Gå til innhold

Gratisbuss til Svergie - hvor har man posene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har benyttet seg av gratisbussen til Storlien? Vurderer det sterkt når storstipendet kommer, men så virker det så stress med oppbevaring av varer. Hvordan er det man gjør det? Har dere med dere en trillekoffert? Tar man med seg posene inn på bussen? Hvordan får man plass? Hvis det lagres under bussen, hvordan unngår man at alt blandes i et kaos? Når jeg først drar til Sverige vil jeg jo gjerne ha med meg mer enn en enkel handlepose tilbake. Pleier bussene å være veldig fulle? 

Anonymkode: 8b473...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, runi skrev:

Bruk posene du har under øynene 

 

Don't quit your dayjob ;) 

Anonymkode: 8b473...9dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Don't quit your dayjob ;) 

Anonymkode: 8b473...9dd

:laugh:

Anonymkode: 2f3aa...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har benyttet seg av gratisbussen til Storlien? Vurderer det sterkt når storstipendet kommer, men så virker det så stress med oppbevaring av varer. Hvordan er det man gjør det? Har dere med dere en trillekoffert? Tar man med seg posene inn på bussen? Hvordan får man plass? Hvis det lagres under bussen, hvordan unngår man at alt blandes i et kaos? Når jeg først drar til Sverige vil jeg jo gjerne ha med meg mer enn en enkel handlepose tilbake. Pleier bussene å være veldig fulle? 

Anonymkode: 8b473...9dd

I bussens lasterom.

Ta med egne poser hjemmefra med annen butikklogo på, for å unngå å være bekymret for forbyttinger av poser.

Eller bruk f.eks: Trillekoffert, sekk, trillebag, bag, koffert, handlenett og/elller Ikea-poser (de store blå) osv...

Anonymkode: 53135...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...