Gå til innhold

Hvor mange land har du vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått inntrykk av at nordmenn gjerne velger å besøke de samme plassene om og om igjen når de er på reisefot så jeg lurer derfor på hvor mange land du har besøkt i livet ditt og hvor gammel du er :)

Selv er jeg 19 og har besøkt 13 land spredt utover Europa, Nord Amerika, Afrika og Asia. Har lyst til å reise mye mye mer! :biggrin:

Anonymkode: d6a0f...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn bortsett fra norge så har jeg vært i 2 land. Ett av de er sverige. 

Er 22 år. 

 

Anonymkode: c06bc...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, og har vært i 12 land. For det meste i europa, utenom det har jeg vært i Brasil og Tunisia :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Sovjetunionen, Yugoslavia, DDR, Tsjekkoslovakia og Øvre Volta.

Anonymkode: 82c36...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært i 15 forskjellige land, og begge mine barn har vært i nesten like mange land. Men jeg har vært mange ganger i de samme landene og. Jeg har vært 14 ganger i Spania, da fordelt på 4 av øyene og fastland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller 17 og har vært i 8 land:

Bulgaria, Danmark, Frankrike, Italia, Malta, Spania, Sverige, Tsjekkia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år, 41 land. 44 om tre uker. 



 

Anonymkode: ce10c...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
Den 24.7.2016 at 11.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått inntrykk av at nordmenn gjerne velger å besøke de samme plassene om og om igjen når de er på reisefot så jeg lurer derfor på hvor mange land du har besøkt i livet ditt og hvor gammel du er :)

Selv er jeg 19 og har besøkt 13 land spredt utover Europa, Nord Amerika, Afrika og Asia. Har lyst til å reise mye mye mer! :biggrin:

Anonymkode: d6a0f...99a

Er 26 år. Har vært i Spania (men aldri i selve Spania, kun øyene), Hellas, Kypros, England, Danmark, Sverige, Italia, England (London:hjerte:), Frankrike. Hovedsakelig med mine foreldre når jeg var yngre. De siste seks årene har jeg hovedsakelig vært i Norge på grunn av at jeg ikke har hatt økonomisk mulighet til å reise, men håper etterhvert å få en tur til Australia og New Zealand. :) 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker egentlig ikke å reise, holder meg til norden. Får ofte litt kultursjokk om jeg reiser langt vekk, ikke det at jeg har reist mye da, men ;)

26 år, 5 land. (Tyskland, Polen, Spania, Danmark, Sverige)

Anonymkode: 44cc4...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, ca 30 land. Skal sies at jeg ikke har feriert i alle landene. Noen har jeg bare vært innom et par timer på f.eks biltur og utflukter. Aldri vært utenfor Europa, utenom Tyrkia, Tunisia og Qatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år, til stadighet på reisefot, har reist i over 80 land nå og vil nærme meg 90 land i slutten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...