Gå til innhold

Fittefis. Kommentere eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så forferdelig flaut med fittefiser, selv om de fleste nok vet om det og har opplevd det før. Men jeg synes det verste er når fittefisen er sen og ikke kommer rett etter sex. Da er jeg redd det kan misforstås som en vanlig fis. Kommenterer dere noe når dere får en fittefis? Synes det er litt teit å late som ingenting også. 

Anonymkode: 9442f...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ts burde ha såpass respekt for sexpartneren sin at du i det minste kunne bevege deg inn på toalettet når du kjenner fittefisen er på vei, og heller slippe ut luften der. Noe annet vitner om dårlig karakter og mangel på sunn folkeskikk.

Anonymkode: 6e8de...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler. Men nå syntes ikke jeg det er krise å slippe en vanlig fis heller :)

Anonymkode: ff5d5...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts burde ha såpass respekt for sexpartneren sin at du i det minste kunne bevege deg inn på toalettet når du kjenner fittefisen er på vei, og heller slippe ut luften der. Noe annet vitner om dårlig karakter og mangel på sunn folkeskikk.

Anonymkode: 6e8de...f1d

:blink:

Anonymkode: 699d9...aad

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts burde ha såpass respekt for sexpartneren sin at du i det minste kunne bevege deg inn på toalettet når du kjenner fittefisen er på vei, og heller slippe ut luften der. Noe annet vitner om dårlig karakter og mangel på sunn folkeskikk.

Anonymkode: 6e8de...f1d

Hæ? Er jo mannen sin feil at han har pumpet inn luft i fitta, så er jo han som kan beklage seg. 

Anonymkode: cd066...e72

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts burde ha såpass respekt for sexpartneren sin at du i det minste kunne bevege deg inn på toalettet når du kjenner fittefisen er på vei, og heller slippe ut luften der. Noe annet vitner om dårlig karakter og mangel på sunn folkeskikk.

Anonymkode: 6e8de...f1d

Ts her

Fittefiser kommer plutselig. Er ikke like lett å holde igjen som vanlige fis...

Anonymkode: 9442f...9b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Er jo mannen sin feil at han har pumpet inn luft i fitta, så er jo han som kan beklage seg. 

Anonymkode: cd066...e72

Det blir som å skylde på at du spiste bønner til middag.

Kvinner er veldig kjapt ute med å kritisere menn om de promper i deres påsyn, så da bør det ikke være noe annerledes for kvinner som slipper ut kroppsluft. Enten om det kommer ut fra vagina eller anus.

Anonymkode: 6e8de...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hypotese: Større stempel, større fittefis. Så hva er problemet? Hvis påstanden er rett, hvorfor klage når du er en velutstyrt mann eller ei som har en velutstyrt elsker? Vi mannfolk er jo audiovisuelle. Nyt lyden du skaper med din komposisjon av kjærlige støt og kvinne spill dine melodier med dine underlivsmuskler. Samspill er høykulturens ypperste uttrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, innsats skrev:

Min hypotese: Større stempel, større fittefis. Så hva er problemet?

Det har mer med stilling å gjøre, jeg får bare inn luft i en spesifikk stilling. Og det er uten inntak han som trekker meg opp i denne stillingen, så da får han bare tåle det.

Anonymkode: 4b033...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke noe, men rødmer gjerne og gjemmer fjeset mitt mens Kjære holder på å le seg i hel, fordi han syns det er morsomt når jeg blir flau :P

jeg har skjønt at de fleste mannfolk vet hvorfor dette skjer, og at det derfor ikke burde være nødvendig å si noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har mer med stilling å gjøre, jeg får bare inn luft i en spesifikk stilling. Og det er uten inntak han som trekker meg opp i denne stillingen, så da får han bare tåle det.

Anonymkode: 4b033...0ef

I hundestillingen er det en del damer som fremre gulvet innvendig faller ned på slik at de kan fylles riktig mye med luft. Hvis de da strammer underlivets muskler kan de fise skikkelig. Mannfolk, kjenn etter om hun har et falt ned som nevnt. Klarer hun ikke trekke det opp er hun rimmelig slapp. Det kan trenes opp jenter. En ulempe med denne svakheten er at penis lett vingler inni der slik at der den treffer blir rimmelig tilfeldig. Er han i tillegg lang vil det fort kunne bli vondt. Så hvis du vil unngå dette er tipset å begynne å trene de musklene som "skyver ut" i underlivet. Da blir det bedre for begge to, og G punktet får jevn massage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"D va fetta som feis."

Alle som har sex vet hva en fittefis er og at det er normalt og virkelig ikke noe å skamme seg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier bare å le, eller si noe som "se der ja!", og så fortsetter vi :) det er jo mye flauere om du begrenser sexlivet, enn det er med en fittefis!

Anonymkode: 3825d...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er flaut nok

Bare drit i å kommentere det

Anonymkode: 7e5d5...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er primært stygge damer som har problemer med fitteflatulens. Det er i hvert fall min erfaring.

Anonymkode: 5e6f7...607

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er primært stygge damer som har problemer med fitteflatulens. Det er i hvert fall min erfaring.

Anonymkode: 5e6f7...607

Så din erfaring er å ha sex med primært stygge damer? 

Det er jo bare morsomt, og litt flaut selvfølgelig. Men foretrekker å bare le litt, og så fortsette. 

Anonymkode: 80502...fbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts burde ha såpass respekt for sexpartneren sin at du i det minste kunne bevege deg inn på toalettet når du kjenner fittefisen er på vei, og heller slippe ut luften der. Noe annet vitner om dårlig karakter og mangel på sunn folkeskikk.

Anonymkode: 6e8de...f1d

Du har vel aldri hatt sex eller kvinner som orker å forklare det til deg, men jeg skal være snill nå. Det går ikke an å "holde igjen," luften blir sluppet ut med en gang man reiser seg opp eller beveger seg, så er ikke mulig å gå på badet først. Man kjenner ikke at den er på vei. Det er ikke som din mannepromp, det er noe helt annet selv om folkebegrepet kan forvirre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...