Gå til innhold

Dama fikk nakensnap..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lå i senga hos henne og hun fikk en snap, som hun åpnet. Det var et nakenbilde av en fyr. Hun fikk panikk, prøvde å lukke den raskt og ga noen unnskyldninger. Men jeg mistet helt fatningen, sa ingenting og dro hjem. Har fått en million meldinger (unnskyldninger og dårlige forklaringer) siden da og hun har prøvd å ringe minst 30 ganger. 

Er helt rasende inni meg og tenker at det er INGEN grunn til at en fyr skulle sende henne nakenbilde, sånn plutselig og uten grunn. I mitt hode er vi ferdig og jeg skal sende henne en melding om det om et par dager, når jeg har fått roet meg litt ned. 

Anonymkode: aaf81...bfa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så leit. 

Hva var unnskyldningene/forklaringene? 

Muligheter for at noen har sendt feil? Men regner med at hun ikke hadde fått såpass med panikk med å lukke ned greia hvis det ikke hadde vært noe å skjule for hennes del.. 

Anonymkode: 00488...7e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forklaringen hennes, da?

Anonymkode: e555b...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Mtp. På at hun fikk panikk i stedet for å si "wtf"/"æsj"/etc, synes jeg du gjør rett i å avslutte det hele. Tror hun har vært uærlig mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det fins gutter med null sosiale antenner også. Jeg hadde en kompis, som faktisk bare var kompis, som plutselig sendte meg snap av sin erigerte penis en natt han hadde vært ute.. han unnskyldte seg veldig for det. Så det KAN jo ha vært uskyldig fra hennes side!!

Anonymkode: 4b42e...074

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått nakenbilde av en jeg hadde på snap engang. Hadde samboer da og hadde ikke gjort noe som oppmuntret ham til det. Skal derimot sies at han hadde drukket litt alkohol.

Anonymkode: f8d6b...e40

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krigerunge

Jeg har også fått nakenbilder fra randoms uten å ha oppfordret til det i forveien eller hatt noen som helst intim relasjon til vedkommende. Så kan hende du driter litt på draget her. De fleste ville fått panikk om de fikk et nakenbilde fra noen mens kjæresten så på. Det hadde vært like ille om hun så på den i de 10 sekundene det varte og betraktet det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Det er ingen grunn til at en fyr skal sende henne bilder av seg selv naken, det har du helt rett i. Men om du er glad i denne jenta ville jeg hørt hennes forklaring på hvorfor, så kan du ta en bedre avgjørelse på hva du gjør videre. 

Det kan jo være som noen skriver her at det er en full kamerat som bestemte seg for å sende snap av seg selv naken til enkelte eller alle. Eller det kan være at hun har en flørt gående med denne fyren. 

Hvis det skulle være det første er det jo kjipt for dere begge å avslutte noe som er bra, fordi en fyr gjorde noe dumt.. Hvis det ikke er det første, så kan du gå og være helt sikkert på at du har gjort det riktige. 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hennes feil at noen sender henne upassende bilder? Hvis det viser seg at hun sender nakensnaps med noen er jeg enig i at det er over grensen, men vær i det minste voksen nok til å snakke med henne om det på en ordentlig måte istedenfor å bare gå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Åjoda!

Anonymkode: e555b...91f

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert utro. Ellers hadde hun ikke fått panikk da hun så snappen. Hva skjer med verden,ingen har noe moral eller respekt lenger.. 

Anonymkode: 00967...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Jo, det går faktisk fint an!

Anonymkode: f8d6b...e40

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Kanskje ikke du ville gjort det, mens mange andre menn ville ha gjort det. 

Du kan ikke prate for alle menn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Jeg har mottat nakenbilder helt utav det blå fra menn jeg aldri har flørtet med, og i noen tilfeller menn jeg ikke en gang har snakket med før. Jeg tror du undervurderer hvor mange kjipe/stusselige/ekle mennesker som finnes i verden.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, venus24 skrev:

Jeg har mottat nakenbilder helt utav det blå fra menn jeg aldri har flørtet med, og i noen tilfeller menn jeg ikke en gang har snakket med før. Jeg tror du undervurderer hvor mange kjipe/stusselige/ekle mennesker som finnes i verden.

Løgn. Vi vet begge at dette ikke er sant. 

Videre, dersom dette virkelig var snakk om kjipe/stusselige/ekle menn, så ville dama til ts ikke hatt han på snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Krigerunge
5 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Feil. Er ikke min feil at en fyr er grisete og liker å sende uoppfordrede bilder av pikken sin for eksempel. Ja, mange kvinner opplever å få bilder av peniser og nakne kropper uten å ha oppfordret til det på noen som helst måte. Eller, i verste fall har vi vært vennlige. Det er nesten et folkeproblem. Vi har kvinner som gjør det samme bare slik at det er sagt, men det er ikke temaet i denne tråden. Skulle bare forsikre deg om at jeg er innforstått med det før du kommer med kommentaren "MEN HVA MED KVINNER!?!?!?". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart menn som sender nakenbilder til kvinner helt uten videre. Ofte er det uønsket. Akkurat det trenger ikke å bety noe spesielt, men hvordan hun reagerte indikerer jo hvordan det ligger an. Jeg tviler på at hun hadde fått panikk, kommet med unnskyldninger og mast på deg så mye dersom det ikke lå noe i bildet. Samtidig er det merkelig at hun åpnet bildet fra denne fyren i sengen sammen med deg. Hva slags unnskyldninger kommer hun med forresten? 

Jeg hadde nok gjort det samme som deg, så jeg synes at du skal føle at det du gjorde var rett. 

Anonymkode: 8865a...684

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tom1986 skrev:

Ingen menn sender nakenbilde av seg selv til en dame midt på natta, uten at han har en viss grunn til å tro at han har sjanse på henne. Så det betyr at hun har, i beste fall, flørtet med denne fyren og gitt han grunn til å tro han har en mulighet på henne. Ingen menn sender nakenbilde helt ut av det blå til en dame. 

Jeg forstår ikke hvordan du kan skrive at "ingen menn" gjør dette. Dersom du hadde vært kvinne hadde nok innholdet i innlegget ditt vært annerledes. Det er flust av kvinner som opplever dette. 

Anonymkode: 8865a...684

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tom1986 skrev:

Løgn. Vi vet begge at dette ikke er sant. 

Videre, dersom dette virkelig var snakk om kjipe/stusselige/ekle menn, så ville dama til ts ikke hatt han på snap. 

Jeg vet at det er sant, hva du velger å tro er ikke min sak. Jeg vet også at jeg er langt i fra den eneste som har opplevd dette, og et kjapt Google-søk var nok til å bevise det: link 1 link 2 link 3 link 4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...