!

Anonymkode: 2fcf3...0d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er tydeligvis noe reklame-spam oversatt med google translate. Bare nevner det.

Anonymkode: 7778c...09b

Hvorfor skal jeg søren meg reklamere noe som helst på denne siden. (Tror faktisk det er mot regelene).

Uansett prøvde jeg bare å hjelpe andre, og hadde håpet på å få støtte fra andre som er i samme situasjon som meg! Men alt man får her er noen motbydelige mennesker som ikke har noe annet å gjøre enn å tråkke ned på andre for å få selvtiltten høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jusisthegoal
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

15 pounds, er ikke det ca 6 kg? Det er jo et helt idiotisk mål på en knapp uke! Lykke til med å ødelegge forbrenninga di, miste masse vann og muskelmasse, og gå glipp av livsnødvendige næringsstoffer!

Anonymkode: 2fcf3...0d7

Du burde søke litt rundt før du kommenterer noe du er fullstendig ufaglært om. Jeg har snakket med legen min om denne dietten, og hans eneste ønske var at jeg tok en multivitamin om morgenen for å sikre inntak av vitaminer. Livsnødvendige nærigstoffer sier du? Jeg skal på denne dietten for 4 uker. Et faktum som både dr.lewis og legen min har kommet med er at et menneske kan leve et helt år uten mat. (Som også inkluderer næringstoffene du snakker om). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Du burde søke litt rundt før du kommenterer noe du er fullstendig ufaglært om. Jeg har snakket med legen min om denne dietten, og hans eneste ønske var at jeg tok en multivitamin om morgenen for å sikre inntak av vitaminer. Livsnødvendige nærigstoffer sier du? Jeg skal på denne dietten for 4 uker. Et faktum som både dr.lewis og legen min har kommet med er at et menneske kan leve et helt år uten mat. (Som også inkluderer næringstoffene du snakker om). 

 

Et menneske kan leve et år uten armer og føtter også. 

Eller låst i en kiste.

Eller med å spise arsenikk eller kvikksølv hver dag.

At noe ikke dreper deg betyr ikke at det er bra eller sunt. Dog har du helt rett i at man kan overleve lenge uten mat, det er slik vi er utviklet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Du burde søke litt rundt før du kommenterer noe du er fullstendig ufaglært om. Jeg har snakket med legen min om denne dietten, og hans eneste ønske var at jeg tok en multivitamin om morgenen for å sikre inntak av vitaminer. Livsnødvendige nærigstoffer sier du? Jeg skal på denne dietten for 4 uker. Et faktum som både dr.lewis og legen min har kommet med er at et menneske kan leve et helt år uten mat. (Som også inkluderer næringstoffene du snakker om). 

 

Da har faktisk ikke hverken legen din eller dr. Lewis peiling! Dette stemmer absolutt ikke. En voksen kan leve ca. 30 dager uten mat, men er da sterkt redusert psykisk og har et lavt immunforsvar. 

Anonymkode: 1d391...277

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har faktisk ikke hverken legen din eller dr. Lewis peiling! Dette stemmer absolutt ikke. En voksen kan leve ca. 30 dager uten mat, men er da sterkt redusert psykisk og har et lavt immunforsvar. 

Anonymkode: 1d391...277

Det bruker å ta 60 dager før mennesker som sultestreiker dauer. Mahatma Ghandi klarte 21 dager og han var jo syltynn. 

Jeg tviler sterkt på at feite mennesker dauer etter kun 30 dager, og husk det er enorm forskjell mellom ingen mat og bare litt mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Hvorfor skal jeg søren meg reklamere noe som helst på denne siden. (Tror faktisk det er mot regelene).

Uansett prøvde jeg bare å hjelpe andre, og hadde håpet på å få støtte fra andre som er i samme situasjon som meg! Men alt man får her er noen motbydelige mennesker som ikke har noe annet å gjøre enn å tråkke ned på andre for å få selvtiltten høyere.

Djeez! Tror du trenger deg et realt måltid så du får opp blodsukkeret og humøret. Snakker om å overreagere.

18 minutter siden, jusisthegoal skrev:

Du burde søke litt rundt før du kommenterer noe du er fullstendig ufaglært om. Jeg har snakket med legen min om denne dietten, og hans eneste ønske var at jeg tok en multivitamin om morgenen for å sikre inntak av vitaminer. Livsnødvendige nærigstoffer sier du? Jeg skal på denne dietten for 4 uker. Et faktum som både dr.lewis og legen min har kommet med er at et menneske kan leve et helt år uten mat. (Som også inkluderer næringstoffene du snakker om). 

 

Jeg innbiller meg ikke akkurat at jeg er faglært men det er ganske tydelig at jeg kanskje har mer kunnskap enn deg. Men for all del, det er jo din kropp så du velger jo selv hva du vil gjøre med den. Lytt til Dr. Ditt og Dr. Datt, de vet sikkert hva de snakker om.

Anonymkode: 2fcf3...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolle-tråd. Det er ganske tydelig at TS ikke har peiling på noenting og TS har i alle fall ikke snakket med noen lege om dette. Hvis h*n har burde h*n skaffe seg en ny lege på flekken.

Anonymkode: ead0f...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden bryter med retningslinjene på forumet. 

- Tråder hvor det skrives om alt for lite matinntak eller store mengder trening uten tilstrekkelig matinntak vil bli stengt. Kvinneguiden har ikke den nødvendige kompetansen til å hjelpe brukere som burde få svar på disse spørsmålene av helsepersonell. På samme måte vil tråder hvor det tilsynelatende "konkurreres" om minst mulig matinntak bli stengt.



- Helseskadelige råd fjernes. Hva som er helseskadelig vil variere og dette vil være en vurdering fra gang til gang, men for eksempel å anbefale noen som allerede veier for lite å gå ytterligere ned i vekt medregnes her, det samme gjør kostholdsråd som er åpenbart usunne.

Ta gjerne igjen kontakt med legen din eller en ernæringsfysiolog, for å få kvalifiserte råd angående kosthold.

Bond, forumansvarlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...