Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å treffe ekte avholdskvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Er dette kvinner som drikker alkohol? Hvis det er det, er de jo uinteressante for deg uansett? Og de, hvis de drikker, ønsker seg kanskje en mann med samme alkoholvaner som seg selv?

Anonymkode: 3007d...0e9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Da får du jo begynne å vanke i litt kristne miljøer da. Trenger ikke å være Jevovas vitner selv om man praktiserer et kristent livssyn. 

Anonymkode: 4b0f4...fb5

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da får du jo begynne å vanke i litt kristne miljøer da. Trenger ikke å være Jevovas vitner selv om man praktiserer et kristent livssyn. 

Anonymkode: 4b0f4...fb5

Jehovas vitner er ikke kristne

Anonymkode: 3007d...0e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Du høres jo artig ut.. 

Anonymkode: ca3df...873

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg om den gamle læreren min som mente at alkohol av djevelens piss (hennes ord)

Anonymkode: 26e33...74a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette kvinner som drikker alkohol? Hvis det er det, er de jo uinteressante for deg uansett? Og de, hvis de drikker, ønsker seg kanskje en mann med samme alkoholvaner som seg selv?

Anonymkode: 3007d...0e9

Den siste kvinnen jeg ble amorøst kjent med sa hun ikke drakk alkohol. Men på en finere middag så bestilte hun et glass vin. Da synes jeg det er lov å reagere. Det virker som mange kvinner sier de ikke drikker alkohol, men de gjør et unntak om den skal nytes til maten?

Anonymkode: d94f0...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerte du?

Brølte du noe om "Djevelens munnvann" til henne?

Anonymkode: 3007d...0e9

Jeg sa det med en rolig og fattet tone, men med et trist sinn, at jeg ikke aksepterer alkohol. Det er djevelens munnvann.

Anonymkode: d94f0...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det med en rolig og fattet tone, men med et trist sinn, at jeg ikke aksepterer alkohol. Det er djevelens munnvann.

Anonymkode: d94f0...954

Jeg forstår hvorfor hun fikk det travelt med å gå derifra, ja...

Anonymkode: 3007d...0e9

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange festlige kommentarer her:fnise: Men alvorlig talt, hvis du er så opptatt av dette, bør du gjøre det klart for folk på forhånd, UTEN slike ekstreme formuleringer som du bruker i dette innlegget. En annen ting er at det finnes diverse avholdsforeninger der jeg antar det er mulig å treffe likesinnede. Sjekk på facebook og ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du virker jo som en fanatisk skrulling når du beskrives alkohol på den måten. Kan tenke meg at det snevrer inn markedet for deg enda mer - også blant avholdskvinner. 

Anonymkode: b38a6...77b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Du vet at Djevelen ikke finnes? Men hvis du bruker ord som "djevelens munnvann" så stikker nok de fleste kvinner. Har du prøvd kristendate.no?

Anonymkode: 38cc5...622

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres jo artig ut.. 

Anonymkode: ca3df...873

Ja denne tråden fikk meg i godt humør :Knegg:

Anonymkode: 8e708...ebd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de sitter hjemme og tørr ikke gå ut pga sosial angst

Anonymkode: 43dd2...b76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kristen, men tar meg gjerne et glass vin til maten. Det er ikke noen synd i følge kristen tro å drikke vin så lenge man kan ta vare på seg selv og andre, og det klarer jeg fint selv etter to og tre og fire glass vin. Så blant kristne og tror jeg nok ikke det er vanlig å ha holdninger som du utviser om alkohol. Det er en ting å ikke drikke det selv, men det er en annen ting å kalle det djevelens munnvann som om at det er galt. Det er nok ikke det at du er avholds som er problemet, men alt du skal prakke på andre. Er ikke rart damene skygger banen.

Anonymkode: 09843...67a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kristen, men tar meg gjerne et glass vin til maten. Det er ikke noen synd i følge kristen tro å drikke vin så lenge man kan ta vare på seg selv og andre, og det klarer jeg fint selv etter to og tre og fire glass vin. Så blant kristne og tror jeg nok ikke det er vanlig å ha holdninger som du utviser om alkohol. Det er en ting å ikke drikke det selv, men det er en annen ting å kalle det djevelens munnvann som om at det er galt. Det er nok ikke det at du er avholds som er problemet, men alt du skal prakke på andre. Er ikke rart damene skygger banen.

Anonymkode: 09843...67a

Jesus drakk vel han og. Gjorde vann til vin og greier. Det står i Bibelen. 

Anonymkode: ca3df...873

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...