Gå til innhold

Dama fikk nakensnap..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man liker noen eller vil ha sex med dem, gjør det ikke automatisk greit å sende dem nakenbilder. Det finnes uendelig mange skritt man kan ta for å "sjekke reaksjonen", man kan småflørte litt og se om vedkommende er med på det, man kan spørre om de er interessert, man kan hinte litt om at man er naken og se hva responsen blir. Det er ikke slik at flørteprosessen trenger å gå fra hyggelig småprat og rett til nakenbilder. Hvis man stadig sender nakenbilder til mottakere som ikke blir begeistret, burde man vurderer å ta en titt på sin fremgangsmåte og ikke minst måten man tolker andres kroppsspråk/væremåte. 

Anonymkode: 28e97...c23

Det er jo ikke like gøy å sende nakenbilder til folk som ønsker dem. 

Anonymkode: 9f900...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke på snap, så lurer derfor på om alle kan sende til hvem som helst? Må man ikke ha lagt til vedkommende?

Anonymkode: 2cb0f...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, waco skrev:

Er det ikke bedre å fortelle typen hvem som sender deg nakenbilder?

Jo. Med mindre han hadde stormet ut og latt være å ta tlf i ettertid slik som ts. 

Anonymkode: caa7b...1a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd damer som klenger ekstra på typen min når jeg er med han ut for å prøve å ødelegge mellom oss. Kan være noe slikt og.

Anonymkode: caa7b...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jabx skrev:

Men da reagerte du vel ikke som om du hadde noe å skjule?

Jeg skvatt og trykket det bort umiddelbart! Og jeg så det da jeg var alene.. hadde reagert på samme måte om han var der og så det også. 

Anonymkode: 4b42e...074

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Ha ha! Dagens!

Før i tiden ( kanskje fortsatt også) var det rimelig vanlig å møte blottere. Snap gjør blotting enkelt og de som gjør det tenker kanskje ikke en gang på at det er det de driver med når de sender et bilde til en mer eller mindre random dame. 

Masse mer eller mindre morsomme måter man kan håndtere det på, her er en ( damen det gjaldt hadde skrevet en review av en restaurant): 

http://distractify.com/sex-relationships/2016/06/15/dick-pic-revenge

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte tidligere i tråden om ikke de som sender på snap må være lagt til av mottakeren? Hvis det er sånn, hvorfor legger folk til randome personer? 

Anonymkode: 2cb0f...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte tidligere i tråden om ikke de som sender på snap må være lagt til av mottakeren? Hvis det er sånn, hvorfor legger folk til randome personer? 

Anonymkode: 2cb0f...893

Man kan ha åpen Snapchat, da kan hvem som helst sende. Ellers vil jeg tro at det vanligste er å få nakensnaps av folk man faktisk kjenner. Jeg har bare venner/bekjente på snap, allikevel har jeg fått nakensnaps jeg ikke ville ha. Her om dagen fikk jeg penisbilde av en barndomsvenn, uten at jeg noensinne har flørtet med ham.

Anonymkode: 28e97...c23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ha åpen Snapchat, da kan hvem som helst sende. Ellers vil jeg tro at det vanligste er å få nakensnaps av folk man faktisk kjenner. Jeg har bare venner/bekjente på snap, allikevel har jeg fått nakensnaps jeg ikke ville ha. Her om dagen fikk jeg penisbilde av en barndomsvenn, uten at jeg noensinne har flørtet med ham.

Anonymkode: 28e97...c23

Takker for svar :)

Jeg spurte fordi det virker som mange får fra helt random personer, men det velger man jo selv om man har åpen snapchat, så de har jeg ikke mye sympati for.

Å sende penisbilder virker helt huleboer ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke eller bli kjent med deg, så da slår jeg meg selv med klubben i hodet 3 ganger, kommer med noen primalhyl og sender bilde av penis. 

Er det forresten lov å sende slikt til folk som ikke ønsker det? På samme måte som å blotte seg er straffbart? Dersom dere damer synes dette er over streken, hvorfor anmelder dere ikke det? Man får ikke slutt på uanstendig oppførsel uten at noen sier i fra.

 

Anonymkode: 2cb0f...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS sånn går det når utseendet ditt forfaller.

Anonymkode: 22a02...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde her. Vi lå i senga og dama fikk en snap. Jeg så ikke selve snappen, men kunne se i sidesynet at hun lukket snappen fort. Hun sa også "oh my god"

Spurte henne hva det var og hun fortalte meg ærlig at det var en som hadde sendt snap av penisen sin.

Hun blokkerte han helt av egen vilje rett etter og det eneste jeg spurte om var om dette var en nær kamerat eller.

Hun sa at det var en hun kjente såvidt men ikke noe sånt.

Så har ikke tenkt så mye mer på det. Men har nå lurt av og til på om hun har opphevet blokkeringen eller om hun ennå har blokkert han. 

Men har aldri spurt om det. Tenker nå at jeg får stole på henne så da gidder jeg ikke tenke noe mer på det.

Du får snakke med henne og finne ut hva du vil gjøre. Men kanskje dumt å ta en rask beslutning også angre senere. 

Til syvende og sist tro jeg nok at det går ut på hvor mye du stoler på henne og det hun sier til deg. Men det er det kun du som kan svare på.

 

lykke til

Anonymkode: 19d51...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporing, hets, personangrep, diskriminerende og hatefullt innhold, samt svar til disse.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. juli 2016 at 13.27, waco skrev:

Aha, det var alkoholen ja. Hvorfor sendte han kompisen ikke en nakensnap til faren sin da? I og med at det er kun alkohol som bestemmer alle hans handlinger? Hvorfor sendte han til deg og ikke sin egen tante?

Ikke alle har familie på snap.......

Anonymkode: 4bbda...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24.7.2016 at 13.01, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...